Miten pääsen tästä yli??

Ylitsepääsemätön

Voin kertoa että olen aika monia kertoja tavannut netissä ihanan oloisia miehiä joista olisi onnekseni voinut kehkeytyä jotain enemmän. Noh..mä onneton tyrin joka kerta kaiken heti siinä vaiheessa kun aletaan miettimään tapaamista. Kestää päiviä ennenkuin saan ajatuksiltani päätettyä tapaanko miehen vai en ja sitten se hetki koittaa kun ilmoitan miehelle ettei tästä tule mitään, ja lähden nössönä pakoon. Ja that's it.

Mua myös niin vituttaa miksi tuhlaan myös miehen kuin omankin elämäni tähän että kuvittelen saavani jotain suhdetta netin kautta kun en saa sitä aikaiseksi edes kasvotusten. Vaikka kyse ei nyt olekaan saamisesta tai haluamisesta vaan yllätysyllätys uskaltamisesta!

Se on päivän selvää että mun pitäisi vain olla rohkea ja ottaa riski, en häviä mitään blaablaa. Olen tottakai kertonut itsestäni paljon, myös sen että olen todella ujo, muttei mies välttämättä tajua sitä miten ujo ihminen voi pahimmillaan olla.
Mä todella pelkään kuollakseni sitä kun mies oikeasti tajuaa todellisen minäni, loppujen lopuksi en osaa kovin hyvin edes keskustella ja se keskusteleminenhan on aika tärkeää. ....Miten pääsen tämän yli? Tarvitsisin jostain potkuja perseeseen, itsevarmuutta ja jonkinlaista ihmettä!

Mä kerron tätä asiaa täällä koska mulla ei ole ketään tai mitään muutakaan minne vinkua. :/

5

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etyjfhjkl

      Sanoisin, että kerro ihan suoraan mitä päässäsi liikkuu. Kerro esimerkiksi, että "haluaisin kovasti tavata sinut, mutta olen niin ujo etten vain uskalla". Voit tehdä noin huoletta. Miesten - toisin kuin naisten - mielestä ujous ei ole huono asia. Tosiaan se joskus sinun on myös vain kohdattava pelkosi. Tässä ei ole muuta tietä. Ei tilanne koskaan muutu miksikään, jos vain kirjoittelet foorumilla. Sinun pitää uskaltaa ottaa askel eteenpäin joskus.

      • Ylitsepääsemätön

        Niinpä niin. Olen kyllä monesti ajatellutkin kertovani suoraan niinkuin asia oikeasti on ettei vain niin nolosti ilmoita että ei tästä tule mitään ja läksin kylmästi karkuun. Mutta enpä ole uskaltanut sitäkään tehdä! Epäilen aina että sen jälkeen mies pitäisi mua nössönä ja typeränä eikä haluaisi tavata mua enään sen takia ja se taas tuntuisi todella paskamaiselta itselleni, muutenkin olen todella epävarma itsestäni juuri tämän pirullisen ujouteni takia :/ huoh
        joten tuota kaikkea välttämällä laitan aina asian suosista poikki. Miehelle se tosin tulee varmasti aina puun takaa.

        Tosiaan tuo tapa millä tällähetkellä hylkään miehen on sehän vasta on kaikkein säälittävin tapa ja saattaa mies kyllä ihmetellä mihin olen kadonnut, olenko kenties jopa kuollut vai mitä hittoa. :( Ja siinä monien viikkojen ajan keskustellessa on varmaan jonkinlaista lievää ihastuksenpoikastakin ehtinyt tulla. Sitten mä vaan teen niinkuin mitään ei olisi ikinä ollutkaan. Suoraan sanottuna kyl vähän omallatunnollakin on tapana kolkuttaa tässä asiassa.

        Mutta kiitos sun viestistäsi!


      • etyjfhjkl
        Ylitsepääsemätön kirjoitti:

        Niinpä niin. Olen kyllä monesti ajatellutkin kertovani suoraan niinkuin asia oikeasti on ettei vain niin nolosti ilmoita että ei tästä tule mitään ja läksin kylmästi karkuun. Mutta enpä ole uskaltanut sitäkään tehdä! Epäilen aina että sen jälkeen mies pitäisi mua nössönä ja typeränä eikä haluaisi tavata mua enään sen takia ja se taas tuntuisi todella paskamaiselta itselleni, muutenkin olen todella epävarma itsestäni juuri tämän pirullisen ujouteni takia :/ huoh
        joten tuota kaikkea välttämällä laitan aina asian suosista poikki. Miehelle se tosin tulee varmasti aina puun takaa.

        Tosiaan tuo tapa millä tällähetkellä hylkään miehen on sehän vasta on kaikkein säälittävin tapa ja saattaa mies kyllä ihmetellä mihin olen kadonnut, olenko kenties jopa kuollut vai mitä hittoa. :( Ja siinä monien viikkojen ajan keskustellessa on varmaan jonkinlaista lievää ihastuksenpoikastakin ehtinyt tulla. Sitten mä vaan teen niinkuin mitään ei olisi ikinä ollutkaan. Suoraan sanottuna kyl vähän omallatunnollakin on tapana kolkuttaa tässä asiassa.

        Mutta kiitos sun viestistäsi!

        Tiedän kyllä tunteen. Sitä ajattelee kaikkea mitä toiset muka sinusta ajattelevat. Todellisuudessa toiset eivät ajattele niitä asioita pätkääkään.

        Seuraavan kerran sano itsellesi: mitä vitun väliä sillä on mitä hän ajattelee minusta, jos kerron olevani ujo? Sillä ei ole paskaakaan merkitystä! Jos hän pitää sinua nössönä sen takia (mitä hän ei 99% todennäköisyydellä tee), niin sillä ei ole mitään merkitystä! Maailma on pullollaan miehiä ja naisia. Kaikkia ei voi mitenkään miellyttää eivät kaikki ole luotuja toisilleen. Tärkeintä on löytää se yksi itselleen sopiva ihminen.

        Seuraavan kerran älä mieti noin paljoa. Lopeta miettiminen ja sanoa vaan heti mieleesi tulevia asioita ilman mitään rajoituksia.

        En myöskään suosittele nettitreffailua. Ei sillä, etteikö netistä voisi löytää rakkautta, koska varmasti voi. Mutta ainakin itse olen netissä kirjoittaessani täysin erilainen kuin kasvotusten. Arvoni ja mielipiteeni eivät muutu, mutta minusta saa täysin erilaisen kuvan. Siksi en ole koskaan oikein uskonut nettitreffeihin. Minä ainakin tapaisin mahdollisimman nopeasti, jos löytäisin netistä jonkun kiinnostavalta vaikuttavan ihmisen.


      • Ylitsepääsemätön
        etyjfhjkl kirjoitti:

        Tiedän kyllä tunteen. Sitä ajattelee kaikkea mitä toiset muka sinusta ajattelevat. Todellisuudessa toiset eivät ajattele niitä asioita pätkääkään.

        Seuraavan kerran sano itsellesi: mitä vitun väliä sillä on mitä hän ajattelee minusta, jos kerron olevani ujo? Sillä ei ole paskaakaan merkitystä! Jos hän pitää sinua nössönä sen takia (mitä hän ei 99% todennäköisyydellä tee), niin sillä ei ole mitään merkitystä! Maailma on pullollaan miehiä ja naisia. Kaikkia ei voi mitenkään miellyttää eivät kaikki ole luotuja toisilleen. Tärkeintä on löytää se yksi itselleen sopiva ihminen.

        Seuraavan kerran älä mieti noin paljoa. Lopeta miettiminen ja sanoa vaan heti mieleesi tulevia asioita ilman mitään rajoituksia.

        En myöskään suosittele nettitreffailua. Ei sillä, etteikö netistä voisi löytää rakkautta, koska varmasti voi. Mutta ainakin itse olen netissä kirjoittaessani täysin erilainen kuin kasvotusten. Arvoni ja mielipiteeni eivät muutu, mutta minusta saa täysin erilaisen kuvan. Siksi en ole koskaan oikein uskonut nettitreffeihin. Minä ainakin tapaisin mahdollisimman nopeasti, jos löytäisin netistä jonkun kiinnostavalta vaikuttavan ihmisen.

        Sulta tulee hyvää tekstiä! :)

        Sekin myös minua arveluttaa että annan ihan erilaisen kuvan itsestäni, ja niin mä luulen tekevänikin. Viesteistäni saa sellaisen kuvan että olisin oikein fiksu ja sellainen sopivan puhelias...kunpa asia olisikin niin. Netissä keskustellessanikin kestää tovi että saan joitakin tiettyjä asioita kirjoitettua niin että se myös kuulostaa hyvältä ja se taas muuttaa sitä kuvaa itsestäni. Enkä todellakaan saisi ajatella ja miettiä asioita näin paljon.

        Nooh kerran on käynyt niinkin että olin netin kautta yhteydes kokonaisen vuoden. Siinä tuli itsellenikin jo niin hullut ja suorastaan todelliset kuvitelmat miehen olemuksesta etten oikeasti nimenomaan halunnut häntä edes tavata enään, olisin sitten uskaltanut tai en. Tavallaan kyllästyin. Että niin se varmasti kannattaa tavata mahdollisimman äkkiä ettei kuvitelmat lähde tällätavalla laukkaamaan.

        Kiitos taas. Täytyy mun nyt varmaan ottaa neuvoistasi oppia!


    • 24hrs

      Jos et mielestasi osaa keskustella niin takerru kainaloon ja myotaile. Ei ole miehekasta olla jees-jees mies mutta on naisellista olla jees-jees nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe