Onko kukaan täällä saanut ns.vanhan rossipohjaisen talon lattia palkkeja vaihdettua alapohjan kautta, ilman lattian purkamista. Itse kans olen miettinyt, kun muutamassa palkissa on vähän sanomista ja ns.ryömitätila on n.1.6m korkea, että sen puolesta olisi mahdollista työkennellä alhaalta käsin.. eristeenä ajattelin jotain "hengittävää" levytavaraa...
Onkohan se edes teoreettisesti mahdollista tehdä tuolta alhaalta käsin?
Talo on tyyliltään vanha rintamamiestalo jossa on rossipohjaa n.3/4 osaa..
Rossipohjan palkkien vaihtaminen
kysyjä
1
328
Vastaukset
- 1917
ei kannata yritää kötestellä. vaan tehdä kunnolla ja pitää purkaa ylä kautta. saa kaikki asiat kntoon kerralla .eikä tarvitse tehdä moneen kertaan samoja asioita. kyllä jämpti on näin. samalla tulee hoidettua eriste asiat kuntoon ,eika alakautta muutenkaan onnistu kuin huonosti kötöstelemälä ja tulee vaan paha mieli. kyllä jämpti on näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875