Tiedän olevani pahasti mielenvikainen, mutta älykkyyteni mahdollistaa, että tiedostan sen.
Ylempi entiteetti, jolle teette rutiineita?
6
164
Vastaukset
- Kylmät kädet
Pakko-oireet ei ole se ainoa syy, että haluaisin jo poistua täältä. Olen nähnyt läpikotaisin tämän Maailman ja todennut: tää ei oo mun juttu.
Yritin kerran varovasti selittää tätä terapeutilleni, mutta hän lähetti minut vain suljetulle osastolle Peltolaan.
Ei muuten ollut ekakerta. - Kylmät kädet
Onneksi teillä ei ole seillaisia valtuuksia, joten voin aivan aidosti purkaa tunteeni teille ilman, että tarvitsisi pelätä lukkojen taakse joutumista. ♥
- Kylmät kädet
Joka kerta olen päässyt keinottelemalla ja puhumalla pois suljetulta osastolta, joka todellakaan ei ole paikkani.
Viimekerralla manipuloin itselleni 5 minuutin ulkoilumahdollisuuden, jolloin ampaisin saman tien juoksuun, kun pääsin ovesta ulos.- K k
Siitä lähtien olen kirjoitellut täällä. :)
- Niin siis
tarinoitako?
- Kylmät kädet
Rituaaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 54713
- 41684
- 49644
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516