Vessan ollessa varattuna, saako kylässä paskantaa housuun, jos on ihan kännissä ja muut selvin päin? Vai pitääkö lähteä kotiin, vaikka on just päässyt vauhtiin?
Paskantaminen kylässä
9
1345
Vastaukset
- tee esim.näin
No minulle kävi niin että wc oli varattu ja paska tuli väkisin niin kakkasin kyykyssä muovipussiin. Ei voinut kotiin lähteä, kun paska oli väkisin tulossa.
- Anonyymi
Jos on kaktus tai trakki, niin suureen ruukkuun on helppo vääntää äkkitortut.
Toimituksen aikana voi vihellellä, niin kukaan ei huomaa.
- Anonyymi
Parasta olla paskomatta 🤣
- Anonyymi
mun kaveri tuli kylaan monet kerrat paskat alla ja juovuksissa kuset housussa. ja valehteli vei mun viinat ja pani mun muijaa. nyt ei oo ei ketttaa ei muijaa eika kavereita .
- Anonyymi
Luojan kiitos, että jäi kauniit muistot
- Anonyymi
Kyllä on paskannettava housuun ja paska on jälkikäteen asetettava kukkapurkkiin, jossa se on oivaa lannoitetta
- Anonyymi
Jos vierailupaikka on kerrostalossa, on kohteliasta paskoa rappuun, ettet Anna törkeätä kuvaa itsestäsi!
- Anonyymi
Mikä sinua estää niin tekemästä ?
- Anonyymi
Oyn järjestyssäännöt kieltävät paskomisen, jos on klo YLI23 tai jos on juovuksissa ja pieremisellään HÄIRIKÖI naapuria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912561Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww881496- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi16930Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39838- 54793
- 30726