Kaksi lumiauraa taas jyristeli ikkunan alla yöllä kolmen aikaan. Niinpä nousin ylös keittämään kahvia, kun en saanut enää unta. Valvoin pari tuntia, nukuin pommiin ja niin nukkuivat muutkin, kun en ollut herättämässä. :D
Että pieni kadunpätkä ja kaksi suurta lumiauraa ajamassa yhtäaikaa edestakaisin.
Enpä tiedä...
10
75
Vastaukset
- ei ole hääviä
Niin ja kun katselin säleverhojen raosta tätä jyrsimistä, niin kolmas lumiaura oli sadan metrin päässä.
"ei ole hääviä"
Maarinan musiikki-ketju herättää monia.
H.- aamuherätys?*
Herättääkö silloinkin jos kone on kiinni??
- kur-pitsa
Niin meidänkin kujanpätkän kolisteli aurakone pari iltaa sitten, vaikka lunta oli tulla tuprunnut pari keveää senttiä.
Mutta noin kuitenkin, kaikitenkin, kyllä aura-autonkuljettaja on miehistä/naisista parhain, joka auttaa meitä poloisia jäämästä hankien vangiksi.
Tuskin hekään huvikseen aurailevat aamuyöllä, mutta kun joka kohteeseen ei päästä kuin taikasauvan avulla yhtä aikaa.- ei ole hääviä
Kyllä minä mielessäni ajattelin, että he ovat talven sankareita. Minun makuuhuoneeni vain sijaitsee kadun puolella ja nyt on joka toinen yö saanut herätä kolinaan ja jyrinään.
Herään silloin tällöin neljän aikaan kun lumiaura menee ikkunani ohi.
Nukahdan uudestaan onnellisena tietäen ettei niiden jotka menee aamuun tarvi kahlata ainakaan silloin lumessa.
Täällä on kahtena viimeisenä vuonna vähennetty huomattavasi tuota aurausta, joten itsekin aamuun mennessä viiden aikaan joudun usein kahlaamaan melko syvässä lumessa."tulisilla"
Lainaus maarinalta.
Joillakin on kivaa...
http://www.youtube.com/watch?v=KRpnQvC8WOM
H.
- meeriamanda
Ei ole hääviä, ei tod. :))
Kiusaahan se on pienikin kiusa, naurukiintiöni olekaan tänäpänä... täynnä-
( selailun jälkeen..mitä yksi haahka edellä seuraa toiset perässa )"meeriseni"
Jos ja kun ja mitä minuun tulee, niin vaihtaisin mielelläni sinuun? :)
On tää niin raskasta...varsinkin kun on aikuisen oikeesti aikuinen.
H.- meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"meeriseni"
Jos ja kun ja mitä minuun tulee, niin vaihtaisin mielelläni sinuun? :)
On tää niin raskasta...varsinkin kun on aikuisen oikeesti aikuinen.
H.Toi vastaukseni oli kyllä yleiskatsaus kun selasin tuotosta.
Kiitos hymyillyn hymähtelyistä...tosi on...on raskasta olla suosittu! ;)
Sananlaskujahan nyt viljellään, sinulle yksi ;Kärsi kärsi, kirkkaimman kruunun saat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473