Vessan ollessa varattuna, saako kylässä paskantaa housuun, jos on ihan kännissä ja muut selvin päin? Vai pitääkö lähteä kotiin, vaikka on just päässyt vauhtiin?
Paskantaminen kylässä
9
1344
Vastaukset
- tee esim.näin
No minulle kävi niin että wc oli varattu ja paska tuli väkisin niin kakkasin kyykyssä muovipussiin. Ei voinut kotiin lähteä, kun paska oli väkisin tulossa.
- Anonyymi
Jos on kaktus tai trakki, niin suureen ruukkuun on helppo vääntää äkkitortut.
Toimituksen aikana voi vihellellä, niin kukaan ei huomaa.
- Anonyymi
Parasta olla paskomatta 🤣
- Anonyymi
mun kaveri tuli kylaan monet kerrat paskat alla ja juovuksissa kuset housussa. ja valehteli vei mun viinat ja pani mun muijaa. nyt ei oo ei ketttaa ei muijaa eika kavereita .
- Anonyymi
Luojan kiitos, että jäi kauniit muistot
- Anonyymi
Kyllä on paskannettava housuun ja paska on jälkikäteen asetettava kukkapurkkiin, jossa se on oivaa lannoitetta
- Anonyymi
Jos vierailupaikka on kerrostalossa, on kohteliasta paskoa rappuun, ettet Anna törkeätä kuvaa itsestäsi!
- Anonyymi
Mikä sinua estää niin tekemästä ?
- Anonyymi
Oyn järjestyssäännöt kieltävät paskomisen, jos on klo YLI23 tai jos on juovuksissa ja pieremisellään HÄIRIKÖI naapuria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233