autakaa ihmistä nyt hädässä!!! mielipitetitä?

sillipilli

hei minulla todettiin rv 15 1 että vauva on kuollut rv 12 5, kahdenpäivän kuluttua jouduin hänet synnyttään ja istukka ei irronnut joten myös kaavinta tehtiin minulle, vuoto loppui heti samana iltana. minua vain huolestuttaa että voiko olla mitenkään mahdollista että olen raskaana jo uudestaan, koska vauvahan oli kuoleena mahassa ja voiko munasolu irrota jo siinä kahden viikon aikana jolloin munasolu olisi hedelmöittynyt niin etten edes tiennyt vielä vauvani olleen kuollut. mutta jos kaikki on natsannut kohdalleen niin että munasolu kiinnittynyt vasta heti kaavinnan jälkeen. minulla on oireita raskaudesta pahaolo, väsymys ja rinnat nyt kaksi päivää todella arat ja raskaustesti näyttää haaleaa viivaa. toivottu olisi mutta voiko olla tällainen edes mahdollista koska synnytys/myös kaavinta tehtiin minulle 9 päivää sitten ja vauva on kuollut 27 päivää sitten.. voiko tällainen olla mahdollista? kokemuksia kaipaisin jos jollain vastaavaa? eli onko se munasolu voinut irrota silloin kun kuollut vauva on ollut vielä sisälläni, muuten uusi raskaus ei ole mahdollinen minulla.. kaikki asiasta vähänkään tietävät pliis nopeesti vastausta. eilen tein raskaustestin jossa hyvin hailakka viiva ja tänää tein uuden jossa tummempi hailakka viiva, minä päätin että teen parin päivän kuluttua uuden ja jos kokoajan viiva tummenee niin silloin ei voi hcg hormooni olla enää keskenmenon jälkeistä koska sen pitäisi haalentua. auttakaa yksinkertaista, haluan kipeästi tietää onko tää mahdollista ja uskallanko ees toivoa:(

3

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 009koi

      Kyllä kaavinnassa lähtee kaikki raskausmateriaali pois. Et voi olla raskaana. Jos testi näyttää plussaa, on jäänyt jotakin sisään. Mars lekuriin selvittämään asia.

    • otappa selvää

      voi ola, että raskaushormonit ei oo vielä nollautunut, sitähän sanotaan, että pitäisi testata kaavinnan jälkeen, milloin nollautuu joko kaupan testeillä tai verikokeesta.
      Et kyllä voi olla raskaana vielä.

    • lääkärin kanssa puhuttu puhelimitse ja oli kovasti sitä mieltä että teoriassa kaikki mahdollista, koska munasolulla kestää noin viiko mennä kohtuun... kyse onkin siitä että pysyykö sisällä kun vasta kaavinta tehty ja ei ole limakalvoa joho voisi hyvin kiinniittyä mutta silti ei ole mahdotonta nyt siis viikon seuraillaan ja jos edelleen testi näyttää plussaa niin sitten kuulemma uskaltaa iteä onnitella... :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe