Onko kokemuksia, mikä on suojaamo, jossa työ tehdään kunnolla / vastaavasti paikka joka kannattaa kiertää pk-seudulla ?
hyvä suojaamo pk-seudulla ?
9
2755
Vastaukset
- cover
selailepa aiheita taaksepäin, on ollu aikasemminkin puhetta. Itse suosittelen Vantaan ruoste-esto oy, Hämevaara.
- hyvä??
Itteäni olis lähellä tuo hämevaaran paikka, vaan arveluttaa paikan olemus; ulkonäkö ja se miten vähän asiakkaita/autoja pihassa. Liekö nykyajan vaatimusten mukainen tuntemus (koripiirrokset uusimpiin malleihin)? Oliko hyvä työnjälki?
- Pave
hyvä?? kirjoitti:
Itteäni olis lähellä tuo hämevaaran paikka, vaan arveluttaa paikan olemus; ulkonäkö ja se miten vähän asiakkaita/autoja pihassa. Liekö nykyajan vaatimusten mukainen tuntemus (koripiirrokset uusimpiin malleihin)? Oliko hyvä työnjälki?
Aina ei muuten kannat verrata pelkästään paikan ulkonäköön (vrt. lipeväkieliset, liituraitapukuiset myyntiedustajajupit) vaan muiden kokemukset on arvokkaampia. Ja se ei todista mitään vaikka firmalla olisi kuinka hyvät kuvat johonka autossa kotelosuojien reiät tehdään jos sinne sisälle ei osat laittaa aineita oikeisiin kohtiin... eli muuallekin kuin pintapeltiin ja oviverhouksen suojamuoviin...
- faktaa on
Pave kirjoitti:
Aina ei muuten kannat verrata pelkästään paikan ulkonäköön (vrt. lipeväkieliset, liituraitapukuiset myyntiedustajajupit) vaan muiden kokemukset on arvokkaampia. Ja se ei todista mitään vaikka firmalla olisi kuinka hyvät kuvat johonka autossa kotelosuojien reiät tehdään jos sinne sisälle ei osat laittaa aineita oikeisiin kohtiin... eli muuallekin kuin pintapeltiin ja oviverhouksen suojamuoviin...
Yllä mainittu ja kehuttu paikka teki suoranaista tuhoa omaan Corollaani. Vuoden päästä kukki kaikki paikat mistä ruoste piti saada kuriin muka ja sen jälkeen korjaaminen entistä vaikeampaa kun massalla on peitetty p..ska, nyt löytyy sitten jo hitsattavaa kun näitä on tullut taas kerran kaivettua, tosin nyt perusteellisemmin. Valitettavasti on niin että jos pohjatöissä oikaistaan kuten helposti ja valitettavan usein käy niin se on auton loppu entistäkin aiemmin, mikäli ei halua tehdä itse tunti/päiväkaupalla töitä tai teettää niitä kalliilla jossain.
- kokemusta on
hyvä?? kirjoitti:
Päältä kaunis tulee.. kokemusta on ja lahoaa alta pois entistäkin nopeammin.
- KeimoLantio
faktaa on kirjoitti:
Yllä mainittu ja kehuttu paikka teki suoranaista tuhoa omaan Corollaani. Vuoden päästä kukki kaikki paikat mistä ruoste piti saada kuriin muka ja sen jälkeen korjaaminen entistä vaikeampaa kun massalla on peitetty p..ska, nyt löytyy sitten jo hitsattavaa kun näitä on tullut taas kerran kaivettua, tosin nyt perusteellisemmin. Valitettavasti on niin että jos pohjatöissä oikaistaan kuten helposti ja valitettavan usein käy niin se on auton loppu entistäkin aiemmin, mikäli ei halua tehdä itse tunti/päiväkaupalla töitä tai teettää niitä kalliilla jossain.
Puhut paskaa, ei varmasti ole tuosta paikasta tullut tuhoa aikaiseksi. Varsinainen valehtelija.
- seppo sompaaja
Rust Off Kyläsaaressa pärjäsi joskus parhaiten jossain TM:n tai Tuulilasin vertailussa. Omat kokemukset ko. firmasta ovat hyvät.
- Älä vie Kyläsaareen
Ruttasivat kynnyskotelon kasaan ja eivät kertoneet. Kun huomasin viikkoa myöhemmin niin kielsivät rutanneensa. Epärehellinen vilunkipaja, en suosittele. ja suojausjälkikään ei ollut parasta tasoa.
- Ruostekukka
Eikö muita löydy? Ainakin Kyläsaari on lopettanut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848