Valtiolla olisi tilaisuus säätää uusi vero, joka ei ärsyttäisi tavallisia kansalaisia - päinvastoin! Esimerkiksi ennen 15.12 joulumainoksista perittäisiin huomattava vero. Expert-liikkeiltä, jotka aloittivat joulumainonnan jo nyt, valtio keräisi satojatuhansia euroja! 15.12 jälkeen vero olisi 50 %
Joulumainonta verolle!
10
412
Vastaukset
- POP
Tykkään mainoksista. Mikä niissä on nyt niin kauheeta? Ei ne pakota ostaa. Ja telkkarista kun tulee mainoksia käy vessassa niiden aikana.
- Mikonpoika
minä taas vihaan joulua ja joulustelua! Onpahan tuo Expertin joulustelu katkennut ainakin toistaiseksi. On laitonta tuoda omistamaani telkkariin jotain, mitä en ole tilannut!
- POP
Mikonpoika kirjoitti:
minä taas vihaan joulua ja joulustelua! Onpahan tuo Expertin joulustelu katkennut ainakin toistaiseksi. On laitonta tuoda omistamaani telkkariin jotain, mitä en ole tilannut!
Enkä minä erityisemmin ostamisesta pidä. Tykkään vaan katsoa kotona valmiiksi mitä ostaa ja mitä myydään. Ja kai sitä voi lyödä postilaatikkoon "Ei mainoksia" kyltin.
- hu huu
eiköhän me jo eletä verottajan paratiisissa ja täällä joku keksii lisää verovinkkejä.
Ei kai vaan kateus iske...
älä katso mainoksia.- Mikonpoika.
Varon mahdollisuuksien mukaan katsomasta mitään joulustelua. Varsinkin jos siinä esiintyy pukinperkeleitä tai toljantereita.
- Jumalalle kiitos!
Mikonpoika. kirjoitti:
Varon mahdollisuuksien mukaan katsomasta mitään joulustelua. Varsinkin jos siinä esiintyy pukinperkeleitä tai toljantereita.
Onneksi minulla ei ole sinunkaltaista miestä!!!!!!!!!!!!(vai oletko nainen)
Jumalalle kiitos!
Olet niin ehdoton ja aina oikeassa, sun kanssa olisi vaikea elää... siksi varmaan elätkin ilman puolisoa( kuten tuolla jossain kerroit) ei sinua kukaan jaksa. - mikon isä
Mikonpoika. kirjoitti:
mikä sä oot oikein miehiäs??????????????
- Mikonpoika.
mikon isä kirjoitti:
mikä sä oot oikein miehiäs??????????????
Eihän tässä keskustelua juuri syntyisikään, ellei joku olisi eri mieltä enemmistön kanssa.
Olen yksityinen tiedottaja, sekä suvun "lakimies/asioitsija." - Mikonpoika.
Jumalalle kiitos! kirjoitti:
Onneksi minulla ei ole sinunkaltaista miestä!!!!!!!!!!!!(vai oletko nainen)
Jumalalle kiitos!
Olet niin ehdoton ja aina oikeassa, sun kanssa olisi vaikea elää... siksi varmaan elätkin ilman puolisoa( kuten tuolla jossain kerroit) ei sinua kukaan jaksa.Kun ette edes yritä osoittaa näkemyksiäni vääriksi, te ikäänkuin pakotatte tähän oikeassa olemiseen. Heti kun saan nykyistä parempaa tietoa, päivitän käsityskantaani. Kiitä nyt sitten onneasi! Pärjäilehän!
- kyllästyttää
Mikonpoika. kirjoitti:
Eihän tässä keskustelua juuri syntyisikään, ellei joku olisi eri mieltä enemmistön kanssa.
Olen yksityinen tiedottaja, sekä suvun "lakimies/asioitsija."Sä oot juuri sellainen joka haluaa joka asiassa herättää"närää".
Ensin joulu sitten verotus mitähän sitten.
Sinä saat nautintosi siitä kun saat väittelyn aikaiseksi,siitähän monet sodatkin ovat saaneet alkunsa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi743338Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj943102SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1783045- 1452493
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä542414Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2082234Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi572188Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142055Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li391760Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4021719