Onko kellään Nibe Split ilma-vesilämpöpumppua? Jos on, niin kiinnostaisi tietää, hyvät ja huonot puolet.
Nibe Split
7
472
Vastaukset
- +öll333
google auttaa hakusanoilla nibe split problem:
http://www.varmepumpsforum.com/vpforum/index.php?topic=27308.0
Miksi ihmeessä Nibe evc 13 vm 2004 kattilalämpö on dokumentoitua 5 astetta alhaisempi, mutta muuten toimii käyttöohjeen mukaisesti ja lämpö leviää taloon ongelmitta?- ei rupelia
Mitenkähän tämä liittyy tuohon Splitiin?
Itse en tuollaista laittaisi, mieluummin maalämpö vaikka hieman alimitoitettuna, jos on budjetin kanssa tiukkaa. - 34263
ei rupelia kirjoitti:
Mitenkähän tämä liittyy tuohon Splitiin?
Itse en tuollaista laittaisi, mieluummin maalämpö vaikka hieman alimitoitettuna, jos on budjetin kanssa tiukkaa.Maalämpö vasta viritys onkin. Sähkövastus mlp kaapissa pelastaa koko laitteen.
- Naibe
Sitä lämpöä voi kyllä säätää, mutta se on huollon koodin takana
- vr444
Nibe evc 13 on analogivehje, siinä on potikoita eikä mitään valikoita. Kytkiksestä ei osunut silmään mitään sisäistä säätöpotikkaa lämpökäyrän nostamiseksi käyttöohjeen mukaiseksi. Ulkolämpöanturikin on ok vastusmittauksen mukaan ja kattila seuraa ulkolämpötilaa, mutta käyttöohjeen käyrät eivät täsmää kattilalämmön kanssa.
- nibekö
Tämä kiinnostaa minuakin, kun halvalla saisi. Onkohan tätä kellään?
- roskaa lpt
ruotsalaisilla vakuutusyhtiöillä on kokemusta lämpöpumpuista. Googlaa värmepump problem.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618