Eka kerta maksullisen kanssa

Tapio

Tämä tapahtui muutama vuosi sitten. Oltiin kavereitten kanssa edellisenä iltana juhlittu Taiteiden yötä ja aamulla oli hieman krapulainen olo. Lueskelin ilmaisjakelulehteä ja mietin mitä päivällä tekisi. Lehden ilmoituspalstalla oli lukuisia päiväkahvien tarjoajiksi halukkaita naisia. Taskuun oli edelliseltä illalta jäänyt muutama satanen, joten päätin elämäni ensimmäistä kertaa kokeilla maksullista naista. Panollahan krapulakin varmasti paranisi.

Soitin Leenaksi itseään mainostavalle tytölle. Leenalla oli miellyttävä ääni, sanoi olevansa parikymppinen, suomalainen opiskelija. Sovimme tapaamisen tunnin kuluttua. Osoitekin oli melko lähellä, kävelymatkan päässä.

Pimputin ovikelloa ja Leena tuli aukaisemaan oven. Nainen oli todella kaunis, parikymppisen oloinen nuori neito. Olkapäille ulottuvat vaaleat hiukset, pituutta n. 170, hoikka vartalo. Päällä Leenalla oli vaaleanpunainen, söötti t-paita, musta minihame sekä mustat sukkahousut.

Mentiin peremmälle. Olin hieman hermostunut, olinhan ensimmäistä kertaa asialla. Leena hymyili, ripusti takkini naulakkoon ja kehotti minua käymään suihkussa. Hän sanoi, että jos haluaisin suihinoton ilman kumia, kalun olisi parasta olla puhdas. Kävin suihkussa ja mietin samalla, olisiko pitänyt vokotella Leena suihkuun kanssani. En kuitenkaan kehdannut mainita asiasta.

Tulin suihkusta ja Leena kehotti viereensä istumaan. Istuuduin alastomana Leenan viereen sohvalle. Kaluni oli tässä vaiheessa jo kivikova. Krapulakin tuntui jääneen kylpyhuoneeseen. Laitoin käteni Leenan sukkahousujen peittämälle reidelle. Nainen raotti hieman enemmän haarojaan ja hyväilin tietä ylöspäin hameen alle. Leena kysyi, minkälaisesta seksistä minä pidin. Vastasin nauttivani eniten suuseksistä. Leena hymyili ja ohjasi minut huoneen toisella reunalla olevaan sänkyyn. Makasin selälläni ja Leena asettui viereeni. Pyysin, ettei hän ottaisi minihametta eikä sukkahousuja pois päältään. T-paidan Leena riisui ja alta paljastuivat B-kupin rinnat ja terhakkaasti pystyssä törröttävät nännit. Hyväilin Leenan sääriä ja jalkoja. Hän asettui makaamaan siten, että minulla oli hyvä näköyhteys minihameen alle. Leenalla ei ollut sukkahousujen alla pikkuhousuja. Erotin paljaaksi ajetun pillun huulet kankaan alta.

Leena kysyi, halusinko että suihinotossa käytettäisiin kumia. Sanoin että mieluiten tietysti ilman, jos se vain naiselle sopii. Leena virnisti ja sanoi, että hän on niitä tyttöjä joka myös nielee, jos siihen on tarvetta. Nainen otti tukevan otteen kaluni juuresta ja alkoi hitaasti kielellä leikkiä terskan kanssa. Se tuntui taivaalliselta. Sitten Leena siirtyi nuolemaan kovan kalun vartta. Lopulta hän tunki kaluni niin syvälle suuhunsa kuin suinkin sai. Kaluni ei ole mikään suuri, joten Leena sai sen melkein juurta myöten söpöön suuhunsa. Hyväilin koko ajan Leenan vaaleita hiuksia ja niskaa. Sain myös keploteltua käden Leenan sukkahousujen sisään ja sormeilin karvatonta pillua.

Leena lopetti imemisen ja kysyi, miten haluaisin jatkaa. Kehotin häntä jatkamaan vain suihinottoa. Mietin, että suuseksi oli sitä luokkaa, että jättäisin tällä kertaa naimisen väliin. Leena tarttui jälleen toimeen, hiplasi kiveksiäni ja imi kaluni päätä voimakkaasti.

Tiesin, että ei enää kestäisi pitkään ennen kuin laukeaisin. Ehdotin Leenalle asennon vaihtoa ja käänsin tytön selinmakuulle. Asetuin hajareisin Leenan kasvojen ylle ja ohjasin kaluni takaisin lämpimään suuhun. Aloin nussia Leenaa suuhun. Tyttö hyväili kädellä lantiotani. Sitten tunsin, miten orgasmi läheni ja laukesin Leenan suuhun. Tuntui ihanalta, miten Leena imi ja nieli kalustani syöksyvää kuumaa spermaa. Työntelin vielä muutaman kerran ja Leenakin imaisi viimeiset spermapisarat kalun kärjestä.

Puen vaatteet päälleni ja maksan Leenalle sovitun summan. Leena poistui suihkuun ja minä astelin ulos aurinkoiseen elokuun päivään. Krapula oli poissa ja päätin suunnistaa kaupungin keskustaan terassille. Mietin, että jos huomenna olisi vielä krapulaa niin kyllä Leena sen pois hoitelee…

5

19093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi_29

      Eli myös toisen otsikon alla. Meni harkintaan toi maksullisen "opiskelijan" käyttö...

    • Höpöä

      kyllä kovasti hämmästyisin jos löytäisit maksullisen naisen joka ottaa poskeen ilman kumia.

      Ja jos löytäisit, enpä juuri suosittelisi molon työntämistä ko. poskeen....

    • Joopa joo

      Tiätkö, oikea kunnon ilotyttö ei ota suihin paljaalla nykyään, ja sit ne ottaa maksun etukäteen ettei asiakas tee oharia.

    • mie vaan

      siis toi oli tosi surkeee ja varmaan ei ollu ees totta

    • höpöhöpö

      Päiväuniansa kertoilee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe