Asuntoa ei ole, mutta aijon muuttaa Lahteen, mielellään keskustaan. Asun itse toisessa kaupungissa tällä hetkellä
Yhdessä voitaisiin etsiä kiva kämppä sieltä jos sopiva henkilö kämppikseksi löytyy :)
Itse en tykkää pitää bileitä kotona ja siisteys ja asunnon puhtaanapito on mulle hyvin tärkeää!! Muuten olen iloinen ja ihan menevä nuori nainen. Kokemusta soluasumisesta on vuoden verran. Olisi kiva jos olisit samaa ikäluokkaa ( 19-26) Itse 19.v
Mulla ei ole lemmikkejä ja tupakoin kyllä, mutten sisällä ikinä!
Laittakaa viestiä siis jos kämppistä etsitte! Mä olen ainakin siisti ja mukava kämppis =)
Naispuoleinen kämppis Lahden keskustasta!
Kämppppiiiissss
1
193
Vastaukset
- hcch
Olisi kämppää ja kämppiksiä tarjolla lahden keskustassa!!! 117 neliöö, asunnossa asuu tällä hetkellä 2 asukkia ja kolmatta tarvittaisiin, Tilaa ja omaa rauhaa kyllä piisaa, vuokra 366€/kk vesi ja sähkö, asunnossa 6h 2 X WC parveke
Pistä viestiä mahdollisimman pian!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237