Halo - pelit

Scifisti1977

Tulipa hommattua taas nämä Halo -pelit. Halo, Halo 2, Halo 3 ja Halo 3 - ODST. Menneen viikonlopun aikana sain pelattua Halo, Halo 2 ja Halo 3:n läpi ja oli muuten hyviä! Nyt sitten pelailen tuota Halo 3 - ODST:tä ja tuntuu hyvältä tämäkin peli! Meinaan hommata vielä Halo - Reach:n ja tietenkin Halo 4:sen. Saapa nähdä miten tuossa 4:ssa Master Chiefin matka jatkuu.

Loistavia pelejä! Ei voi muuta sanoa.

6

324

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scifisti1977

No niin! Nyt on pelattu siis Halo, Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODST ja juuri sain pelattua Halo Reach:in. Olipa muuten hyvä pelisarja! Halo Wars -peli ei sillei kiinnosta, koska FPS on mun juttu enemmänkin. Halo Wars on käsittääkseni sellainen taktinen sotapeli. No, mutta seuraavaksi Halo 4 hankintaan!

• m4cex

Itse myös sarjan kova fani vaikkakin halo 4.n into loppui jostain syystä lyhyeen. Reachia sen sijaan tuli hakattua aktiivisesti julkaisupäivästä aina halo 4.n julkkariin asti. Reachin teatteriin kasautuikin ajan myötä iso litania klippejä, jotka lopulta sain siirrettyä uuden videokaapparin myötä koneelle. Parhaista pätkistä kasasin juuri 2 kokoonpanoa jakoon.

http://www.youtube.com/watch?v=d3NC1gKRuLY
      http://www.youtube.com/watch?v=PuKhgEanOuo

• NCHUGFYU

mikä on halo 3 ODST ???

• Scifisti1977

• PeluriM1977

Nyt on sitten Halo 4:kin pelattu läpi...voi huh kun oli loistava peli! 343 industries jatkaa loistavasti siitä mihin Bungie aikanaan lopetti. Master Chief on todellakin BACK! Täytyy pelailla hieman rauhallisemmin toiseen kertaan vielä läpi, mutta aivan mielettömät grafiikat ja kaikki tuossa pelissä! Ihan loistava!

Suosittelen!

• Kertokaaa

Kysymys: Miten halo reachissa voi pelata kaksi pelaajaa (split-screeninä) netissä yhden käyttäjällä? Kun pitää valita profiili sille toiselle pelaajalle niin laitan siihen vieras, koska muilla ei ole goldia kuin minulla ja se ei hyväksy sitä? AUTTAKAAA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      50
      2328
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      703
      1536
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      107
      1201
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      132
      1085
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      89
      963
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      71
      923
    7. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      16
      764
    8. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      118
      733
    9. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      704
    10. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      23
      638
    Aihe