On ollut erään ihmisen kanssa säätöä useamman vuoden ajan. Tämä ihminen oli nähnyt entiseni eräässä paikassa. Seuraavan kerran kun näimme, hän alkoi selittää kaikkea, että ''joo mä näin sen sun entisen siellä, katsoin siinä et tuolla se nyt seisoo..joo siellä se oli'' Samantyylinen tilanne oli kun säätöni tietää eräästä toisesta ihmisestä, joka on minuun ihastunut ja hän näki tämän kuvan lehdessä niin alkoi taas kauhea selittäminen, että ''joo näin xx:n kuvan lehdessä...hahahah..en voinu ku nauraa ku katselin sitä kuvaa siinä lehdessä.''
Onko tuo jonkin asteista mustasukkaisuutta, kun hän kokee tarpeelliseksi mainita milloin on exiäni ja vastaavia jossain nähnyt ja tuohon tyyliin niistä minulle jauhaa? vai miksi tämä säätöni mahdollisesti kokee tarpeelliseksi naureskella ja jauhaa tuommoisista minulle? testaako jotain vai mitä? Tiedän, että tämä säätöni on ilmeisesti ujo ja huonoitsetuntoinen, joten vaikuttaako sekin asiaan? En minä ainakaan menisi kehuskelemaan hänelle jos tietäisin että olisin hänen entiseensä jossain törmännyt..
Onko tämä mustasukkaisuutta vai mitä?
mitä ihmettää
0
250
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19611801- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586216Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715146- 434912
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474480Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183865
- 813353
- 511877