Skootteriin peräkärry

SH300

Aikomuksenani on ostaa ensi keväänä Honda SH300 skootteriini peräkärry. SH painaa 169 kg, joten peräkärryn massa saisi olla enintään 84.5 kg. Mistähän saisi edullisesti pienen kärryn, onko kokemuksia? Ja muuten, onko skootterilla peräkärryn kanssa ajellessa suurin sallittu nopeus 80 km/h, kuten muilla ajoneuvoyhdistelmillä?

10

525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todennäköisesti et saa valmiina mistään tai ainakaan edullisesti Honda sh300:een sopivaa kärryä tai siis vetokoukkua.. joten joudut tekemään itse tai teettämään sen jossakin...
      Noin pienellä kokonaispainolla (tyhjäpaino kuorma) on mielestäni kannattavinta tehdä 1-pyöräinen kärry jolloin kärryn tyhjäpaino jää pieneksi ja jää kuormallekin jotain mahdollisuutta... 1-pyöräinenhän kytketään ristinivelellä moottoripyörään... ja mopoon kanssa... profiilikuvassani on yksipyöräinen moposkootteriin kytkettynä...
      Muistathan että vetokoukku tulee kytekä vain olemassa oleviin reikiin tai kiinnikkeisiin eikä sitä varten saa runkoon tehdä lisäreikiä
      Kaikkien yhdistelmien maksiminopeus on suomessa 80km/h myös moottoripyörillä... joissakin euroopan maissa se on 60km/h moottoripyörillä ja joissakin jopa kokonaan kielletty...
      Muistathan laitta peräkärryyn taakse punaiset heijastavat kolmiot jotka kertovat kyseessä olevan yhdistelmäajoneuvo :)
      Valot,vilkut ja heijastimien tulee olla E-hyväksytyt

    • SH300

      Kiitokset tiedoista :)

      • SH300

        Peräkärryn sijaan päädyin ostamaan sivulaukut skootteriini, tuli paljon halvemmaksi ja ei tarvitse ajaa valtateillä 80:iä peräkärry perässä. Sivulaukut tilasin Italiasta.


    • Vintagen viemää

      Hei, mistä liikkeestä tilasit? Onko nettisivut? Mäkin tarvitsisin sivulaukut.

    • Vintagen viemää
      • SH300

        Tilasin sivulaukut maanantaina 15.04.2013, tilaus on kulkenut lähetysten seurantatietojen mukaan Saksan ja Tanskan kautta, ja saapui Turkuun 19.04. Eli huomenna tai tiistaina todennäköisesti saan tilaamani tuotteet. Sellanen reilu viikko siis kestää tuolta Italiasta tuotteen matka tänne Suomeen.

        Rahdin toimittaa Italiasta Bartolini ja DPD. Rahtikustannus oli noin 30 € ja itse tuote maksoi noin 80 €. Lähetyksen kulkua voi seurata Bartolinin ja DPD:n sivuilta syöttämällä hakuun pakettitunnuksen.


      • SH300
        SH300 kirjoitti:

        Tilasin sivulaukut maanantaina 15.04.2013, tilaus on kulkenut lähetysten seurantatietojen mukaan Saksan ja Tanskan kautta, ja saapui Turkuun 19.04. Eli huomenna tai tiistaina todennäköisesti saan tilaamani tuotteet. Sellanen reilu viikko siis kestää tuolta Italiasta tuotteen matka tänne Suomeen.

        Rahdin toimittaa Italiasta Bartolini ja DPD. Rahtikustannus oli noin 30 € ja itse tuote maksoi noin 80 €. Lähetyksen kulkua voi seurata Bartolinin ja DPD:n sivuilta syöttämällä hakuun pakettitunnuksen.

        Tänään tuli paketti asunnolleni. Pyysin sähköpostitse asiakaspalvelijan välityksellä kuljettajaa soittamaan minulle vähän aikaisemmin kuin tuo paketin. Soittoa ei tullut, mutta kuljettaja toi paketin - onneksi olin kotona tuolloin.


      • SH300
        SH300 kirjoitti:

        Tänään tuli paketti asunnolleni. Pyysin sähköpostitse asiakaspalvelijan välityksellä kuljettajaa soittamaan minulle vähän aikaisemmin kuin tuo paketin. Soittoa ei tullut, mutta kuljettaja toi paketin - onneksi olin kotona tuolloin.

        Ja sivulaukut näyttävät hyvin sopivan skootteriini. Mukana tuli myös laukkujen sadesuoja ja kiinnitysvälineitä.


    • Vintagen viemää

      Wau! Tulipa nopeasti! Joskus Suomen tilauksiakin saa odotella kauemmin.
      No, nyt sitten vaan kamat laukkuihin ja menoks!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe