Ryanair plane almost 'crashed in Germany after pilots tried a new manoeuvre to make up lost time'
http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/ryanair-plane-almost-crashed-in-germany-after-pilots-tried-a-new-manoeuvre-to-make-up-lost-time-8399570.html
http://www.huffingtonpost.co.uk/2012/12/10/ryanair-flight-manchester-germany-nearly-crash_n_2271544.html?
Kiire oli tuhota koko koneellisen matkustajia.
10
263
Vastaukset
- Mutta ei lentäjiä
vai mitä tuo otsikko tarkoittaa?
- eioorahaa!
No mutta kun Ryanair on niin halpa! Kyllä tällaiset kuuluvat asiaan, tärkeintä on että säästää pari kymppiä!
- Pelkäätkö todella
lentämistä. Jos pelkäät, et voi lentään lainkaan, koska mikään yhtiö ei ole 100%:n turvallinen.
- 14+22
Pelkäätkö todella kirjoitti:
lentämistä. Jos pelkäät, et voi lentään lainkaan, koska mikään yhtiö ei ole 100%:n turvallinen.
Taitaa olla paljon todennäköisempää, että jää auton alle tietä ylittäessä kuin että länsimaisin turvallisuusstandardit täyttävä kone (eri juttu sitten jotkut afrikkalaiset tai joku Pohjois-Korean lentoyhtiö) tippuisi alas.
- Vai parikymppiä
Kyllä säästö on ennemminkin pari SATAA, ei siis ainakaan minulle mikään pikkusumma.
Esimerkiksi lentoni Hahnista Tampereelle tammikuussa 20 euroa, millä yhtiöllä pääsen sinun parinkympin säästösi mukaan 40 euron hintaan Hahnista kotiin????? - dsgfdsgjkgf
Vai parikymppiä kirjoitti:
Kyllä säästö on ennemminkin pari SATAA, ei siis ainakaan minulle mikään pikkusumma.
Esimerkiksi lentoni Hahnista Tampereelle tammikuussa 20 euroa, millä yhtiöllä pääsen sinun parinkympin säästösi mukaan 40 euron hintaan Hahnista kotiin?????Parisataa ei pikku summa?!? Minun 6,5 tunnin, siis vajaan yhden työpäivän palkka puhtaana käteen, eli tuosta jo pois verot ja sos maksut ynnä muut. Ei kovin suuri summa kyllä ainakaan minun mittapuulla.
- dgshgvfhdsvjhvsdfa
Vai parikymppiä kirjoitti:
Esimerkiksi lentoni Hahnista Tampereelle tammikuussa 20 euroa, millä yhtiöllä pääsen sinun parinkympin säästösi mukaan 40 euron hintaan Hahnista kotiin?????No minulla tuo parisataa, jos oletetaan että se on 200 on tuollainen hiukan yli yhden työpäivän saalis puhtaana käteen. Ei mikään ihan täysin mitätön, mutta ei kyllä kovin suurikaan summa minun näkövinkkelistä.
Tuon verran yleensä minulla menee, kun käy ravintolassa kahden kesken puoliskon kanssa syömässä kaikkine viinipulloineen ja tykötarpeineen.
No rahasummat ovat suhteellisia... kenelle paljon, kenelle vähän ja kolmannelle jotakin siltä väliltä... - ¤¤¤000¤¤¤
dgshgvfhdsvjhvsdfa kirjoitti:
No minulla tuo parisataa, jos oletetaan että se on 200 on tuollainen hiukan yli yhden työpäivän saalis puhtaana käteen. Ei mikään ihan täysin mitätön, mutta ei kyllä kovin suurikaan summa minun näkövinkkelistä.
Tuon verran yleensä minulla menee, kun käy ravintolassa kahden kesken puoliskon kanssa syömässä kaikkine viinipulloineen ja tykötarpeineen.
No rahasummat ovat suhteellisia... kenelle paljon, kenelle vähän ja kolmannelle jotakin siltä väliltä...On teillä kallit ravintolat, jos tuon verran palaa rahaa kahden henkilön illalliseen. Ei meillä mene useamman ruokalajin ranskalaiseen illaliseenkaan viineineen kuin korkeintaan satanen, ehkä himpun päälle kahdelta hengeltä. Ja ihan laadukkaista ravintoloista on kyse (ei kuitenkaan mistään Michelin-tähdillä palkituista paikoista).
- dgvfhsdbvkjasbdfjkbs
¤¤¤000¤¤¤ kirjoitti:
On teillä kallit ravintolat, jos tuon verran palaa rahaa kahden henkilön illalliseen. Ei meillä mene useamman ruokalajin ranskalaiseen illaliseenkaan viineineen kuin korkeintaan satanen, ehkä himpun päälle kahdelta hengeltä. Ja ihan laadukkaista ravintoloista on kyse (ei kuitenkaan mistään Michelin-tähdillä palkituista paikoista).
150 -200€ saa menemään ihan helposti kahdella henkilöllä. Alkudrinkit, salaatit, alkuruoat, hintavimmasta päästä olevat pääruoat, viinipullo (hyvää, ei halpaa viiniä), jälkiruoat ja konjakit kahvin kera, niin ollaan noissa summissa. Laadukas shampanja siihen lisää, niin 200€ ei enää riitä.
Tietysti ei onnistu missään kebab-mestassa tai Pizza Raxissa, mutta missä tahansa ihan oikeassa ravintolassa, missä ei tarjoilla shaissea huonolla palvelulla. Hinta ei kuitenkaan ole pääasia, vaan se mitä sillä saa. Maksakoon mitä tahansa kunhan se on sen arvoista.
- Lentäjää_
Sama Iltalehdessä: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012121116440845_ul.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661164Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991154Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2111151Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128871Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755