Nyt kun juuri äsken jo seitsemäs enialainen soitti samasta aiheesta, ja koska asiaa koskevaan yhteydenottooni toimitusjohtajalle (kopioitu alle) ei ole vastattu, lähestyn julkisella foorumilla enialaisia: olkaa hyvä ja lopettakaa minulle soittelu. Todettakoon, että puhelinliittymäni omistaa työnantaja, enkä voi siten asettaa suoramarkkinointikieltoa.
----- Forwarded message from ----
From:
Date: Tue May 15 13:59:29 EEST 2012
To: @enia.fi
Subject: Yhteydenottonne marras-toukokuussa
Arvoisa toimitusjohtaja ,
Eri myyntihenkilönne ovat nyt kuudetta kertaa soittaneet minulle saman asian tiimoilta eli ehdottaneet Elisan laajakaistapaketin vaihtamista "viihdepakettiin".
Viimeisin yhteydenotto oli tänään klo 12:48 numerosta 050-5005xxx ja edellinen numerosta 045-2513xxx 19.4. klo 15:37. Neljä tätä edeltänyttä ovat olleet eri numeroista noin kerran kuukaudessa tätä ennen.
Ensiksi pyytäisin Teiltä saman kuin kolmelta viimeiseltä myyjältänne - joudun ilmeisesti eskaloimaan toimitusjohtajalle asti - että poistatte minut soitettavien asiakkaiden listoilta (osoitteeni on ) tässä ja myös muissa asioissa. Ilmoittanette kun näin on tapahtunut. Kiitos tästä.
Toiseksi kiinnittäisin huomionne web-sivuillanne esitettyyn liiketoiminnan mottoon "Eettisyyttä, rehellisyyttä, laatua" ja esittäisin käsitykseni siitä:
- Eettisyyttä ei edustane se, että tuputatte kuudetta kertaa peräkkäin viihdepakettia asiakkaalle, joka ei sellaista tarvitse ja joka ei hyödy kustannussäästöstä laajakaistan ollessa työsuhde-etu.
- Rehellisyyttä ei edustane se, että myyjänne esittäytyvät Elisan työntekijöinä (olen tietoinen Enian omistusrakenteesta, mutta asiakassuhteeni on Elisa Oyj:n kanssa).
- Laatua ei edustane se, että myyjillänne ei ole käsitystä, onko asiakkaalle jo samasta asiasta otettu yhteyttä - tämä osoittaa alkeellisenkin CRM:n puuttumisen. Myyjä 045-2513xxx jopa sanoi, ettei se, että häntä pyysin poistamaan minut soittolistalta, lainkaan takaa, etteikö joku soittaisi.
Terveisin
Enia, lopetatteko nyt sen soittelun minulle.
Liukkis1
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847