Moviestar Planet maksut

Ykä69

Terse Jonnet,

Saako jostain ostettua moviestarplanet Vip lahjakortteja ihan käteisellä? Siis jotenkin muuten kuin luottokortilla ostettuna. Ärrältä ei ainakaan saa.

39

1820

Vastaukset

• Nyt olisi varoituksen sana paikallaan tuon kyseisen sivuston maksu- ym. toiminnasta. Luojan kiitos, että et ole mennyt antamaan luottokorttitietojasi ko. firman kautta minnekään! Jos maksat pelin pelaamisesta niin maksa prepaidilla. Ja älä vaan mieti, että antaisit jollekin esimerkiksi joululahjaksi vip-jäsenyyden. Ne rahat menevät ihan hukkaan. Koko sivusto on kaatumassa, henkilökuntaa on sanottu irti pitkin syksyä. Ja jos uskallat henkilökunnalta jotakin kysyä niin taatusti poistavat pelihahmos - mikäli et ole VIPi! Siellä on pelkkiä lapsia valvontatehtävissä ja myös kanssapelaajia. Viimeinen hengenveto on ollut tv-mainokset, joissa yritetään vielä haalia lisää jäseniä. Peli mainostaa itseään komeasti ja näkyvästi. Ovat muka yhteistyössä suomalaisen lastensuojelujärjestön kanssa. Se on valitettavasti puppua. Yksikään suomalainen lastensuojelujärjestö ei tue ko. pelisivuston toimintaa. Kun uskalsin kysellä asioista niin pelihahmoni poistettiin. Tai sanotaanko perheemme pelihahmot - olivat ilmeisesti liian korkealla levelillä uhatakseen heidän omia hahmojaan. Henkilökunta käyttää aikansa pelaamiseen. Tai siis ne kaksi tai kolme, jotka siellä ovat ns. töissä. Teknistä henkilökuntaa ei ole ollenkaan vaan se on ulkoistettu ja toimii miten sattuu. Eli jos hahmollesi tulee siellä teknisiä ongelmia niin ainoa neuvo minkä voit saada henkilökunnalta on se, että luo itsellesi uusi hahmo. Nythän eteneminen on helpompaa kuin aiemmin timanttien ym. boostereiden avulla. Henkilökunnan omat hahmot ovat päässeet nopeasti etenemään, koska he saavat "nimmuja" muilta pelkaajilta näiden uskoessa, että lahjonnalla pääsisi eteenpäin. Henkilökuntaa ei ehkä voi kuitenkaan lahjoa, mutta mielellään he ottavat vastaan nimmareita vai mitä mieltä olette siitä, että eräs mode on saanut yli 30000 nimmua saman ajan sisällä kun on itse antanut vain 10-20. Kun satuin huomauttamaan tästä niin sen jälkeen mahdollisuus tsekata toisten pelaajien nimmujen ja lahjojen antamismäärä poistettiin (keväällä). Ja kuten eräs valvojista äkäpäissään toivotti pelaajille "VITUN HYVÄÄ SYYSLOMAA" - osoittaa jotakin heidän tasostaan ja lähinnä kyvyttömyydestä moderoida palstalla, jossa suurin osa pelaajista on lapsia tai nuoria.

• Törkeetä! Ei kauhea omakin tyttö kyselee että saanko mäkin kirjautua sinne moviestarplanettiin kun kaikki kaveritkin on kuullemma siellä... Nyt en osaa vielä tässä vaiheessa sanoa että pääseekö se sinne muutenkin se meidän tytsy täyttää 8 vuotta! Mutta en kuules tiedä...

• iidarau kirjoitti:

Törkeetä! Ei kauhea omakin tyttö kyselee että saanko mäkin kirjautua sinne moviestarplanettiin kun kaikki kaveritkin on kuullemma siellä... Nyt en osaa vielä tässä vaiheessa sanoa että pääseekö se sinne muutenkin se meidän tytsy täyttää 8 vuotta! Mutta en kuules tiedä...

iidarau se on ilmainen peli paikka siellä on turvalistta henkilökunta jolle voi kertoa voi estää käytäjiä jotka tekee häiriöötä!!! koska tyttöni ja poikani pelaa sitä peliä on siellä meijän lasten kavereitaki

• Vittu pidä turpas kiinni.
      MUA EI KIINNOSTA, MOVIE ON HYVÄ PAIKKA VITTU HAISTA SINÄ HOMO NÄRHEEN MUNAT

• Ei toi oo totta..
      Tuo viesti on kirjoitettu yli kolme vuotta sitten eikä MSP ole vieläkään kaatunut. Ei modeille voi edes antaa nimmuja, ei niillä ole muita hahmoja kuin Pixi Star.

• movettaja307 kirjoitti:

Ei toi oo totta..
      Tuo viesti on kirjoitettu yli kolme vuotta sitten eikä MSP ole vieläkään kaatunut. Ei modeille voi edes antaa nimmuja, ei niillä ole muita hahmoja kuin Pixi Star.

Ei näin tota peliä pelaa ainoastaan ne jotka eivät pääse habboon vanhempien tai jonkin muun syyn takia.

• Korjaan Pixi Star ja Zac Sky

• movettaja307 kirjoitti:

Ei toi oo totta..

Paitsi uk: n serverissä on Hollynova jolle ei myöskään pysty tehdä yhtään mitään

• 004ff54525

• Kusetat,luottamus meni! MovieStarPlanet on ihan normaali pelisivusto. Mee sä ny pandaan vai mikäse ny oli mut kumminki! MSP is the best

• NO EI TODELLAKAAN OLE

• MovieStatPlanet on huono paikka

• Msp on just paras paikka!!!

• Msp ei oo paras paikka. En voi käydä msp:ssä omalla tieto koneella ku kiroilin pikkusen yhelle vitun Sallastaralle. Tyypit varastetaan ja poistetaan. SALLSTARA ON IDIOOTTI

• Ei sallastara oo idiootii! No sä oot vitun lutka kun haukut toisa ihmisiä!

• kaikki tollaset on perseestä sanon minä

• onko moviestarpalnetissa raha ja lvl koodei se ois toosi kiva tietää

• luottamus meni mspn henkilökunta on aikuisia
    ja siinä ei huijata mitenkään

• niit koodei saa lehistö

• Onko kaikki lunastuskoodit samoi koodeja vai erillaisiii?

• Eivät ole samanlaisia vaan erilllaisia.

• Sain VIPIN moveen taas kerran :DD

• okk

• MSP On Just Paras, Sinä luottamus meni, Niin Valehtelet, Olen Laittanut Monta Ehdotusta Mitä Voisi Parantaa Ja Aina On Vastattu, Itelläni On 13 Levunen Tyyppi Siellä

• Msp on paras mul on 12 levune tyyppi

• Ihan sama Mutta SAAKO MISTÄÄÄÄÄÄÄÄN SITÄ MÄ OLIN KYSYMÄSSÄ EIKÄ ETTÄ ONKO SE TURVALLINEN TAI JOTAIN VAAN MISTÄ VAI SAAKO EDES NIITÄ lAHJAKORTTEJA OSTETTUA JOSTAIN KÄTEISELLÄ

• Mä en oo kuullukaa lahjakorteista movessa :o Mutta movelehestä saa koodin :)

• Joo, Kyllä ärrältä voi ostaa! Ostat vain luottokortin sieltä se on ikärajaton ja voit ladata siihen yli 100€ Minun mielestä :P En oo kyllä kokeillu mutta meen kohta ärrälle :))

• no niinpä tietysti! saatana koittakaa jo tajuta! se on paska paikka ja oon sanonu monta kertaa lapsille että jumankeuta estän ton pelin koneesta kun jäivät sen takia koukkuun1 kohta vittu ovat jo sokeita! saatana!!!!

• no,kyl se iha turvallinen paikka onX(mul on siel 15 levunen tyyppi,eikä sit oo haksattu kertaakaa,ku en oo kerton kellekäää mun salasanaa....USKOKAA NY VITTU JO!!X(

• Uskokaa ihmiset!
    Sinä siinä joka väitit paskaa, haista vittu!!! MULLA ON SIELLÄ 23 LEVUNEN TYYPPI, JA MONTA KERTAA OON KYSYNYT, JA AINA VASTANNEET EIVÄTKÄ POISTANEET TYYPPIÄNI!!! HAISTA VITTU

• Ei niitä millään käteisellä saa jtn lahjakortteja jolla saa VIP:n, sinne peliin kirjaudutaan sisään ja klikataan siittä VIP- palkista. Valitaan haluama VIP- paketti ja ostetaan se
    (laitetaan tiedot yms). Ja ihan luotettavaa se on:)

• Sumuhotelli.net on Jimin omistama retro, joka on avattu paljon parempana ja uudistettuna. Se on mahtava hotelli, jossa voit tavata kavereita, jutella, bilettää, osallistua tapahtamumiin ja paljon muuta! Tule siis Sumuhotelliin Sumuhotelli
    www.sumuhotelli.net

• lol kekkä ees pelaa sitä se on ihan schaiba

• kuinka aloittaa kommentti sota suomi24:ssä
    1. Kirjoita kommentti jossa kysytään jotain noin 5-7 vuotiaiden pelistä. (esim. MovieShitPlanet)
    2. Kirjoita kommentti jossa on joku "toinen" henkilö joka haukkuu sitä.
    3. Katso ihanaa näkyä kun kaikki alaikäiset kakarat jotka tarvitsee vakavaa terapiaa tulee väittelemään turhasta p*skasta.
    4. Profit

• MSP on just hyvä! mullon 19levul oleva ja mullon ollu monesti vip! ootte huijareit jotka sanotte movea sellaseksi!

• Eiks se oo hyvä peli?10

• Ärrältä voi ostaa PaySafe lahjakortteja, joita voi käyttää moviestarplanetissa maksuvälineenä VIPpiä ostaessa. Itse olen käyttänyt sitä monta kertaa, turvallinen ja hyvä vaihtoehto.

• lolol

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.