Hei kaikki Egyptissä käyneet! Palstalla on useasti mainittu paikallisista apteekeista saatava lääke mahdolliseen vatsatautiin. Kysyisinkin lääkettä käyttäneiltä, voiko lääkettä antaa 7-vuotiaalle vai onko liian stydiä myrkkyä pienelle koululaiselle?
egyptin vatsatautilääkket?
2
999
Vastaukset
- mimi
Paikallisista aboteekeista saa myös lapsille tarkoitettua lääkettä kunhan selittää tarpeeksi selvästi. Lääke näyttää vähintäänkin epäilyttävältä (ruskeita pillereitä ja veteensekoitettavaa jauhetta) ja maistuukin kuulemma järkyttävän pahalta, mutta taltuttaa pahimmankin pöpön :) Hauskaa matkaa!
- mami
Kukin tyylillään mutta jos oma lapseni sairastuisi pyytäisin lääkärin hotelliin, vakuutuksethan on sitä varten, enkä alkaisi itse syöttämään mitään epämääräisiä myrkkyjä.
Vinkkinä vaan, että itse sain egyptissä todella pahan vatsataudin mutta lapsi ei, ilmeisesti lapsilla on parempi vastustuskyky ja sitten kun ne on myös ruuan kanssa ronkeleita...Tuli nimittäin itse syötyä kaikkea kiellettyäkin.
Mutta muista: Ei jäitä juomii koskaan, ne voi olla tehty vesijohtovedestaä. Älkää juoko tuorepuristettuja mehuja, niissä on jää murskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258