Missä sait ensisuudelmasi? Minkä ikäisenä? Miten tämä ensisuudelma tapahtui ja siis missä..? Laita myös oletko tyttö vai poika ja ikäsi..
Suudelmat (gallup)
7
906
Vastaukset
- Mää
8-9v olin ja paikkaa en muista enää!:) Mutta kai me seurusteltiin silloin, tosin sitten erosin tästä tyttöystävästä kun muutti toiseen kouluun.
M, 19, sinkku - StreaK88
No yhessä puistossa talvella. Itse olin silloin 12 ja jätkä 16. :D
- viola
sain ensisuudelmani 14-vuotiaana silloiselta poikaystävältäni, hän oli silloin 17-vuotias. olin niin ihmeissäni, etten tajunnut vastata suudelmaan :) mutta kivaltahan se tuntui! olimme meillä kotona minun huoneessani. -tyttö 17.v-
- tyttönen19
ihan ekan suudelman sain 12-vuotiaana silloiselta "poikaystävältä" :) oltiin jossain limudiskossa ja siellä oli jotain kilpailuja johon osallistuttiin parina ja sit päästiin pussailemaan. :)
- hannaya
koulun päättäreitä juhlittiin siellä koulun lähettyvillä, mä olin päässy kasilta eli olin 14. se oli kamalaa, onneks hieman uudemmat kokemukset on ollu paljon parempia.. :)
tyttö olen ja kohta 16.. - Blackrosé
Ensimmäisen suudelmani koin n. puoli vuotta sitten... Tai siis, sen lasken ensimmäiseksi kunnon suudelmaksi, ensimmäiseksi jonka tein itselleni tärkeän ihmisen kanssa...
Olin tuolloin 14, treffeillä erään mukavan ja suloisen pojan kanssa. Käveltiin ympäri kaupunkia, poika otti mua kädestä kiinni. Sitten mentiin lammen äärelle istumaan, poika kietoi kätensä ympärilleni ja suutelimme varovasti...
Sinä iltana ei paljon puhuttu, suudelmat riittivät kommunikoinniksi. Ja sitähän sitten riitti... ;)
Eikä kauaakaan kun olimme yhdessä. Tämä poika pyysi mua seurustelemaan kanssaan... Tyhmä olisin ollut jos olisin kieltäytynyt. :)
Olen siis tyttö ja tällä hetkellä 15. - mimmi :)
Sain "kunnollisen" ensisuudelman kun olin just täyttäny 15. :) Jätkäkaveri oli 17. Olin illalla saattamassa jätkää kylälle (josta hänen vanhempansa hakivat), joskus 11 jälkeen... Käveltiin siinä käsi kädessä ja jätkä sitten pysäytti mut ja sano et pysähdytään hetkeks.. :) ei menny kun pari sekuntia kun jätkä kietoi kätensä mun ympärille ja suuteli.. :) aivan ihana kokemus. :D jätkälle täydet pisteet siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1322853SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän561865Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava901820Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3011780Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201634Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1161205Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052