Onko kellään kokemuksia ko. hotellista?
Sunny Beach / Hotel Marvel
1
220
Vastaukset
- ollut
Olimme Marvelissa elokuussa. Ihan ok hotelli, modernista sisustuksesta pitäville. Tallelokerot respan vieressä ja niihin pääsi hotellipojan kanssa, molempien avaimilla piti lokero aukaista yhtäaikaa, tais maksaa n 20 ekee viikko. Huoneet aika pienet, mutta siistit. Siivottiin muina päivinä, paitsi lauantaina. Huoneessa pieni jääkaappi ja pieni telkkari. Allasalueesta: pieni ja todella ahdas, aurinkotuolien välistä ei meinaa mahtua kulkemaan. Tulopäivänä saat rannekkeen respasta, jolla saat patjan aurinkotuoliin päiväksi. Aurinko lakkaa paistamasta altaille kolmen jälkeen iltapäivällä. Kävelymatka kaukkaiskadulle ja olikohan pari kilsaa keskustaan. Bussipysäkille n 500m, josta busseja menee koko ajan. Hinta keskustaan 0,80€! Istu kyytiin vaan niin sinua tullaan myöhemmin rahastamaan. pari pientä markettia vieressä, mistä saat juomaa, jugurttia, leipää, viinaa ja makeisia: ei muuta. ns.ruokaa et saa mistään, jos haluaa hotellilla syödä; tarkoitan siis KUNNON välipalavärkkiä ym. Hotellin edestä menee myös minijuna keskustaan, maksoikohan 1,50€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103991
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93739- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34486
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450