Hyvä ruoka = Abc

reissarimies

Oli muuten mainiot ruoat jälleen kerran Haapajärven Abc;lla!!!
Etenkin aamupalat on menny asteikolle 9 ......

13

878

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 290 abc

näkeeheti että ammattilainen on tehnyt tuon mainoksen

• mössöä

ABC:n buffetti on ainakin luokkaa "kyllä sillä paska jatkuu"...

• paskapaikka

paskinta ruokaa mitä maanpäältä löytää abc haapajärvi!!!11 tossa parempi mainos...

• tykkäsin

Eipäs!!!Käytiin maailman parhailla hampurilaisaterioilla,ranskalaisetkin oli kuumia ja rapeita,kerrankin!

• 567asdfg

Tää aloittaja tai puolisonsa on töissä Abc...en kyllä mene syömään sinne!

• KEBABKOTZONE

Miksi abc pizza on aina erilainen, vaihtuuko siellä kokki joka viikko? T: KEBAB KOTZONE

• Zxcvbz

Oletko huomannut että pitsaa tekee monta eri ihmistä?

• yhtäsotkuakaikki

abc ketjulla ei oo sijaa minkäänlaiselle ammattiylpeyvelle

niin alta riman on kaikki mitä niissä tarjotaan kahvileivistä niihin possulan syöttöaltaisiin

ja pöydät on aina entisen ruokailijan muruja ja läikkiä täynnä

kovaääninen nuoriso jolla ei oo rahaa ostaa ees sitä siellä istuu laumoittain erittäin epäviihtyisää ruokailuseuraakin siis

• Pelle-peloton

Teillä Haapajärviset näkyy olevan oma" Ma-ke".
        Meilläkin pyhäkkäillä on oma. Suoltaa koko ajan sellaista soopaa, että oksat pois. Mitä ABC:n ruokakulttuuriin tulee, on se ylemmältä taholta
        määrättyä roskaruokaa. Mömmöä, joka maistuu aina samalle,
        pienelle maustemössölle. Minä Pyhäjärvinen käyn syömässä K-kaupan
        kupeessa olevalla , Sinikan lounaspaikalla. Piipahtelen siis jatkossa ja
        haen liharuoan samalla kaupan puolelta.
        ABC:llä en taatusti käy, hyh!

• öäöääööä

abc:llä on ihan sama mitä syö. Maku on kaikissa sama mutta hinta on eri.

• Anonyymi

Hyvät ilta kahvit;)

• Anonyymi

Tilasin ruuan 2vuotta sitten, aakospaarissa, en ole vieläkään sitä saanut. Nuoren myyjän ystävät kyllä sai, vaik tilasivat mun jälkeen. Myös seuralaiseni söi, minun piti istua kuivin suin koko sen ajan. Ihme veivausta on. Käyn nykysin toisessa putiikissa syömässä. Siellä palvelu pelaa ja letut on isompia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe