olin katsastuksessa ja siellä todettiin että etuiskarit ovat sököt. onistuuko niiden vaihto teesseitse mieheltä
iskarit
5
504
Vastaukset
- Toni
Yleensä iskarit ovat pulteilla ja muttereilla kiinni, joten vaihto kyllä onnituu. Eri asia onkin jos ne on erikoislukituksella kiinni, mutta sillaista ei ole vielä vastaan tullut.
- rrr
oliko vanis iskaritestissä?vai todettiinko silmämääräisesti viallisiksi?ei muuten mutta jos omamassa yli 2500kg niin iskaritesti ei ole pakollinen.vai menitkö vapaaehtoisesti?
- vani-99
rrr kirjoitti:
oliko vanis iskaritestissä?vai todettiinko silmämääräisesti viallisiksi?ei muuten mutta jos omamassa yli 2500kg niin iskaritesti ei ole pakollinen.vai menitkö vapaaehtoisesti?
kuorma-autopuolella oli ruuhkaa ja menin henilöautolinjalle. ainakin näin meillä turuus.
olen joskus aijemminkin ollut samalla linjalla
- Chevy Van Lover
Onnistuu hyvin tee se itse mieheltä. Osta kunnon iskarit eli KONIN SPECIALIT ja vahda samalla myös taakse. Ite ostin kyseiset iskarit v. 2002, maksoivat silloin tasan 600 Euroa lähetyskuluineen.
- -98 kenguru (edelleen)
Vähän myöhässä juttuun yhdyn, mut jos jollain iskarinvaihtoa edessä niin ÄLKÄÄ hyvät ihmiset pistäkö uuskoppaseen vaniin mitään pilipali iskareita, ainakaan eteen. Itse säästin mukamas jotain?? ja ostin eteen Gabrielin tais olla Red Ryderit, sisällä kaasua ja vaikka mitä, hintaa siinä vajaa 2oo/eteen. Ja vittu!! auto loikkii kuin kenguru edelleen. Väitän että vehje on jopa vaarallinen tiukan paikan tullen esim Turun ohitustiellä Myllyn kohdalla kun 120 lasissa. Hyvä kun etupyörät pysyy maassa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485662Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332447"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 64997
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui9716