Piluvalot jatkoa (Mondeo -02 Trend)

BigMike

Ainakin tuohon vm. -02 sai etujalkatilan valot sen kuin tökkäsi paikalleen.
Sama lamppu kuin vilkuissa. (Oli jäänyt yhdet ylim. kun vaihdoin kirkkaat sivuvilkut..)

7

1022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tommi

"piluvalot" on ehkä typerintä mitä olen vähään aikaan kuullut mutta sisävalot kyllä kiinnostaa!

Itselläni Mondeo .01 trend...mistä ne pitäisi löytyä, etujalkatilasta jostain. Entä sisävalo kattoon takapenkin kohdalle,sellainenkin puuttuu.

Tosi hienoja vinkkejä muuten!

• Tepa

lampun kanta jossain johtonipussa niinkuin tuon aikaisemman topicin linkin takaa löytyneessä ohjeessa kerrottiin Focuksissa olevan?

• BigMike

Juu en minäkään ymmärtänyt tuota piluvalot ilmaisua.

Se on suunnilleen keskellä jalkatilaa kojelaudan alalaidassa semmoinen reikä mihin pikkusormi just kivasti mahtuu.
        Sormen päällä siellä tuntuu kaksi hahloa/kolosta reijän kehän vastakkaisilla puolilla. Reijät kertoo suunnan mitenpäin lamppu laitetaan.

Eli ei ole samalla tavalla johtonipussa kuin Focuksessa. Kuten sanottu, ei tarvi kuin tökätä lamppu paikalleen.

Ottakaa vaikka sivuvilkku irti ja sieltä se lamppu ja testatkaa. Aika kovaa saa painaa sitä lamppua paikalleen. En tiedä kuinka helposti sen lampun saa sitten taas irti... varmaan se kanta lähtee hyppysiin jollain tavalla kiertämällä.
        Ja 'käyvät' aika kuumina noi lamput, joten älkää polttako näppejänne :)

• Tepa
        BigMike kirjoitti:

Juu en minäkään ymmärtänyt tuota piluvalot ilmaisua.

Se on suunnilleen keskellä jalkatilaa kojelaudan alalaidassa semmoinen reikä mihin pikkusormi just kivasti mahtuu.
        Sormen päällä siellä tuntuu kaksi hahloa/kolosta reijän kehän vastakkaisilla puolilla. Reijät kertoo suunnan mitenpäin lamppu laitetaan.

Eli ei ole samalla tavalla johtonipussa kuin Focuksessa. Kuten sanottu, ei tarvi kuin tökätä lamppu paikalleen.

Ottakaa vaikka sivuvilkku irti ja sieltä se lamppu ja testatkaa. Aika kovaa saa painaa sitä lamppua paikalleen. En tiedä kuinka helposti sen lampun saa sitten taas irti... varmaan se kanta lähtee hyppysiin jollain tavalla kiertämällä.
        Ja 'käyvät' aika kuumina noi lamput, joten älkää polttako näppejänne :)

lampun kantoja paikallaan - ainoastaan tyhjät reiät! Siis auto on -02 Ambiente.

• 04_Mondeo_Amb
        Tepa kirjoitti:

lampun kantoja paikallaan - ainoastaan tyhjät reiät! Siis auto on -02 Ambiente.

Moi!
        04 Mondeo Ambiente- (lue. karvahattu) varustellusta autosta löytyvät lampunkannat! Sijoittamalla 2.5 erkkiä lamppuihin sain jalkatilat komiasti valaistua.

• Mondeo -04

Kiitoksia vinkistä. Kyllä oli -04 1.8 Trendissäkin lampunkannat valmiina edessä, senkun polttimot laitto paikoilleen. Ei taida takajalkatilaan löytyä vastaavia?

• kimimikakeke

Takana niitä ei ole. Mutta jospa vetäisi etujalkatilan valoista johdot keskikonsolin reunan alla etupenkkien alle ja laittaisi sinne lamput? Tulisi edes vähän valoa pimeälle takaosastolle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe