Silmänympärysten atooppinen iho..kaikki kokeiltu

Yeah

...Mietin vaa että mitä tässä vaiheessa? 2 kahen viikon kuuria vetäny Protopicia, lähtee niitte ajaks ihottuma mutta tulee noin 4 pv lopetuksen jälkee takas...toise kuuri jälkee laitoin perusvoiteita ja toisen en mitää, molemmis tapauksis tulee takas. Myös elideliä noin 3 viikkoa sama juttu, lähtee pois mut tulee takas.

Mulla o kai jotenki yhteydessä yöllä silmienhieromiseen, koska tää alko sillee et aina aamulla oli vähän ihottumaa ja silmät iha kuivat ja päivän myötä se lähti pois. Nyt se o tietenki nii paha et se o läpi päivän. Onks mitää ideoita? Mitä vielä tässä vaiheessa?

aion kokeilla jotai pakurista tehtyä öljy rasvaa ...aika extremeä mut oon nii vitun epätoivonen ja turhautunu, haluis lähtee mihinkää ihmisten ilmoille

15

4362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yerah

bump

• ..,

Hei. Mulla sama ongelma, paitsi että kauttaaltaan kuiva iho niin vielä erityisen kuiva iho silmien ympärillä. Mulla auttoi Möllerin kalaöljy ihon kosteutukseen, mutta kun tuli kala-allergisena reaktiona myöhemmin silmien turpoaminen, jouduin lopettamaan sen käytön. Heti kuivui iho huonoksi ja nyt mulla on kokeilussa kylmäpuristettu vehnänalkioöljy (t-lusikallinen päivässä) saa nähdä alkaako auttamaan. Mutta jos sulla ei ole kala-allergiaa, voisit kokeilla tuota kalaöljyä.

• yeah

testasitko kaikkii protopiccei yms samanlain ku minä aikasemmi?

• kookosöljyä.
      • yeah

Joo juuri ostin kookosöljyä ja kun on paljo puhetta ollu tosta pakurista nii mökiltä leikkasin ison palan yli 5 metrin korkeudelt kesällä ja siit ois tarkotus tehä kookosöljyyn rasvaa...nii epätoivone oon...mut siis onks sulla pelkkä kookosöljy auttanu vastaavaan? tai tunnetko muita

• yeah

hemmetti mitä mä syön aamupalaks jos en saa viljaa? ;D ja ruualki vaa perunaa

• kookosöljyä.
        yeah kirjoitti:

hemmetti mitä mä syön aamupalaks jos en saa viljaa? ;D ja ruualki vaa perunaa

Kaikkea muuta.

Tee pirtelöitä.
        Syö maustamtonta jogurttia marjoilla.

jne...

• kookosöljy.

Pakuriteetä täälläkin menee. Hyvää teetä.

Kookosöljyä syön ja käytä tarvittaessa iholle.

• miöäääjj

Oftan Dexa-Chloran resepti lääkäristä, käytä voiteena silmänympärysiholle ja luomiin. Ei luomitaskuun, vaikka käyttöohjeessa niin lukee. Tämä ohje sairaalasta.

• weikkali

Eihän sulla ole vaan tulehdusta silmissä.Minun poikani on atoopikko ja hänellä viime syksynä alkoivat silmienympärykset oireilla.Silmäluomet ja silmänympärykset kuivuivat ,punoittivat iho oli muutenkin aika pahna näköinen silmien ympriltä.Luultiin, että oli normi atopiaa,mutta sitten huomasin, että pojan silmät rähmii jonkin verran. Ostettiin apteekista tippoja ,jotka oli tarkoitetty allergiseen silmätulehdukseen (merkkiä en muista,mutta ilman reseptiä saa) ja kas kummaa ihottumat hävisi viikossa.Eli tuo ihottuma oli seurausta siitä että silmissä oli tulehdustila käynnissä.Ilmeisesti syksyllä luonnossa olleet homesienet tms. oli aiheuttaneet tuon silmätulehduksen.

• Anonyymi

vEIKKALI. Minkä niminen on poikasi silmiin auttanut allergiatippalääke?

• tanja803

Muiden vihannesten tavoin Aloe Vera sisältää lähinnä vettä, mutta se sisältää myös suuren määrän tärkeitä aineita, joiden yhteisvaikutukset auttavat sinua säilyttämään terveytesi. Hyvän terveyden edellytys on vatsa, joka on hyvässä kunnossa, sillä jopa 70 prosenttia vastustuskyvystä sijaitsee vatsassa. Suoliston limakalvo muodostaa todellakin jalkapallokentän suuruisen alueen, joka on ohut kuin silmäluomi. Jotta se toimisi hyvin ja jotta sen kautta imeytyisi ravintoa, sen on oltava ehjä.

Useiden vuosisatojen ajan ihmiset ympäri maailmaa ovat käyttäneet Aloe Veraa sen hyvien ominaisuuksien vuoksi, ennen kaikkea ulkoiseen ihon hoitoon. Nykyään kukaan ei kuitenkaan hämmästy, jos joku myös juo Aloe Veraa. Vatsa/suolisto koostuu samoista kudoksista kuin iho, joten Aloe Vera toimii myös sisäisesti nautittuna.

http://myaloevera.fi/tanjabrand/tuotteet

• kannattaa kokeilla

Ootko kokeillu TERRA--CORTRIL-P-silmä-/korvavoidetta?Siihen tarvii kyllä reseptin,ite pyysin lekurilta pari vuotta sitten kyseistä reseptiä ja sillä lähti ihottuma (atooppinen) silmänympärysiholta.Sen jälkeen on pysyny kunnossa,eikä oo tullu takasin.

• -----

Kokeile ei-lääkkeellisiä, kosteuttavia silmätippoja, tuovat ainakin vähän apua tilapäisesti myös silmänympärysihon kuivuuteen.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe