Oli muuten mainiot ruoat jälleen kerran Haapajärven Abc;lla!!!
Etenkin aamupalat on menny asteikolle 9 ......
Hyvä ruoka = Abc
13
869
Vastaukset
- 290 abc
näkeeheti että ammattilainen on tehnyt tuon mainoksen
- mössöä
ABC:n buffetti on ainakin luokkaa "kyllä sillä paska jatkuu"...
- paskapaikka
paskinta ruokaa mitä maanpäältä löytää abc haapajärvi!!!11 tossa parempi mainos...
- tykkäsin
Eipäs!!!Käytiin maailman parhailla hampurilaisaterioilla,ranskalaisetkin oli kuumia ja rapeita,kerrankin!
- 567asdfg
Tää aloittaja tai puolisonsa on töissä Abc...en kyllä mene syömään sinne!
- KEBABKOTZONE
Miksi abc pizza on aina erilainen, vaihtuuko siellä kokki joka viikko? T: KEBAB KOTZONE
- Zxcvbz
Oletko huomannut että pitsaa tekee monta eri ihmistä?
- yhtäsotkuakaikki
abc ketjulla ei oo sijaa minkäänlaiselle ammattiylpeyvelle
niin alta riman on kaikki mitä niissä tarjotaan kahvileivistä niihin possulan syöttöaltaisiin
ja pöydät on aina entisen ruokailijan muruja ja läikkiä täynnä
kovaääninen nuoriso jolla ei oo rahaa ostaa ees sitä siellä istuu laumoittain erittäin epäviihtyisää ruokailuseuraakin siis- Pelle-peloton
Teillä Haapajärviset näkyy olevan oma" Ma-ke".
Meilläkin pyhäkkäillä on oma. Suoltaa koko ajan sellaista soopaa, että oksat pois. Mitä ABC:n ruokakulttuuriin tulee, on se ylemmältä taholta
määrättyä roskaruokaa. Mömmöä, joka maistuu aina samalle,
pienelle maustemössölle. Minä Pyhäjärvinen käyn syömässä K-kaupan
kupeessa olevalla , Sinikan lounaspaikalla. Piipahtelen siis jatkossa ja
haen liharuoan samalla kaupan puolelta.
ABC:llä en taatusti käy, hyh!
- öäöääööä
abc:llä on ihan sama mitä syö. Maku on kaikissa sama mutta hinta on eri.
- Anonyymi
Hyvät ilta kahvit;)
- Anonyymi
Tilasin ruuan 2vuotta sitten, aakospaarissa, en ole vieläkään sitä saanut. Nuoren myyjän ystävät kyllä sai, vaik tilasivat mun jälkeen. Myös seuralaiseni söi, minun piti istua kuivin suin koko sen ajan. Ihme veivausta on. Käyn nykysin toisessa putiikissa syömässä. Siellä palvelu pelaa ja letut on isompia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877