Autopalvelu Halonen

Auton osto mielessä

Millainen yritys kyseessä?
Kokemuksia?

18

8383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • drinksu-girl

      Ainaki lounas on huonoa ja kallista ja annokset sais olla isompia palvelu kyllä pelaa hyvin.
      Aukioloajat sais olla myös viikolla ainaki 03.00

    • Auton osto mielessä

      Jaa,vai sellainen autoliike :-)

    • Kale27

      Jokunen auto ainakin lojuu melko kauan myynnissä.

    • Huiputusta paljon

      Kusettajia melkein kaikki. Keräsen korjaamoa varokaa!

    • Automies

      Minkalaista huiputusta ilmennyt? Ja missä yrityksessä?

      • Eikö ruutia muuhun?

        Tuolla alalla harvassa sellaset yritykset jotka eivät huiputa. Muhoksella paljon huiputusta. Kokemuksia jo liian monesta kusettajasta. Kaikenlaista huijausta, mitä vain voi keksiä. Mikä tämän alan porukkaa vaivaa?


      • Missä ei?

        Vois kysyä niinkin päin että millasta huiputusta ei ole ilmennyt, tai missä yrityksessä ei ole huiputettu. Olisi mukava tietää.


      • tympii vieläkin...
        Missä ei? kirjoitti:

        Vois kysyä niinkin päin että millasta huiputusta ei ole ilmennyt, tai missä yrityksessä ei ole huiputettu. Olisi mukava tietää.

        Joo, jokapaikassa vaan huiputetaan.
        Viime kesänä mua kusetettiin tosi pahasti Muhoksen torilla.

        Ostin nimittäin juhannusviikolla torilta vartaallisen vittuja.
        Kotiin tultuani ja ostoksiani hiukan tarkemmin tarkasteltuani huomasin, että minua on petetty.
        Ainakin puolet niistä oli persereikiä!


    • Osaaminen ja luotett

      Hyvät kokemukset. Alansa ainoa tällä paikkakunnalla, minne veisin autoni korjattavaksi ja ostaisin autoni. Kukin miettiköön miksi? Miksi en muissa asioisini?

    • PieruZahara

      Heh,heh... Omistaja itse tai kaveri kirjoittaa? Eikö?

      • siitä vaan...

        Eiköhän ole ihan kokemuksesta kyse. Tällä alalla on ollut niin paljon kusettajilla Muhoksella jo iät ajat, joka tosi paljon ottanut päähän, esimerkkejä on vaikka kuinka paljon ja mitä älyttömimpiä. Autopalvelu Halonen on ollut poikkeus!!! Voi itse kokeilla, ellet sitten ole itse jostakin huijarifirmasta.


    • JOKUJÄRKIPÄÄHÄN

      Hyvät ihmiset, jos haluatte UUSIA autoja niin menkää liikkeeseen mistä niitä saa.
      Käytetty auto on aina käytetty vaikka se uudelle omistajalle onkin "UUSI".
      Edes autoliikkeiden omistajat ei tiedä missä kunnossa vaihtoon tulevat autot on, ei se 300tkm ajettu renault ole enään uusi.

      • harvaonhyvä

        Autopalvelu Halonen on ollut ainoa rehellinen ja luotettava autoliike-korjaamo Muhoksella!! Paitsi Teboilin vieressä olevasta autoliikkeestä en osaa sanoa, koska en tiedä eikä ole kokemuksia. En ole kuullut mitään negatiivista ainakaan.


      • Rekeji

        Tuta hyvä on palvelu pellaa niiko pittee!


      • molokki

        ei sitä oo kaikilla varroo ostoo tuliterrää kelepaahan se käytettynäkkin. pittää vuo olla hyväkuntonen.


    • Fapper

      Onko lestoja tämä liike?

    • niion

      Palavelu ihan tavallista, ei moitittavvaa.

    • Anonyymi

      ostin muhokselta as-auton kauppa tehtiin oulun bussiaseman parkissa.kyseessä autoliike myy halpoja autoja.olen tehnyt kymmeniä autokauppoja.mutta näin epärehellistä ja omahyväistä kaupiasta en ole tavannut.auto seisoo pihassa ajamattomana itse tehtyjen sähkötöiden takia.kyseessä hengenvaaralliset sähköliitokset mm.lastiikalla eristettyjä liitoksia.kauppias ei suostu purkuun.asia on riitalautakunnassa ja poliisilla.kerron autoliikkeen nimen myöhemmin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe