Pitkä, estoinen suhde

Mies 49

Varmasti kohtalotovereita on monia, vaikken sellaisia ole löytänyt ainakaan treffi-ilmoituksen avulla.

Pitkään kestäneessä suhteessa intohimo hiipuu usein muutenkin. Asiaa pahentaa varmasti nopeasti se, jos mukana on ujoutta, häveliäisyyttä ja estoisuutta, kenties jonkun vakaumuksenkin vaikuttamaa, niin paljon ettei asioista voi edes puhua.

Tilanne voi kehittyä niin, että toinen osapuoli on kehittynyt estottomampaan suuntaan ja olisi jo kykenevä puhumaankin kumppanin kanssa asiasta, mieltymyksistään, toiveistaan ja fantasioistaan, mutta toinen ei kykene edes puhumaan, saati pistämään toimeksi. Ujous, estot ja häveliäisyys estävät muunlaisen erotiikan kuin saman tutun kaavan mukaan pimeässä peiton alla, silloinkin aina omia ja toisen reaktioita häpeillen.

Tiedän, että neuvojia riittää, jotka kannustavat vain yrittämään puhua kumppanin kanssa, mutta tiedän myös sen, ettei se tule onnistumaan, jää pelkäksi yritykseksi, kaikkien kohdalla se vain ei onnistu.

Kuitenkin on vielä sen verran nuori, että näkisi mahdolliseksi opetella nauttimaan erotiikasta ja intohimosta estottomasti, avoimesti ja vapautuneesti, jännittämättä, miten sen pitääkin aikaa myöden tapahtua, jotta homma edes sujuisi.

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että parhaiten asia voi onnistua jonkun vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, jolle on käynyt samalla tavalla, mutta hän on nyt valmis opettelemaan ja kokemaan avoimen, estottoman ja ennakkoluulottoman intohimon. Jopa parhaiten tällaisen kanssa kuin jonkun kaiken kokeneen ja osaavan kanssa.

Mahtaako näin ajattelevia ja tällaisessa tilanteessa olevia ihmisiä olla muitakin.

2

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen sua nuorempi

Tietäisit vaan. Kyllä on. Kävin vieraissa (en ylpeä siitä) ja opin itsestäni parissa kuukaudessa enemmän kuin koko ikänäni. Parisuhteen toinen osapuoli on täysin lukossa ja haluton. Olen tässä itsekseni miettinyt juuri tuota, että pidän itseäni kokemattomana. Mutta en enää tiedä mitä sekin tarkoittaa. Eiköhän ihminen ala olla kokenut siinä vaiheessa jo, kun tietää mitä haluaa seksiltä, vaikkei sitä olisi konkreettisesti tehnytkään. Tietysti on joskus hyvä, että mahdollinen uusi seksikumppani on kokenut, niin hän tietää mitä toinen pyynnöillään tarkoittaa. Jos parisuhteessa on yrittänyt opastaa tai patistaa toista, sekin on niin turhauttavaa. Minkäs teet kun ei kiinnosta. Tuntui hyvältä, että syrjähyppy osasi heti välittömästi antaa huimaavaa nautintoa pikku vihjeestä. Mä olen niin väsynyt kaikkeen..

• Mies 49

Kiitos vastauksestasi.

Erotiikan merkitystä ylikorostetaan mielestäni nykypäivänä ehkä liikaakin suhteen muiden osa-alueitten kustannuksella, mutta ei sitä vähätelläkään pidä. Vaikka suhde ja siihen liittyvät muut ihmissuhteet olisivat kunnossa, kyllä sitä kaipaisi nautintoa myös seksin saralla siinä missä hyvä ruokakin tuottaa mielihyvää, vaikkakin täysin erilaista.

Vaikka hakisi suhteensa ulkopuolelta täytettä tähän vajeeseen, ei sitä viitsi ihan kenen tahansa kanssa ryhtyä nauttimaan erotiikasta. Siinä on kuitenkin mukana myös monenlaista muuta tunnetta ja kontaktia, joten luonteva yhdessäolo vaatii mielellään muutenkin sielujen sinfoniaa.

Älä väsy vielä, toivoa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      375
      1874
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1708
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1338
    4. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      940
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      72
      912
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      898
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      32
      724
    8. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      68
      688
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      54
      688
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      683
    Aihe