No huh

Vaimo40v

En ole koskaan valittanut tai huomauttanut mieheni elimen koosta, olen ollut tyytyväinen siihen millainen se miehelläni on. Olimme mökkireissulla ystävien kanssa ja saunoimme ja uimme nakuina. Ystävättäreni miehellä on tosi kookas SE. Enhän voinut olla sitä näkemättä. Nyt oma ukkoni nälvii minua että "sellaistakos tahtoisit". Olen yrittänyt selittää hänelle että en todellakaan ole tahtomassa mitään muuta kuin häntä. Miten saan hänet järkiinsä? En ole viitsinyt alkaa riitelemään että takuulla hänkin katsoi ystävättäreni isompia rintoja.

7

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maila

Kalu on monelle miehelle herkkä asia. Herkempi kuin mitä he itse haluavat uskoakaan. Se on kateuden aihe ja kateellisella mielikuvitus alkaa herkästi laukkaamaan ihan väärään suuntaan.
      Sinä voit hälventää miehessäsi nyt juuri riehuvaa menettämisenpelkoa esim. huomioimalla häntä enemmän ja tukemalla hänen itsetuntoaan tässä hetkellisessä notkahduksessa. Rakasta häntä nyt erityisen näkyvästi ja tuntuvasti.
      Ota vaikka huumorikin avuksi ja käännä sillä pessimistisyys positiivisuudeksi. Eihän kyseessä todellakaan ole mitenkään vakavasti teidän suhdettanne huojuttava asia. Kaikki on edelleenkin niin kuin olla pitää. : )

• that

En tajua, minkä takia pitää alastomana "esiintyä" ystävien edessä. Ja sitten ihmettelet, että tulee turhasta ongelmia.
      Mulle ei tulisi päähänkään näyttää itseäni alastomana muille kuin miehelleni. Eikä kiinnosta katsella muita kuin miestäni.

Itse aiheutettu ongelma, joka olisi pystytty välttämään.

• tiukkapipo

Näin... Enpä minäkään ala muiden nähden nakuilemaan... jaiks...

• no huh
        tiukkapipo kirjoitti:

Näin... Enpä minäkään ala muiden nähden nakuilemaan... jaiks...

No paisuvaiskudoshan voi tehdä silmänkääntötemput.

• ...

Ei muuta kun kimppasaunaan kaikki tiukkapipot, alastomuus on luonnollista, sitä ei todellakaan saa häpeillä. Kaikki on samanlaisia, vain mittasuhteet on erilaiset. Kukaan ei ole kumppanissaan rakastunut vain vartaloon, eli jos rakas sattuu vilkaisemaan vääriä tissejä, ei tarkoita etteikö hän haluaisi vain omaansa. Seksikkyys on muutakin kuin iso kalu tai tissit. HALOO!!! Ei mulla mene herne nenään jos kulta katselee/kehuu jonkun kauniita rintoja, sama asia kun kehuisi hiuksia tai kasvoja(ei nyt tarkoita sitä että sanoo että onpa ihanat tissit, haluaisin puristella niitä!). Katsoa saa muttei koskea. Saan minäkin katsella saunassa tuttujen kaluja eikä se automaattisesti tarkoita että haluisin jokaisen kanssa panna. Kai sitä nyt päivitellä saa jos jollain on tosi iso!!!

Miesraukoilta on kielletty niiden luontainen kiinnostus naisvartaloon ja nykyisin näköjään myös toisinpäin. Hullua... Älkää ihmiset niuhottako!

• Pietu
        no huh kirjoitti:

No paisuvaiskudoshan voi tehdä silmänkääntötemput.

Periaatteessa tilanne on vähän sama kuin pitkävedossa. Kun on suurempi kerroin, niin ei tarvi niin isoa alkupanosta... :)

• Mies 45

Uimapuvut päälle ja uimahousut jalkaan........ystävienkin seurassa. Mutta jos tirkistellä haluat niin käyhän se noinkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      134
      2552
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      758
    Aihe