Onko kellään Nibe Split ilma-vesilämpöpumppua? Jos on, niin kiinnostaisi tietää, hyvät ja huonot puolet.
Nibe Split
7
481
Vastaukset
- +öll333
google auttaa hakusanoilla nibe split problem:
http://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php?topic=27308.0
Miksi ihmeessä Nibe evc 13 vm 2004 kattilalämpö on dokumentoitua 5 astetta alhaisempi, mutta muuten toimii käyttöohjeen mukaisesti ja lämpö leviää taloon ongelmitta?- ei rupelia
Mitenkähän tämä liittyy tuohon Splitiin?
Itse en tuollaista laittaisi, mieluummin maalämpö vaikka hieman alimitoitettuna, jos on budjetin kanssa tiukkaa. - 34263
ei rupelia kirjoitti:
Mitenkähän tämä liittyy tuohon Splitiin?
Itse en tuollaista laittaisi, mieluummin maalämpö vaikka hieman alimitoitettuna, jos on budjetin kanssa tiukkaa.Maalämpö vasta viritys onkin. Sähkövastus mlp kaapissa pelastaa koko laitteen.
- Naibe
Sitä lämpöä voi kyllä säätää, mutta se on huollon koodin takana
- vr444
Nibe evc 13 on analogivehje, siinä on potikoita eikä mitään valikoita. Kytkiksestä ei osunut silmään mitään sisäistä säätöpotikkaa lämpökäyrän nostamiseksi käyttöohjeen mukaiseksi. Ulkolämpöanturikin on ok vastusmittauksen mukaan ja kattila seuraa ulkolämpötilaa, mutta käyttöohjeen käyrät eivät täsmää kattilalämmön kanssa.
- nibekö
Tämä kiinnostaa minuakin, kun halvalla saisi. Onkohan tätä kellään?
- roskaa lpt
ruotsalaisilla vakuutusyhtiöillä on kokemusta lämpöpumpuista. Googlaa värmepump problem.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892618Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161590
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641212Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻75995- 56969
- 45857
- 63849
- 61835