viikkoraha on ihan okei mut hei on se aika tylyä mennä kerjämään jotain rahaa.olen itse 14 vuotta viikkorahani on 10 euroa sen liskäksi olen metsuri teen seka puidenkaatoa ja klapien hakkuutta.tienan 4-8 euro tunnilla plus että kolan pihoja jne.raha ei kasva puissa ja rahojen eteen täytyy tehdä jotain .ja hei et sinä osta kuukaudessa sadalla eurolla mitään vitun vaatteita .nyt tytöt ja pojat herätkää,lapio kouraan ja tienaaman rahoja eikä mitään sohvaperuna hommia me olemme suomen tulevaisuus !!!
SIIS HERÄTKÄÄ KAKARAT!!!
metänveikko
7
412
Vastaukset
- dafuq?
14 vuotias ja metsuri joka puhuu kakaroista?:D Taitaa vaa vituttaa ku et ite saa rahaa koskaa:D
- ssdadadaadssfref
MetsuriXDXD
- hhghght
Onpa huono kirjoitus taito sulla.
Taisit olla lumitöissä, sillon kun koulussa opetettiin kirjoittamaan. - Nojooooo
Voit vitun faill! Metsuri 14v:DD
- ä:-[O:-)<3:'(
No älä mitääXDXDXDXDXDXDXDXDXD XDXDXDXDXDXDXDXD:-);-):-(:-[XD:-D:-X:-X:-D:'(:-\:-@:-QXD:-\:-\:-\:-D:-/B-)B-):-*=-O:-\:-VXD:-Q:-Q:-C:-/x-(:-|:-$:-DXD:-V:-):-):-[O:-):-(:-\:'(:-P=-O:-X:-V
- ____________________
Metsuritrolli, uusi ammatti !!!!!!!!!!!!!!
- girll_
Minäpä tienaan omat rahani käymällä töissä joten tämä asia ei mulle kuulu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201