mistä lentoyhtiöstä halvat lennot thaimaaseen?

thai

Elikkäs onko kellään kokemusta pelkistä lennoista, tuleeko halvemmaksi? Itse en ole edullisia lentoja löytänyt. Ei periaatteessa haittaa vaikka joutuisi montakin kertaa vaihtamaan konetta.

8

1670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timppa

aeroflotilta

• Jarrebarre

• aristoteles

Meno-paluu 459€ ryanairilla frankkiin n. 60€. Halvempiakin löytyy, mutta koetapa saada paikkaa.
      Flotti on nykyään saman hintainen kuin muutkin ja palvelu on huonontunut.

• uki

ja tuohon lisää frankissa kentän vaihto, ryanairin paskat aikataulut, suomen päässä joutuu menemään tampereelle, ryanarilla laukun paino saa olla vain 15 kg, niin tosi perseaukinen saa olla jos ryanarilla kokeilee tuollaista.

• PEkkaJ
        uki kirjoitti:

ja tuohon lisää frankissa kentän vaihto, ryanairin paskat aikataulut, suomen päässä joutuu menemään tampereelle, ryanarilla laukun paino saa olla vain 15 kg, niin tosi perseaukinen saa olla jos ryanarilla kokeilee tuollaista.

Saa Ryanairin lennoilla olla matkatavaraa kuinka paljon tahansa. Ilman lisämaksua saa kuitenkin kuljettaa 15 kg ruumaan menevää matkatavaraa ja 10 kg käsimatkatavaraa. Kun lentolippu on sikahalpa, ei ole katastrofi jos vaikka joutuu kympin pari maksamaan lisäkiloista.
        Ryanairin aikataulu on sitäpaitsi erinomainen Aasian lentoja ajatellen. Paras aika lähteä itään on myöhään illalla. Ryanairin kone saapuu 31,10. alkaen klo 17.50 Frankfurt Hahniin. Kentältä on suora bussiyhteys Frankfurt am Mainin kentäll, josta suurin osa Aasian lennoista lähtee.
        Kantsii muuten tsekata myös Condorin hinnat Saksasta. http://www.condor.com

SAS:lla on nyt nettitarjous: varaa elokuussa, lennä syyskuussa. Shanghaita myydään hintaan 600 e ja Bangkokia 670 e. Hintoihin sisältyy verot ja palvelumaksut ja lentoon voi lähteä Helsingistä, Tampereelta, Turusta, Oulusta tai Vaasasta..

• Jaska
        uki kirjoitti:

Air Finland lentää talvikaudella edulisesti Bangkokiin ja Phuketiin. Suomen ja Thaimaan välisen lentoliikennesopimuksen mukaan yhtiöllä ei ole oikeuta myydä itse reittipaikkoja koneisiin. Oikeus on vain Finnairilla ja Thailla. Pelkkiä lentoja voi kuitenkin ostaa esim. Deturilta, Tjäreborgilta ja Finnmatkoilta. Joskus kyse saattaa olla ns. aloituspaketeista, jolloin hintaan kuuluu lennot ja kahden yön majoitus.

• TYHMÄ
        Jaska kirjoitti:

Air Finland lentää talvikaudella edulisesti Bangkokiin ja Phuketiin. Suomen ja Thaimaan välisen lentoliikennesopimuksen mukaan yhtiöllä ei ole oikeuta myydä itse reittipaikkoja koneisiin. Oikeus on vain Finnairilla ja Thailla. Pelkkiä lentoja voi kuitenkin ostaa esim. Deturilta, Tjäreborgilta ja Finnmatkoilta. Joskus kyse saattaa olla ns. aloituspaketeista, jolloin hintaan kuuluu lennot ja kahden yön majoitus.

MISTÄ MIE SAAN NOITA MATKOJA? SIIS OSTAA...

• m.l
        TYHMÄ kirjoitti:

MISTÄ MIE SAAN NOITA MATKOJA? SIIS OSTAA...

mistä mie saan ostettuu...voi hellanlettas.jos ei internetiä ole 50km säteellä kannattaa ottaa puhelin kauniiseen käteen tai lähettää vaikka postia.toivottavasti noin avuttomia ihmisiä ei päästetä kauheen kauas ilman taluttajaa/opasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe