Mulla on syksyllä aika useasti ollu et iltaisin on 37-37.2 astetta kuumetta(mun normi lämpö on 36-36.5)Ny viikko sitten oli pientä nuhaa ja iltaisin kuumetta, se meni kyllä pois. Ny mulla on taas pikku nuhaa, päätä särkee ja niskat tuntuu olevan kipeet, iltaisin tietty on taas kuumetta. Aamuisin ei oo kuumetta. (pari vuotta sitten mulla oli kuukauden yhtäjaksoisesti 37.2 kuumetta kunnes se nousi 38asteeseen) Ja veto on ihan pois. Onko tämä jotain sairautta? Pelkään ettei lääkärini usko mua kun menen huomenna käymään siellä :> yskäkin mulla on tällä hetkellä ja enkä tiiä kuuluuko oksentelu tähän ku yöllä oli sen verran huono olo et oksentelin :>
Missä vika?
Oonksmäpipi
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852220- 431810
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721574- 761356
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261194- 481183
- 771181
- 591081
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai381024- 37953