Paskantaminen kylässä

Inhottava pulma

Vessan ollessa varattuna, saako kylässä paskantaa housuun, jos on ihan kännissä ja muut selvin päin? Vai pitääkö lähteä kotiin, vaikka on just päässyt vauhtiin?

9

1344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee esim.näin

No minulle kävi niin että wc oli varattu ja paska tuli väkisin niin kakkasin kyykyssä muovipussiin. Ei voinut kotiin lähteä, kun paska oli väkisin tulossa.

• Anonyymi

Jos on kaktus tai trakki, niin suureen ruukkuun on helppo vääntää äkkitortut.
        Toimituksen aikana voi vihellellä, niin kukaan ei huomaa.

• Anonyymi

Parasta olla paskomatta 🤣

• Anonyymi

mun kaveri tuli kylaan monet kerrat paskat alla ja juovuksissa kuset housussa. ja valehteli vei mun viinat ja pani mun muijaa. nyt ei oo ei ketttaa ei muijaa eika kavereita .

• Anonyymi

Luojan kiitos, että jäi kauniit muistot

• Anonyymi

Kyllä on paskannettava housuun ja paska on jälkikäteen asetettava kukkapurkkiin, jossa se on oivaa lannoitetta

• Anonyymi

Jos vierailupaikka on kerrostalossa, on kohteliasta paskoa rappuun, ettet Anna törkeätä kuvaa itsestäsi!

• Anonyymi

Mikä sinua estää niin tekemästä ?

• Anonyymi

Oyn järjestyssäännöt kieltävät paskomisen, jos on klo YLI23 tai jos on juovuksissa ja pieremisellään HÄIRIKÖI naapuria

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe