AIKATAULU HUONOSTI INFOTTU

vituttaa

Minkä ihmeen takia suomi24 info niin huonosti uudestuksen aikataulusta? Vasta eilen iltapäivällä näin, että uudistus tulee nyt. Olen päivittäin käynyt profiilissani, mutta aiemmin tieto ei ollut näkyvissä.

Taitaa jäädä tän päivän treffit väliin, kun sopiminen oli hieman kesken ja toisen yhteystietoja ei ole. Suomi24 olisi voinut hieman aiemmin laittaa aikataulun näkyviin, niin olisi voinut siihen varautua. Mutta eipä huono "palvelu" ole yllätys suomi24:ssä.

33

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riksulit

      Niin kävi mullakin että ei, suomi24 mitään ilmoittanu ja sekin otti hermoille. Olen samaa mieltä sun kanssa..!

    • Kupereikka

      Tämä on nähty ja toimivuus on aina ollu suomi24 iso ongelma.

    • Ihmettelijä_

      Ilmoitus on näkynyt kauan aikaa treffisivustolla ja lisäksi siitä on tullut meiliä. En voi kuin ihmetellä, miten sen on voinut olla huomaamatta..

      • ihmettelevaan

        Jaa eipä tarkkaa päivää ollut kyllä tiedossa, ainoastaan, että tapahtuu "loppuvuodesta".


      • Huonoa infoa

        Ei muuten ollut tarkkaa päivää tiedossa, vasta eilen ilmoitettiin, että ns. "uudistus" tapahtuu 11.12.2012


      • vituttaa

        Treffisivulla näkyvässä ilmoituksessa on kerrottu uudistuksen tulevan loppuvuodesta, ei siinä ole päivämäärää mainittu.

        Mulle ei ole tullut mitään meiliä asiaan liittyen. Ja olen kyllä käynyt suomi24 s-postissa, joten siittä ei ole asia kiinni.


    • juha351

      Sähköpostiin tuli aikaa sitten jo ilmoitus, missä kerrotaan Treffien sulkemisaika minuutilleen.

      • Mieti sitä

        katsos kun ei monikaan käytä suomi24 sähköposteja, koska ne ei toimi.
        Mieti sitä.


      • vituttaa

        Mulle ei oo tullut mitään sähköpostia uudistukseen liittyen. En tiedä, jos joillekkin on postia tullut, muttei kaikille.


      • Juha 351
        Mieti sitä kirjoitti:

        katsos kun ei monikaan käytä suomi24 sähköposteja, koska ne ei toimi.
        Mieti sitä.

        Ihan tuli siihen laatikkoon, mikä on ilmoitettu ja käytössä. En itsekään Suoli24:n laatikkoa käytä.


      • vituttaa
        Juha 351 kirjoitti:

        Ihan tuli siihen laatikkoon, mikä on ilmoitettu ja käytössä. En itsekään Suoli24:n laatikkoa käytä.

        mulle ei tullut suomi24:n laatikkoon, joka olen ilmoittanut. Joten jostain syystä s-posti ei ole tullut kaikille käyttäjille, mikä ei ole ollenkaan yllättävää kun otta huomioon että kyseessä on suomi24.


      • jewlsafj
        vituttaa kirjoitti:

        Mulle ei oo tullut mitään sähköpostia uudistukseen liittyen. En tiedä, jos joillekkin on postia tullut, muttei kaikille.

        Mulla oli ainakin Gmail todennut S24:n tiedoteviestin roskapostiksi. Löytyi sitten roskapostikansiosta...


    • ...

      Itselleni tuli ainakin tuo maili ihan eri kuin suomi24:en mailiin ja tiesin tästä hyvissä ajoin.. Tarttukaa tuumasta toimeen ja aikaistakaa treffejänne niin ei tällainen kaada maailmaa

      • huuhaavitonen

        Siehän ihme sälli oot


    • kuulehan

      Tasan tarkkaan on infottu tarpeeksi, henk.kohtainen meilikin lähetetty (EI siis s24.fi) ja sivustolla mainostettu ärsytykseen asti, miten siis voi jäädä huomaamatta? Itse en edes joka pvä käy.
      Turhaan täällä parutte, ei ne deitit yhdessä yössä mihinkään katoa.. samat lärvit täällä suuremmaksi osaksi pyörii, olin reilut 3v. välillä poissa ja sama meininki..:D

      • vituttaa

        Mulle ei oo lähetetty s-postia asiasta. Ja mainoksessa joka on ollut treffipalstalla, on puhuttu vain loppuvuodesta.


      • häjyt

        Mee kuule äitees helmoihin itkemään.


      • kuulehan
        vituttaa kirjoitti:

        Mulle ei oo lähetetty s-postia asiasta. Ja mainoksessa joka on ollut treffipalstalla, on puhuttu vain loppuvuodesta.

        Mulle ainakin tuli ihan gmailiin.
        Mutta älä huoli, kyllä nekin profiilit sieltä edelleen löytyvät.. :)
        Yst. neuvo jatkoa ajatellen: Älä roiku ikuisuutta s24n varassa vaan pyydä hyvä ihminen se kännynro jos kerran treffit jo melkein plakkarissa!!


      • .....
        kuulehan kirjoitti:

        Mulle ainakin tuli ihan gmailiin.
        Mutta älä huoli, kyllä nekin profiilit sieltä edelleen löytyvät.. :)
        Yst. neuvo jatkoa ajatellen: Älä roiku ikuisuutta s24n varassa vaan pyydä hyvä ihminen se kännynro jos kerran treffit jo melkein plakkarissa!!

        Kaikki ei halua jaella kännykkänumeroo sellaisille tyypeille, joita ei oo koskaan livenä tavannut. Itse en koskaan anna numeroani ennen kuin ollaan tavattu ja sittenkin harkinnan mukaan.


      • kuulehan
        ..... kirjoitti:

        Kaikki ei halua jaella kännykkänumeroo sellaisille tyypeille, joita ei oo koskaan livenä tavannut. Itse en koskaan anna numeroani ennen kuin ollaan tavattu ja sittenkin harkinnan mukaan.

        Järkeväähän tuo tietty.
        Itse en koskaan lähde tapaamaan ketään ennen kuin keskulteltu puhelimessa, mutta annan vain kakkosnroni, josta ei mitään tietoja selville saa ja toimii yleensä herätyskellona. Pyydä vaikka sitten se meiliosoite, nää systeemit kun on niin epävarmoja.


    • häjyt

      Tämä viesti on tarkoitettu nim.merk. kuulehan

      • kuulehan

        Mä en nyt kauheesti taida täällä itkeä, pelkkää faktaa.
        Opettele sä vastaamaan viestiin niin ettei tartte selitellä kelle tarkoitettu.. :D


    • kaikenkorjaaja

      Voi vit...mää ainakin tapan itteni.

    • Heippa käyttäjät,

      Valitettavaa, että olette kokeneet viestinnän vaillinaiseksi. Tällä hetkellä on se, että käyttäjät on siirretty ja viesteistä on siirretty 80 prosenttia. Siirrämme ensimmäisessä vaiheessa viestit viimeisen kahden kuukauden ajalta ja loput siirretään myöhemmässä vaiheessa, että pääsisitte mahdollisimman pian käyttämään uutta palvelua.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • Tiedotamme etusivulla ja täällä sekä Tiedotteet-palstalla, kun palvelu on auki.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • vituttaa

        Jatkossa voisi olla hyvä, että tiedotteen julkaisemisesta näkyisi maininta palvelussa jota se koskee. Näin tiedoite saavuttaisi paremmin käyttäjät, sillä kaikki ei seuraa mitään tiedoite palstaa. Sillä keinolla säästyttäisiin varmasti monelta käyttäjälle tulevalta ikävältä yllätykseltä.


    • Kyllä, juuri näin. Treffipalvelussa tai sen sähköpostilaatikossa ei ole ollut mitään mainintaa uudistuksesta. Enpä usko, että kaikki treffipalvelun käyttäjät käyttävät mitään muuta suomi24-sivuston tarjoamista palveluista. Minä en ainakaan. Olisiko ollut liikaa pyydetty mainita uudistuksesta treffisivustolla tai postittaa kaikille käyttäjille uudistuksesta kertova viesti?

    • Taisi "joulupukki"jäädä tulematta;)

    • niukaa tiedotusta

      Eivät tainneet ottaa oppia tästä ketjusta. Tiedotus tuli taas vain pari päivää ennen sähköpostiin, ja treffisivuilla asiasta ei mainita mitään (ainakaan niin näkyvästi että huomaisi).

    • Ei ole tarpeeksi vieläkään haukuttu tätä saatanan tumpelosakkia!!!

    • pölkky

      no koska se aukee

    • Eihän

      kannata noin pienestä hermostua, kun vielä ruokaa on...-:))!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      185
      4154
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      223
      2136
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1301
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1018
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      75
      999
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      170
      997
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      932
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      905
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe