onko kukaan käynyt kyseisillä saarilla? sijaitsee siis sfax nimisen kaupungin edustalla muutaman tunnin venematkan päässä..kertokaa kokemuksia!
kerkennah islandss
6
147
Vastaukset
Tuollahan se on pikku paatti kaapinpäällä muistona Kerkennahin saarelta. Paattimatka saarelle "ei maksa mitään", taksi siellä on lähes tuntematon käsite : ). Kannattaakin hankkia paikallisten nuorten miesten puhelinnumeroita, he heittävät keikkaa mielellään muutamasta dinarista. Luonto oli yhtä kauneinta Tunisiaa mitä olen Saharan lisäksi nähnyt. Vesi kirkasta ja pohjalla "ruoho/sammal/korsi/", ei hajuakaan mikä matto. Kävelin meressä kilometreittäin, joten ötököitä ei onneksi ollut pohjassa (tuli vasta jälkeenpäin mieleen). Muutama hotelli alueella on, mutta hyvin hiljainen ja rauhallinen saari..... suosittelen lämpimästi. Vietin siellä 3 päivää lomastani ja taatusti menen joskus takaisin.
- jerzziiii
kiitos henna tiedosta:) olis lähtö toistamiseen sousseen 29.3 kolmeks viikoks..eikä koko aikaa jaksais soussessa olla. ni toi kerkennah näyttää ja kuulostaa hyvältä:)
jerzziiii kirjoitti:
kiitos henna tiedosta:) olis lähtö toistamiseen sousseen 29.3 kolmeks viikoks..eikä koko aikaa jaksais soussessa olla. ni toi kerkennah näyttää ja kuulostaa hyvältä:)
Lisäksi suosittelen Nebil tai Nabil kaupunkia. Matka louge taksilla 8 dinaria,hotelli yöpyminen 20-40 dinaria, matkaa Soussesta tunti. Mukava paikka : ).
- jerzziii
hennah24 kirjoitti:
Lisäksi suosittelen Nebil tai Nabil kaupunkia. Matka louge taksilla 8 dinaria,hotelli yöpyminen 20-40 dinaria, matkaa Soussesta tunti. Mukava paikka : ).
sen näkee sit paikanpäällä mistä kaikkialta sitä ittensä löytää.. toi kerkennah nyt ensalkuun.. ootko itse miettinyt seuraavaa reissua tunisiaan?
jerzziii kirjoitti:
sen näkee sit paikanpäällä mistä kaikkialta sitä ittensä löytää.. toi kerkennah nyt ensalkuun.. ootko itse miettinyt seuraavaa reissua tunisiaan?
Olin siellä lokakuussa ja varmaankin ensi vuonna tulee lähdettyä jälleen.
- jerzziii
hennah24 kirjoitti:
Olin siellä lokakuussa ja varmaankin ensi vuonna tulee lähdettyä jälleen.
mäki olin loka-marraskuus.. ja taas mennää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266