Onko siis totta et joku nainen ois joskus muka tehny seksuaalista ilkivaltaa miehelle??
Vai onko täällä palstalla vaa juttuja...
Kertokaa kokemuksia jos on.. en oikeen uskois..
Nainenko raiskaajana??
12
7188
Vastaukset
- raksu
Eikös vaimot ole vehkeen leikannu irti mieheltään aika monestikin. Thaimaan suunnalla aika yleistäkin... Eikös tuo ole seksuaalista ilkivaltaa jos mikä?
- fLikka
Salvaaminen ei ole seks. väkivaltaa.
- raksu
fLikka kirjoitti:
Salvaaminen ei ole seks. väkivaltaa.
Tuo onki paljon pahempaa!
Onko se termi tosiaan "salvata"? Salvaaminenhan on kun laitetaan rasvaa eli salvaa johonki iholle.
- Nainen
Onko totta että mies olisi joskus muka tehnyt seksuaalista ilkivaltaa naiselle? En oikeen usko..
- fLikka
Niinpäniin... :-)
Ei miestä voi raiskata, kun se haluaa kuitenkin aina riippumatta mikä kolo on kyseessä....
Se tarvitsee lypsyä ja joskus tusseerausta.
Eikä mies raiskaa, kun mehän sitä halua ohjaamme olemuksellamme...
muahahaa.... - Sarcasm
fLikka kirjoitti:
Niinpäniin... :-)
Ei miestä voi raiskata, kun se haluaa kuitenkin aina riippumatta mikä kolo on kyseessä....
Se tarvitsee lypsyä ja joskus tusseerausta.
Eikä mies raiskaa, kun mehän sitä halua ohjaamme olemuksellamme...
muahahaa....Niin. Ja mieshän on eläin josta voidaan yleisesti puhua noin, eikä miehellä ole mitään arvoa. Mieshän ei myöskään osaa ajatella ja mieshän ei tietenkään koskaan kieltäydy seksistä.
Miehiä kuuluu vihata. Jokaista. Poikkeuksia ei ole.
Minulla tosin on penis ja olen monesti tyttöystävälleni joutunut sanomaan "ei" jos ei ole haluttanut kun hän taas haluaisi.
Todella TODELLA outoa, eikö totta?
Kyllä tietty annankin. Mutta hetkinä kun molemmat on oikeasti kiihottunut ja HETKI ON SIIHEN SOPIVA.
Todella... todella outoa..
- Missie
Raiskaus on seksiin pakottamista ja entä jos nainen vaatii seksiä mieheltään ilmoittaen että tämä (mies)on käynyt vieraissa jollei tahdo naida aina kun nainen haluaa.Tämä on raiskaamista mielestäni.Puolisoni exä teki näin aiheuttaen tietynlaisen trauman miehelleni.Lisäksi sanon että olen itse joutunut raiskatuksi jo lapsena (8v.)tiedänmitä traumoja seksuaalinen väkivalta saa aikaan.
- mies
sun kaveris mies on nyhjö luuseri.
- Missie
mies kirjoitti:
sun kaveris mies on nyhjö luuseri.
mistä helvetin korvesta tollasia saatanan hinttareita sikiää, eiks sun vanhemmat ollut kuullu ehkäisystä? en usko että sun mielipiteillä on mitään arvoa kenellekään, kuten ei varmaan sulla ihmisenäkään.
- Sarcasm
Missie kirjoitti:
mistä helvetin korvesta tollasia saatanan hinttareita sikiää, eiks sun vanhemmat ollut kuullu ehkäisystä? en usko että sun mielipiteillä on mitään arvoa kenellekään, kuten ei varmaan sulla ihmisenäkään.
Melkoinen braveheart taitaa olla kyseessä kyllä, kun ihan uskaltaa internetissä tuollaista kertoa.
Siinä kyllä taas hyvä esimerkki sellaisesta miehestä josta naisten huulille se lause "Miehet on sikoja" aina nousee. Kiitos siitä, vitun runkkari. Eräät täällä vielä omistaa kyvyn järkevään ajatteluun.
Ja monenmonenmonta kertaa olen minäkin antanut tytölleni vaikka ei ole tehnyt mieli juuri silloin.. siksi että tahdon miellyttää hänet.. ja kyllä se aina on tietty itsestäkin sitten hyvälle tuntunut, mutta ei vain niin hyvälle kun jos itsekin olisi tunnelmissa. Joskus ei kyllä edes seiso, jos ei vain yks. kert. haluta.
Helvetti että muuten tunnen itseni aika nössöksi nyt, kun en ole sellanen tunteeton panokone ;)
Ja miehen voi raiskata sitomalla sen sänkyyn kiinni, syöttämällä viagraa ja ratsastamalla NIIN SAATANAN KAUAN, että mies huutaa tuskasta.
Mielestäni tuo on täysin mahdollista. Siis.. voin kuvitella, että joku 10 tuntiakin putkeen ihan tauotonta ratsastusta olisi loppujenlopuksi todella sietämätöntä.. :D
Tuon tapahtumista odotellessa on vain pakko ilmeisesti sitten olettaa että miehiä on mahdotonta tai ainakin todella vaikeaa raiskata. - että näin.
Sarcasm kirjoitti:
Melkoinen braveheart taitaa olla kyseessä kyllä, kun ihan uskaltaa internetissä tuollaista kertoa.
Siinä kyllä taas hyvä esimerkki sellaisesta miehestä josta naisten huulille se lause "Miehet on sikoja" aina nousee. Kiitos siitä, vitun runkkari. Eräät täällä vielä omistaa kyvyn järkevään ajatteluun.
Ja monenmonenmonta kertaa olen minäkin antanut tytölleni vaikka ei ole tehnyt mieli juuri silloin.. siksi että tahdon miellyttää hänet.. ja kyllä se aina on tietty itsestäkin sitten hyvälle tuntunut, mutta ei vain niin hyvälle kun jos itsekin olisi tunnelmissa. Joskus ei kyllä edes seiso, jos ei vain yks. kert. haluta.
Helvetti että muuten tunnen itseni aika nössöksi nyt, kun en ole sellanen tunteeton panokone ;)
Ja miehen voi raiskata sitomalla sen sänkyyn kiinni, syöttämällä viagraa ja ratsastamalla NIIN SAATANAN KAUAN, että mies huutaa tuskasta.
Mielestäni tuo on täysin mahdollista. Siis.. voin kuvitella, että joku 10 tuntiakin putkeen ihan tauotonta ratsastusta olisi loppujenlopuksi todella sietämätöntä.. :D
Tuon tapahtumista odotellessa on vain pakko ilmeisesti sitten olettaa että miehiä on mahdotonta tai ainakin todella vaikeaa raiskata.Eli näin. Jos MIESTEN on vaikeaa kuvitella miltä raiskatuksi tuleminen tuntuu, niin tässä mielikuvaharjoitus:
Kaksi miestä pitelee sinua kiinni, ja yksi työntelee takana peräaukkoosi penistään, dildoa tai harjanvartta. Ilman liukasteita.
Lopuksi sinua potkitaan, sinua haukutaan ja jätetään maahan makaamaan ilman housuja.
Nyt voit mennä poliisilaitokselle, ja kertoa koko tarinan omin yksityiskohtiaan myöten poliisimiehelle. Joudut tietenkin kertaamaan tapahtumat vielä useaan kertaan mm. oikeudenkäynnin aikana. - sarcasm
että näin. kirjoitti:
Eli näin. Jos MIESTEN on vaikeaa kuvitella miltä raiskatuksi tuleminen tuntuu, niin tässä mielikuvaharjoitus:
Kaksi miestä pitelee sinua kiinni, ja yksi työntelee takana peräaukkoosi penistään, dildoa tai harjanvartta. Ilman liukasteita.
Lopuksi sinua potkitaan, sinua haukutaan ja jätetään maahan makaamaan ilman housuja.
Nyt voit mennä poliisilaitokselle, ja kertoa koko tarinan omin yksityiskohtiaan myöten poliisimiehelle. Joudut tietenkin kertaamaan tapahtumat vielä useaan kertaan mm. oikeudenkäynnin aikana....nainenkin voi raiskata miehen. Ei mies ole ainoa sukupuoli, joka voi keksiä potkia jotakuta, kuten tuo sai asian kuulostamaan. Kyllä varmasti naiset keksisivät ja ovat joskus tehneetkin helvetin paljon kaikkea pahaa miehille.. ja naisillekin. Suoraan sanon, että mielestäni on aivan helvetin ärsyttävää, että täällä jokainen naispuolinen halveksuu miehiä, haukkuu ja mustamaalaa. JOKAISTA MIESTÄ SIIS. Ja muutenkin ollaan niiiin uhria aivan kaikessa, vain koska tämä on keskustelupalsta joka sitä asiaa koskee, että nainen on uhri.
Tiedän, typeräähän tänne oli tulla, mikäli ei kestä mitä teillä naisilla on vittuiltavana, mutta mielestäni typerää että vittuilua täällä mihinkään kohdistuu. Eikö ennemmin kannattaisi olla yhdellä puolella, niitä raiskaajia vastaan? Olivat naisia, miehiä tai vaikka apinoita.
Minä olisin ainakin niin helvetin onnellinen jos joskus loppuisi tämä sukupuoliin kyttääminen. Molemmista sukupuolista löytyy kusipäitä ja mukavia ihmisiä, mitäköhän se kertoo? Ehkä sitä, ettei kumpikaan rotu ole läpimätä, vaikka kuinka joku imbesilli niin sanoisi.
Oikeasti, mikään aihe ei enempää ärsytä kun sukupuolisuudesta riitely... whatever.
Lupasin jo yhdelle naispuoliselle että en tänne enää kirjoitakaan... no juu..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504