Mirva S-market

Jake

Tunteeko joku Mirvan Riihimäen S-marketista? Se on tooooooosi söpö. Oikee pävänpaiste =)).

18

2822

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ciu

Olin sen kanssa lukiossa samalla luokalla vuoden. On mukava tyttö. En kyllä sen paremmin enää tunne.

• jep

Mirvahan oli Korson Raggarimarketissa töissä.....

• Saara

jos ollaan samassa tyypissä...puh.numerokin löytyy...lopella asui jossain vaiheessa...

• tunne

valitettavasti?

• tuttu

Jos tarkoitat rautatieaseman lähellä olevaa s-markettia, niin tuttu on. Tosi kiva tyyppi.

• Jake

Tiedättekö,että seurusteleeko vai onko vapaa....??? ;-)Tuoreena rixulaisena en tiedä ko. henkilöstä muuta kuin etunimen ja työpaikan.

• Jake

Niin ja tietysti sen et on nii kaunis, et heikottaa.

• kopskops

Kaunis ja mukava, mutta aika koppava.

• Ruma se on

aika kuppana ämmä1

• jepjepo

tunnen yhden sen nimisen, kuvaile tarkemmin niin kerron lisää. Ikä hiusten väri ym...

• höps

Hehe, tosi omituista tulla Riihimäki ja Hyvinkää -keskustelupalstalle ja bongata heti joku, jonka tiedän. Siis todellakin tiedän, en tunne. En minä muuta muista, kun että koulussa se aina jauhoi purkkaa :)

• hä?

Onko kyseessä Mirva P. ??

• Voi kiitos..

Olenkohan minä se koppava tyttö s-marketista? Olen vain oma suloinen itseni... ;)

• Jake
        Voi kiitos.. kirjoitti:

Olenkohan minä se koppava tyttö s-marketista? Olen vain oma suloinen itseni... ;)

Jos ko. kaupassa töissä olet, niin ilmeisesti sinua tarkoitan...kassalla sinut joskus nähny.

• Jake

En oo nähny sua pitkään aikaan =(...Hyvää Joulua Mirvalle...If U c this =)))

• c(=

Hyvää joulua sinullekin näin hieman myöhässä, ja vieläkin mukavempaa vuotta 2005!! =)

• Jake
        c(= kirjoitti:

Hyvää joulua sinullekin näin hieman myöhässä, ja vieläkin mukavempaa vuotta 2005!! =)

Joo, hyvää vuotta 2005 sullekin =)...toivottavasti nään taas sut pian. Suukon antaisin, jos sinne asti ylettyisin.

[email protected]

• Ei ole ei

Riihimäellä ei ole S-marketia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2732
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1734
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      18
      1728
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      269
      1612
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1072
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      88
      1048
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe