Korruptio Porvoon palstalla ?

varför?

Kaikki asialliset viestit poistetaan.

24

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "peppar-peppar"

      Det finns en spalt som inte är förstört hitintills" muistelkaa ja kertokaa ",gamla minnen fr.Borgå förr o.nu.

      • helgalet

        Jag var inne på "pulmatilanteet ,porvoon palsta hade försvunnit . man måste gå högre upp.


    • åter

      En ny frågeställning i "pulmatilanteet".Är problemen lösta ,få se hur många min.den får vara kvar!

    • lussekatt

      JA lucia pulla resepti ,löytyykö siitäkin asiatomuutta.?

      • 228w

        Vänta nu bara,det tar inte lång tid så är det borta.


    • ingen julefrid

      Den finns kvar ännu,överraskad,ju jag är det.

      • bårgåbo

        Det är rena rama underverket.


      • lussebull
        bårgåbo kirjoitti:

        Det är rena rama underverket.

        Någon som gillar lussebullar som är såå Svensk !!Fast saffram är farligt om man använder för mkt-


      • pepparkakan
        lussebull kirjoitti:

        Någon som gillar lussebullar som är såå Svensk !!Fast saffram är farligt om man använder för mkt-

        Lussebullar är goda,men kanske inte lika populära som i SVERIGE. En annan krydda som inte heller är hälsosam om man använder för mycket är muscot.


      • lussebulle
        pepparkakan kirjoitti:

        Lussebullar är goda,men kanske inte lika populära som i SVERIGE. En annan krydda som inte heller är hälsosam om man använder för mycket är muscot.

        Men bittermandel passar bra till den som förstör Borgå spalten !!Har redan bakat lussebullarna med saffram själv,blev så besviken förra årets konditori produkter,tror inte att det var mkt.saffran mest gurkmeja tror jag.


      • pepparkakan
        lussebulle kirjoitti:

        Men bittermandel passar bra till den som förstör Borgå spalten !!Har redan bakat lussebullarna med saffram själv,blev så besviken förra årets konditori produkter,tror inte att det var mkt.saffran mest gurkmeja tror jag.

        Jo,bittermandel !!!! Det är onödigt att besöka Borgåspalten.Där kommer bara till av "solvausviestit",nu skriver han ju ut folks namn igen.(saffran är så pass dyrt?)


      • den som ser
        pepparkakan kirjoitti:

        Jo,bittermandel !!!! Det är onödigt att besöka Borgåspalten.Där kommer bara till av "solvausviestit",nu skriver han ju ut folks namn igen.(saffran är så pass dyrt?)

        Idag lutfisk-kapakala-lucia,kvar utan att ngn har plockat bort.Mao.en om dagen.


      • rekord ?
        den som ser kirjoitti:

        Idag lutfisk-kapakala-lucia,kvar utan att ngn har plockat bort.Mao.en om dagen.

        ETT nytt inlägg per dag,resten är mögel och sossu.


      • mat resept
        rekord ? kirjoitti:

        ETT nytt inlägg per dag,resten är mögel och sossu.

        Så är det,jag kommer att skriva varje dag ett nytt inslag som han inte kan plocka bort !Just nu finns bara en komentar utöver hans egna som det redan står,ilmoita asiaton viesti.Men han ger nog inte o.ngn.vill inte stoppa honom heller.


    • lutfisk

      Dagens inslag 12.12.2012,.!

      • pepparkakan

        Hans inlägg på UUSIMAA är såååååååååååå civiliserade,någon hade nog märkt vem som är framme.Men det är väl svårt att göra något när han inte där sätter ut namnet.


      • återstår
        pepparkakan kirjoitti:

        Hans inlägg på UUSIMAA är såååååååååååå civiliserade,någon hade nog märkt vem som är framme.Men det är väl svårt att göra något när han inte där sätter ut namnet.

        "Svensk "Lucia försvan på en gång men finsk fråga är kvar.Hur lång tid?


      • pepparkakan
        återstår kirjoitti:

        "Svensk "Lucia försvan på en gång men finsk fråga är kvar.Hur lång tid?

        Jag vågar inte skriva så ofta om det smäller flere veckors banni igen.


      • 3113w
        pepparkakan kirjoitti:

        Jag vågar inte skriva så ofta om det smäller flere veckors banni igen.

        Någon som har meiladress och behärskar finska bra kunde kanske skriva direkt till ylläpito.Då borde han inte kunna manipulera ?


      • pepparkakan
        3113w kirjoitti:

        Någon som har meiladress och behärskar finska bra kunde kanske skriva direkt till ylläpito.Då borde han inte kunna manipulera ?

        Man kunde förstås ringa också,men det kostar.Jag har åtminstone inte lust att öda pengar på att någon har tomtar på loftet.


    • "kors i taket"

      Jag läste igår innan det försvan ,förståss,att ngn har gjort det o. även till polisen .Vet inte om det stämmer? "Svensk Lucia"kvar kl.7.20 !

      • skadeglad

        Nu är där flera nya inlägg,litet jobb åt herr P.


      • pepparkakan
        skadeglad kirjoitti:

        Nu är där flera nya inlägg,litet jobb åt herr P.

        Alla borde skriva så många nya inlägg som möjligt.Terapi för P.


      • inget fel ?
        pepparkakan kirjoitti:

        Alla borde skriva så många nya inlägg som möjligt.Terapi för P.

        Mielenkiintoista että Porvoo palsta saa jatkua sellaisenaan.Sieltä lähti maailman kaunein nainen 1952, 70ryhmälle kelpas ainakin toistaiseksi,joulu tietenkin ja muut..Låt han hålla på.!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe