keskustelun aihe?

seuraava...

Mikä olisi hyvä keskustelun aihe? Ettei tulisi aina riitaa,piruilua,mollaamisia sun muuta.
Antakaapa nyt vinkkejä ja lähdetään kehittelemään.

Tai löpistään mitä vaan,kuka aloittaa ja millä aiheella,oliskos vaikka sää?

Ei tuijotella aihealueisiin ettei tämä kuulu tälle palstalle.

30

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahvinkaunistama

      Taitaa olla yhtä mahdoton löytää, kuin aito Joulupukki. ;))

      'Ei hymyillä saa, vain lymyillä saa, sehän se aina on viisaampaa.........'

      Onnea etsintääsi, odotan innokkaana, otan osaa mielelläin.
      Kahvit ryyppään kunniaksesi. Kuumaa oli.

    • meeriamanda

      Mikä vaan,... voisiko vilkaista ennen aloitusta pariakin jo taakse jääneitä sivuja näin ei olisi liian tuoreena muistissa.

    • Kuten meeri kirjoitti, älä yritä vanhaa asiaa.
      H.

      • Laitanpa taas tämänkin:

        "Ei täällä yleensä ole, on vain vanhoja palstalaisia, jotka yrittävät saada itsensä esille
        toisten ajatuksilla ja aloituksilla, tuskastuneena siihen että heitä ei ole tarpeeksi huomioitu.
        Kuka uusi 60 tekisi aloituksen homoista enää?
        Kyllä nämä ovat aina huomionkaipuuta."
        H.


    • Se vaan on

      sillälailla, että palsta voidaan sulkea jos ei ole mahdollista keskustella jostain, jota on jo ennen käsitelty. "Mitään ei kannata sanoa, koska kaikki on jo joskus aikaisemmin sanottu"

    • ...

      Mnaah.

      Kokeile tehdä aloitus niittimiinan parvekkeen ovesta.

      =DW=

      • uuttakehiin

        Vuosikaudet kaluttu on sekin, ei jaksa edes lukea siitä enää, kiitos vain.
        Ei kiinnosta pätkän vertaa.


      • :-)))))

        Hyvä ehdotus :--d


      • Ettet vaan ole rakastunut meikäläiseen, kun jatkuvasti mun jutuista haluat puhua.


    • Ulk.puol.pes.jakaja

      Olen seurannut teitä 'ikäloppuja' sen verran ja tehnyt vankan havainnon.
      Riidattomasti ette kykene keskustelemaan edes aamu tohveleista.

      'Ikäloppu' ei ole sitten haukkumasana vaan huvittava piirre.

      Ottakaa pesän jako ja tehkää omat ryhmät. Havaintoni on, jotta keskustelijoista saisi ainakin kolme erilaista eripuraista erimielipiteistä ryhmää.

      Loppuisi riidat.

      • +?!

        Silloinhan jotkut pettyisivät, kun päivä kinakiintiö ei täyttyisi?
        Oman havaintoni mukaan se on erittäin tärkeä.


      • Ulk.puol.pes.jakaja
        +?! kirjoitti:

        Silloinhan jotkut pettyisivät, kun päivä kinakiintiö ei täyttyisi?
        Oman havaintoni mukaan se on erittäin tärkeä.

        Okei. Olet varmasti oikeassa.
        Ei sitten kannatakaan rikkoa idylliä.


      • +?!
        Ulk.puol.pes.jakaja kirjoitti:

        Okei. Olet varmasti oikeassa.
        Ei sitten kannatakaan rikkoa idylliä.

        Ikävä kyllä. ;))
        Särkynyt idylly tuottaisi vain krokotiilinkyyn-eleitä silmäkulmiin.


      • +?!
        +?! kirjoitti:

        Ikävä kyllä. ;))
        Särkynyt idylly tuottaisi vain krokotiilinkyyn-eleitä silmäkulmiin.

        dyllypä dylly. :)) Dilli ja tylli.


      • Ulk.puol.pes.jakaja
        +?! kirjoitti:

        dyllypä dylly. :)) Dilli ja tylli.

        Pylly pois tyynyltä ei niin nuukaa paitsi nukkumatyynyllä, eiku dylly.


      • +?!
        Ulk.puol.pes.jakaja kirjoitti:

        Pylly pois tyynyltä ei niin nuukaa paitsi nukkumatyynyllä, eiku dylly.

        Polla polsterilla, hyvä onpi uinaella.
        Kullan vieres' kuorsaella,
        väliin vähän potkiskella.

        Duliko mulle pollanpimennys? Polle poissa on.
        Lopetan täten hupatukseni, anteex. ;))


      • Tase pappa
        Ulk.puol.pes.jakaja kirjoitti:

        Okei. Olet varmasti oikeassa.
        Ei sitten kannatakaan rikkoa idylliä.

        Se on kaikki rakkautta, jos tiilikiveä pienemmällä lyö.


    • Niin, mites olis joku jouluaihe?
      Eikun hei mie meen pois, jo on joulu ihan kulutettu vaikkei ole vielä ovellakaan.

    • Miten olisi, kertokaa te, joilla on kokemusta Espanja lounaisrannikolla vietetyistä talvikuukauksista. Olisi kiva kuulla kokemuksia sillä aijomme viettä siellä kuukauden ensi kevättalvella?

      • luu kädessä

        Laiska-L on siitä jo monet kerrat kirjoittanut eli kaluttu on sekin aihe. :-)))))


      • Kotimaamatkailija

        Kuukauden vai sen kolme juhannukseen saakka?

        Pitäisi tietää ensin. Sää vaihtelee sielläkin. Maaliskuussa ei ole sama kuin kesällä.


      • Kotimaamatkailija kirjoitti:

        Kuukauden vai sen kolme juhannukseen saakka?

        Pitäisi tietää ensin. Sää vaihtelee sielläkin. Maaliskuussa ei ole sama kuin kesällä.

        Olemme toki googlettaneet ja etsineet tietoa, mutta palstalaisten omakohtaiset kokemukset olisivat parasta infoa.

        Olen lukenut myös Laiska lassen juttuja. Vaikka asiasta olisi jo juteltukin tahtoo jutut unohtua jos asia ei ole ollutsilloin jutustellessa ajankohtainen.


    • '''''''''''''''

      Kyllä 60 ikäisellä on kaikki keskustelun aiheet jo tuttuja. Jos ei muuten niin on tullut luettua lehdistä, nähty telkkarista eikä vähiten internetistä, varsinkin täällä 60 palstalla.
      Turhaahan tänne on kirjoitella entuudestaan tuttuja asioita:(
      Keskustelun voi lopettaa myös suullisesti, kyllä on kaikki jo puhuttu.
      Kirjoittaminen täälläkin on luvallista jos esittää kalutut asiat tarpeeksi epäselvästi.

    • nohtatohta

      Miten olisi aiheet;

      Toimiiko Pikkukakkosen Posti tai millaisia ne Väiski Vemmelsäären seikkailut olikaan?

      Niistä ei kai ole kirjoitettu, mut sit voi tulla vastaus: olemme 60 ..........

    • tulipahan sanottua,,

      johan on kumma, ku alottaja haluaa tyhjänpäiväistä löpinää, kyllä hyvä riita on tuhatkertaa parempi kuin tyhjänpäiväinen kohtelias lässytys, kuka sitä jaksaa EI kukaan,
      aatekaapa kuinka mukava on sanoa suorat sanat,,,
      kunnon piikki piristää kummasti pilvistä päivääki,,,

    • seuraava..

      Aloittaja ei halua tyhjänpäiväistä löpinää,väärin tulkittu.

      Korppikselle voin sanoa aurinkorannoista,että Maspalomas on kiva paikka,tasaista maastoa kävellä,Inglesin pitkä hiekkaranta ihan vieressä,voi tallustella veden rajassa kilometreittäin,hotellin tai bungalovin voi vuokrata pitkäksikin aikaa,kuukausi vähintään hyvä aika,miksei pitempikin.
      Olen ollut myös Agaetessa,La Suerten vuoristokylässä,siellä mukavia patikkapolkuja vuohien reiteillä,vuoristojen pikkukylät näkemisen arvoisia,sinnekkin pääsee toisten suomalaisten joukkoon vuokraamalla joko asunnon yksityiseltä tai hotelliin.Ranta ei ole hääppönen mutta muutt maisematt kyllä.
      Myöskin Fuengirola,rantaa riittää tallustella,sinnehän monet tuttavanikin menevät talveksi.Siinä muutama,Kanarian saarista parhain mielestäni on La Palma.

      • Olen viettänyt lomia lasten kanssa Teneriffalla, Lantzarotella ja Fuerteventuran saarilla. Nyt olemme menossa Benidormiin Manner Espanjaan.

        Siellä kuulemma viettä paljon sekä hollantilaisia että suomalaisia.


    • 1943

      Tanssiharrastuksesta ei ole paljon kirjoiteltu. Vieläkö sujuu polkka ja masurkka, rumba ja cha cha chaa? Multa sujuu, mutta yksikseni tanssiskelen täällä kotona. Saa ainakin tanssa.

      • mukaan vaan....

        Kaikki sujuu.


      • peittopojan valssi
        mukaan vaan.... kirjoitti:

        Kaikki sujuu.

        Minulta sujuu vain sänkyjärven polkka ilman askelkuvioita. Lopuksi tietenkin illan viimeinen valssi.
        Se on niin iloinen tapahtuma ja mukavaa, että sitä voi harrastaa hautaan saakka.
        Aina kun annetaan/saa/voi antaa. Siinäkin kun pitää olla kaksi kuten riidoissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe