Mulla on syksyllä aika useasti ollu et iltaisin on 37-37.2 astetta kuumetta(mun normi lämpö on 36-36.5)Ny viikko sitten oli pientä nuhaa ja iltaisin kuumetta, se meni kyllä pois. Ny mulla on taas pikku nuhaa, päätä särkee ja niskat tuntuu olevan kipeet, iltaisin tietty on taas kuumetta. Aamuisin ei oo kuumetta. (pari vuotta sitten mulla oli kuukauden yhtäjaksoisesti 37.2 kuumetta kunnes se nousi 38asteeseen) Ja veto on ihan pois. Onko tämä jotain sairautta? Pelkään ettei lääkärini usko mua kun menen huomenna käymään siellä :> yskäkin mulla on tällä hetkellä ja enkä tiiä kuuluuko oksentelu tähän ku yöllä oli sen verran huono olo et oksentelin :>
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 115874
- 58782
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.55575Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534