Moviestar Planet maksut

Ykä69

Terse Jonnet,

Saako jostain ostettua moviestarplanet Vip lahjakortteja ihan käteisellä? Siis jotenkin muuten kuin luottokortilla ostettuna. Ärrältä ei ainakaan saa.

51

7694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä

      004ff54525

    • HERMO MENEE

      Kusetat,luottamus meni! MovieStarPlanet on ihan normaali pelisivusto. Mee sä ny pandaan vai mikäse ny oli mut kumminki! MSP is the best

      • MSPonsurkee

        NO EI TODELLAKAAN OLE


      • Roope-Sedö

        MovieStatPlanet on huono paikka


      • Anonyymi
        Roope-Sedö kirjoitti:

        MovieStatPlanet on huono paikka

        Se on tosi kiva


      • Anonyymi

        MSP on ihan paska peli kuka niinku ostaa sihe jotai kusisii vippei


    • Msp

      Msp on just paras paikka!!!

      • MSPonsurkee

        Msp ei oo paras paikka. En voi käydä msp:ssä omalla tieto koneella ku kiroilin pikkusen yhelle vitun Sallastaralle. Tyypit varastetaan ja poistetaan. SALLSTARA ON IDIOOTTI


      • Movepixi

        Ei sallastara oo idiootii! No sä oot vitun lutka kun haukut toisa ihmisiä!


    • ,,,

      kaikki tollaset on perseestä sanon minä

    • cathrine1

      onko moviestarpalnetissa raha ja lvl koodei se ois toosi kiva tietää

    • lossukka

      luottamus meni mspn henkilökunta on aikuisia
      ja siinä ei huijata mitenkään

    • nipetin

      niit koodei saa lehistö

    • Neasikuriina

      Onko kaikki lunastuskoodit samoi koodeja vai erillaisiii?

      • Justin bieber

        Eivät ole samanlaisia vaan erilllaisia.


    • Anna

      Sain VIPIN moveen taas kerran :DD

      • hermanni

        okk


    • MSP On Paras

      MSP On Just Paras, Sinä luottamus meni, Niin Valehtelet, Olen Laittanut Monta Ehdotusta Mitä Voisi Parantaa Ja Aina On Vastattu, Itelläni On 13 Levunen Tyyppi Siellä

    • msp1

      Msp on paras mul on 12 levune tyyppi

    • Ykä

      Ihan sama Mutta SAAKO MISTÄÄÄÄÄÄÄÄN SITÄ MÄ OLIN KYSYMÄSSÄ EIKÄ ETTÄ ONKO SE TURVALLINEN TAI JOTAIN VAAN MISTÄ VAI SAAKO EDES NIITÄ lAHJAKORTTEJA OSTETTUA JOSTAIN KÄTEISELLÄ

    • 20lvl

      Mä en oo kuullukaa lahjakorteista movessa :o Mutta movelehestä saa koodin :)

    • Lahjakortti

      Joo, Kyllä ärrältä voi ostaa! Ostat vain luottokortin sieltä se on ikärajaton ja voit ladata siihen yli 100€ Minun mielestä :P En oo kyllä kokeillu mutta meen kohta ärrälle :))

    • paskat

      no niinpä tietysti! saatana koittakaa jo tajuta! se on paska paikka ja oon sanonu monta kertaa lapsille että jumankeuta estän ton pelin koneesta kun jäivät sen takia koukkuun1 kohta vittu ovat jo sokeita! saatana!!!!

    • lo46 msp suomi

      no,kyl se iha turvallinen paikka onX(mul on siel 15 levunen tyyppi,eikä sit oo haksattu kertaakaa,ku en oo kerton kellekäää mun salasanaa....USKOKAA NY VITTU JO!!X(

      • Anonyymi

        Joo uskon, mulla on 45lvl tyyppi eikä ol haksattu kertaakaan, KOSKA EN JAKELE SALASANOJANI!!!


    • HUJNHYTFOBGJFO

      Uskokaa ihmiset!
      Sinä siinä joka väitit paskaa, haista vittu!!! MULLA ON SIELLÄ 23 LEVUNEN TYYPPI, JA MONTA KERTAA OON KYSYNYT, JA AINA VASTANNEET EIVÄTKÄ POISTANEET TYYPPIÄNI!!! HAISTA VITTU

    • ÖMmöömmöööööMSP

      Ei niitä millään käteisellä saa jtn lahjakortteja jolla saa VIP:n, sinne peliin kirjaudutaan sisään ja klikataan siittä VIP- palkista. Valitaan haluama VIP- paketti ja ostetaan se
      (laitetaan tiedot yms). Ja ihan luotettavaa se on:)

    • cccc

      Sumuhotelli.net on Jimin omistama retro, joka on avattu paljon parempana ja uudistettuna. Se on mahtava hotelli, jossa voit tavata kavereita, jutella, bilettää, osallistua tapahtamumiin ja paljon muuta! Tule siis Sumuhotelliin Sumuhotelli
      www.sumuhotelli.net

    • sfghetygurgyue

      lol kekkä ees pelaa sitä se on ihan schaiba

    • hihhelihei

      kuinka aloittaa kommentti sota suomi24:ssä
      1. Kirjoita kommentti jossa kysytään jotain noin 5-7 vuotiaiden pelistä. (esim. MovieShitPlanet)
      2. Kirjoita kommentti jossa on joku "toinen" henkilö joka haukkuu sitä.
      3. Katso ihanaa näkyä kun kaikki alaikäiset kakarat jotka tarvitsee vakavaa terapiaa tulee väittelemään turhasta p*skasta.
      4. Profit

    • MSPonhyvä

      MSP on just hyvä! mullon 19levul oleva ja mullon ollu monesti vip! ootte huijareit jotka sanotte movea sellaseksi!

    • 000006654

      Eiks se oo hyvä peli?10

      • Anonyymi

        Msp on hyvä peli vaikka jotkut vitsin jonnet siellä kiroilee ja niin.......


    • MoikkuliMoikkulii

      Ärrältä voi ostaa PaySafe lahjakortteja, joita voi käyttää moviestarplanetissa maksuvälineenä VIPpiä ostaessa. Itse olen käyttänyt sitä monta kertaa, turvallinen ja hyvä vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Vieläköhän nuo PaySafet toimii siellä? En osannut maksaa sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläköhän nuo PaySafet toimii siellä? En osannut maksaa sillä.

        Minäkään en osaa PaySafella maksaa.. Onko kellään tietoa toimiiko ne enää, ja toimiiko ne lainkaan msp2 peliin?


    • Anonyymi

      lolol

    • Anonyymi

      Vittu hei! Vhän myöhässä tulee ja sinne sit vaan ostat tyyliin PaySafecardin ja painat siit vip ja sit siit osta ja sit siit paysafecard ja kirjoitat sit siihen sen kortin koodin. Hienot ohjeet :/

    • Anonyymi

      Pitäis saaha viis tuhatta jos sais muut pelais päivittäin

    • Anonyymi

      Moii saako jotenkin ostettua msp:hen lahjakortin tai eniten mietityttää käykö play kaupan lahjakortti??

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe