Kaikki asialliset viestit poistetaan.
Korruptio Porvoon palstalla ?
24
108
Vastaukset
- "peppar-peppar"
Det finns en spalt som inte är förstört hitintills" muistelkaa ja kertokaa ",gamla minnen fr.Borgå förr o.nu.
- helgalet
Jag var inne på "pulmatilanteet ,porvoon palsta hade försvunnit . man måste gå högre upp.
- åter
En ny frågeställning i "pulmatilanteet".Är problemen lösta ,få se hur många min.den får vara kvar!
- lussekatt
JA lucia pulla resepti ,löytyykö siitäkin asiatomuutta.?
- 228w
Vänta nu bara,det tar inte lång tid så är det borta.
- ingen julefrid
Den finns kvar ännu,överraskad,ju jag är det.
- bårgåbo
Det är rena rama underverket.
- lussebull
bårgåbo kirjoitti:
Det är rena rama underverket.
Någon som gillar lussebullar som är såå Svensk !!Fast saffram är farligt om man använder för mkt-
- pepparkakan
lussebull kirjoitti:
Någon som gillar lussebullar som är såå Svensk !!Fast saffram är farligt om man använder för mkt-
Lussebullar är goda,men kanske inte lika populära som i SVERIGE. En annan krydda som inte heller är hälsosam om man använder för mycket är muscot.
- lussebulle
pepparkakan kirjoitti:
Lussebullar är goda,men kanske inte lika populära som i SVERIGE. En annan krydda som inte heller är hälsosam om man använder för mycket är muscot.
Men bittermandel passar bra till den som förstör Borgå spalten !!Har redan bakat lussebullarna med saffram själv,blev så besviken förra årets konditori produkter,tror inte att det var mkt.saffran mest gurkmeja tror jag.
- pepparkakan
lussebulle kirjoitti:
Men bittermandel passar bra till den som förstör Borgå spalten !!Har redan bakat lussebullarna med saffram själv,blev så besviken förra årets konditori produkter,tror inte att det var mkt.saffran mest gurkmeja tror jag.
Jo,bittermandel !!!! Det är onödigt att besöka Borgåspalten.Där kommer bara till av "solvausviestit",nu skriver han ju ut folks namn igen.(saffran är så pass dyrt?)
- den som ser
pepparkakan kirjoitti:
Jo,bittermandel !!!! Det är onödigt att besöka Borgåspalten.Där kommer bara till av "solvausviestit",nu skriver han ju ut folks namn igen.(saffran är så pass dyrt?)
Idag lutfisk-kapakala-lucia,kvar utan att ngn har plockat bort.Mao.en om dagen.
- rekord ?
den som ser kirjoitti:
Idag lutfisk-kapakala-lucia,kvar utan att ngn har plockat bort.Mao.en om dagen.
ETT nytt inlägg per dag,resten är mögel och sossu.
- mat resept
rekord ? kirjoitti:
ETT nytt inlägg per dag,resten är mögel och sossu.
Så är det,jag kommer att skriva varje dag ett nytt inslag som han inte kan plocka bort !Just nu finns bara en komentar utöver hans egna som det redan står,ilmoita asiaton viesti.Men han ger nog inte o.ngn.vill inte stoppa honom heller.
- lutfisk
Dagens inslag 12.12.2012,.!
- pepparkakan
Hans inlägg på UUSIMAA är såååååååååååå civiliserade,någon hade nog märkt vem som är framme.Men det är väl svårt att göra något när han inte där sätter ut namnet.
- återstår
pepparkakan kirjoitti:
Hans inlägg på UUSIMAA är såååååååååååå civiliserade,någon hade nog märkt vem som är framme.Men det är väl svårt att göra något när han inte där sätter ut namnet.
"Svensk "Lucia försvan på en gång men finsk fråga är kvar.Hur lång tid?
- pepparkakan
återstår kirjoitti:
"Svensk "Lucia försvan på en gång men finsk fråga är kvar.Hur lång tid?
Jag vågar inte skriva så ofta om det smäller flere veckors banni igen.
- 3113w
pepparkakan kirjoitti:
Jag vågar inte skriva så ofta om det smäller flere veckors banni igen.
Någon som har meiladress och behärskar finska bra kunde kanske skriva direkt till ylläpito.Då borde han inte kunna manipulera ?
- pepparkakan
3113w kirjoitti:
Någon som har meiladress och behärskar finska bra kunde kanske skriva direkt till ylläpito.Då borde han inte kunna manipulera ?
Man kunde förstås ringa också,men det kostar.Jag har åtminstone inte lust att öda pengar på att någon har tomtar på loftet.
- "kors i taket"
Jag läste igår innan det försvan ,förståss,att ngn har gjort det o. även till polisen .Vet inte om det stämmer? "Svensk Lucia"kvar kl.7.20 !
- skadeglad
Nu är där flera nya inlägg,litet jobb åt herr P.
- pepparkakan
skadeglad kirjoitti:
Nu är där flera nya inlägg,litet jobb åt herr P.
Alla borde skriva så många nya inlägg som möjligt.Terapi för P.
- inget fel ?
pepparkakan kirjoitti:
Alla borde skriva så många nya inlägg som möjligt.Terapi för P.
Mielenkiintoista että Porvoo palsta saa jatkua sellaisenaan.Sieltä lähti maailman kaunein nainen 1952, 70ryhmälle kelpas ainakin toistaiseksi,joulu tietenkin ja muut..Låt han hålla på.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100