Mulla on syksyllä aika useasti ollu et iltaisin on 37-37.2 astetta kuumetta(mun normi lämpö on 36-36.5)Ny viikko sitten oli pientä nuhaa ja iltaisin kuumetta, se meni kyllä pois. Ny mulla on taas pikku nuhaa, päätä särkee ja niskat tuntuu olevan kipeet, iltaisin tietty on taas kuumetta. Aamuisin ei oo kuumetta. (pari vuotta sitten mulla oli kuukauden yhtäjaksoisesti 37.2 kuumetta kunnes se nousi 38asteeseen) Ja veto on ihan pois. Onko tämä jotain sairautta? Pelkään ettei lääkärini usko mua kun menen huomenna käymään siellä :> yskäkin mulla on tällä hetkellä ja enkä tiiä kuuluuko oksentelu tähän ku yöllä oli sen verran huono olo et oksentelin :>
Missä vika?
Oonksmäpipi
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836169
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj494206- 1314041
- 693933
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262988Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412665Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72617- 292296
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4521871