Mulla on jo jonkun aikaa ollu vittumainen tilanne eksäni kanssa. Erottiin noin 2 kk sitten 4 vuoden seurustelun jälkeen. Hän lopetti suhteen. Ei oltu missään tekemisissä kuukauteen. Ja sit lähettiin yhteiselle matkalle joka oli maksettu ja varatti etukäteen. Aluksi oli tosi ahdistavaa sen kanssa olla yhes tai ees puhuu sen kanssa. Matkaltaku palattiin niin siitä lähtien ollaan oltu aika läheisissä väleissä. Minä haluisin hänet takaisin mutta eksäni haluu pysyy vaan kaverina. Mutta silti hän kohtelee mua kun seurusteltais on mustasukkanen, haluu yö seuraa ja kaikkee muutaki. Kaikki on samallalailla paitsi ilman seksiä. Ja kun otan asian puheeks et mikä juttu tää on niin saan aina saman vastauksen että haluun olla vaan kaveri.
Mitä mun pitäis tehä pitäiskö mun odottaa että se tekee jotain päätöksii mun suhteen tai et se löytää jonkun uuden? Vai lopettaa kokonaan yhteyden pito? En ymmärrä et mitä se hakee tällä touhulla? Miks leikkii??? Oon ihan pihal kaikesta kun musta tuntuu että en voi mennä eteenpäin tai alkaa tapailee muita eksäni takii kun kuitenkin salaa toivon ja haluun et viel palataa.
kiltti vai tyhmä
8
281
Vastaukset
- kiltti kai
Oletko sanonut selkeästi, mitä sä haluat? Sano, että susta tuntuu, että sua vedätetään ja ettet suostu sellaiseen, vaikka hänestä välitätkin. Tee se myös itsellesi selväksi. Hajotat itsesi tuollaisessa. Ota etäisyyttä ja anna aikaa miettiä. Älä anna käyttää itseäsi hyväksi. Kilttien ihmisten kompastuskivi, varo sitä.
- 3+19=22
voisin vaikka vannoa, et siinä vaiheessa ku sulla tulee vähänki sutinaa jonku muun kanssa, alkaa sun eksälle kelpaamaan muuki ku ystävyys.
- Enilaj
Ettei sillä oo joku s-tauti, eikä haluu suhun tartuttaa..
- sdf798asf
Koitapa puhua sivistyneemmin / kauniimmilla sanoilla niin voit saada järkeviä vastauksia. Ällöttävää tommonen kiroilu.
- 9+6
Siis anteeksi mitä? Missä sä kiroilua näit?
- Harmillinen paikkka
NO se haluaa olla vaan kaveri! Sitähän se koko ajan jauhaa, eikä se mene sun kaaliin.
Sitähän se just on, ystävyys, että ollaan ystäviä, mutta ei ole seksiä. Miksi ihmeessä sitten odotat jotain muuta, kun asia on kerran tehty noinkin selväksi hänen osaltaan.
Junnaa siinä sitten, mut varaudu siihen että se käyttää sua vaan hyväks yksinäisiin hetkiin, ja heivaa kun leppäkeihään kun uusi on näköpiirissä. Sitten sua vasta harmittaakin. - f4ck
sä mietit ton asian väärinpäin, koitat miettii mitä se haluu. Kysy iteltäs mitä haluat ja antaako tää "suhde" tai ihminen sulle sitä. Jos ei, ni siinä sun vastaus. Turhaan sä hierot lamppua jos henki on lähtenyt.
- 18+8
Ihana "f4ckismi" toi lampunhenki vertaus :) jumatsukat oikeesti, tällä osastolla on väliin niin helmiä kommentteja, että olen tykästynyt foorumiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468