eli auto on seat exeo st sport 2011... missähänpäin hanskalokeroa se usb portti sijaitsee ? kovasti auton omissa papereissa ym teoksissa komeilee mainos siitä kuinka se hanskalokeron usb-portti on siellä hanskaloorassa ja minä en vaan oo sitä sieltä löytäny... aux löytyy kyllä etupenkkien välistä...
seat exeo st usb-portti ?
jahwetti
3
271
Vastaukset
- -09 Exeo
Ainakin omassa 2009 Sportissa USB olisi pitänyt tilata lisävarusteena. AUX oli vakiona.
- uusavuttomuus iskee
et siis tiedä mitä olet ostanut?? Mene paikalliseen Seat liikkeeseen, heidän pitäsi nähdä rekkarin perusteella mitä kyseinen yksilö on syönyt.
- exeokuski
USB-portti on erikseen tilattava lisävaruste. Jos et sitä ole tilannut, niin ei sitä autossa olekkaan. Siis, jos uutena auton ostit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 47750
- 40731
- 39698