Autopalvelu Halonen

Auton osto mielessä

Millainen yritys kyseessä?
Kokemuksia?

18

9555

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drinksu-girl

Ainaki lounas on huonoa ja kallista ja annokset sais olla isompia palvelu kyllä pelaa hyvin.
      Aukioloajat sais olla myös viikolla ainaki 03.00

• Auton osto mielessä

Jaa,vai sellainen autoliike :-)

• Kale27

Jokunen auto ainakin lojuu melko kauan myynnissä.

• Huiputusta paljon

Kusettajia melkein kaikki. Keräsen korjaamoa varokaa!

• Automies

Minkalaista huiputusta ilmennyt? Ja missä yrityksessä?

• Eikö ruutia muuhun?

Tuolla alalla harvassa sellaset yritykset jotka eivät huiputa. Muhoksella paljon huiputusta. Kokemuksia jo liian monesta kusettajasta. Kaikenlaista huijausta, mitä vain voi keksiä. Mikä tämän alan porukkaa vaivaa?

• Missä ei?

Vois kysyä niinkin päin että millasta huiputusta ei ole ilmennyt, tai missä yrityksessä ei ole huiputettu. Olisi mukava tietää.

• tympii vieläkin...
        Missä ei? kirjoitti:

Vois kysyä niinkin päin että millasta huiputusta ei ole ilmennyt, tai missä yrityksessä ei ole huiputettu. Olisi mukava tietää.

Joo, jokapaikassa vaan huiputetaan.
        Viime kesänä mua kusetettiin tosi pahasti Muhoksen torilla.

Ostin nimittäin juhannusviikolla torilta vartaallisen vittuja.
        Kotiin tultuani ja ostoksiani hiukan tarkemmin tarkasteltuani huomasin, että minua on petetty.
        Ainakin puolet niistä oli persereikiä!

• Osaaminen ja luotett

Hyvät kokemukset. Alansa ainoa tällä paikkakunnalla, minne veisin autoni korjattavaksi ja ostaisin autoni. Kukin miettiköön miksi? Miksi en muissa asioisini?

• PieruZahara

Heh,heh... Omistaja itse tai kaveri kirjoittaa? Eikö?

• siitä vaan...

Eiköhän ole ihan kokemuksesta kyse. Tällä alalla on ollut niin paljon kusettajilla Muhoksella jo iät ajat, joka tosi paljon ottanut päähän, esimerkkejä on vaikka kuinka paljon ja mitä älyttömimpiä. Autopalvelu Halonen on ollut poikkeus!!! Voi itse kokeilla, ellet sitten ole itse jostakin huijarifirmasta.

• JOKUJÄRKIPÄÄHÄN

Hyvät ihmiset, jos haluatte UUSIA autoja niin menkää liikkeeseen mistä niitä saa.
      Käytetty auto on aina käytetty vaikka se uudelle omistajalle onkin "UUSI".
      Edes autoliikkeiden omistajat ei tiedä missä kunnossa vaihtoon tulevat autot on, ei se 300tkm ajettu renault ole enään uusi.

• harvaonhyvä

Autopalvelu Halonen on ollut ainoa rehellinen ja luotettava autoliike-korjaamo Muhoksella!! Paitsi Teboilin vieressä olevasta autoliikkeestä en osaa sanoa, koska en tiedä eikä ole kokemuksia. En ole kuullut mitään negatiivista ainakaan.

• Rekeji

Tuta hyvä on palvelu pellaa niiko pittee!

• molokki

ei sitä oo kaikilla varroo ostoo tuliterrää kelepaahan se käytettynäkkin. pittää vuo olla hyväkuntonen.

• Fapper

Onko lestoja tämä liike?

• niion

Palavelu ihan tavallista, ei moitittavvaa.

• Anonyymi

ostin muhokselta as-auton kauppa tehtiin oulun bussiaseman parkissa.kyseessä autoliike myy halpoja autoja.olen tehnyt kymmeniä autokauppoja.mutta näin epärehellistä ja omahyväistä kaupiasta en ole tavannut.auto seisoo pihassa ajamattomana itse tehtyjen sähkötöiden takia.kyseessä hengenvaaralliset sähköliitokset mm.lastiikalla eristettyjä liitoksia.kauppias ei suostu purkuun.asia on riitalautakunnassa ja poliisilla.kerron autoliikkeen nimen myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6948
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2056
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1118
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe