Suositelkaapas jotain hyviä ruokapaikkoja Roomassa,kohtuu hintasia :)
Ruokapaikat Roomassa
kaisa
1
468
Vastaukset
- tutti sono buoni
Voi ei - tämä on ihan hirveä kysymys! Tiedätkö minkä kokoinen Rooma on ja onko sinulla hajuakaan kuinka monta kymmentätuhatta ruokapaikkaa siellä on... Lähes jokaikiseltä kujalta turistirysien ulkopuolelta löytyy hyvä ja kohtuuhntainen kuppila, jossa loistavaa mamman pastaa tarjolla. Rohkeasti vain niihin ilman että joutuu etsimään tuntitolkulla jonkun 'suosittelemaa' paikkaa - joka sitten onkin juuri sinä päivänä kiinni tai huonoimmassa tapauksessa heittänyt pillit pussiin. Enemmän suosittelen ottamaan mukaan hyvän ravintolasanakirjan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265238- 534601
- 874331
- 573533
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583188Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581