Nykynuorten pukeutuminen!!

eskimo.

Kun kävin vähän aikaa siteen kävelyttämässä koiraani, näin matkan varrella teinityttöjä (arviolta 14-16 vuotiaita) jotka olivat todella vähissä vaatteissa! Oli revittyjä farkkuja ja minihameita joiden alla vain sukkahousut?? Ja nahkatakkia ja muitakin muodikkaita vaatteita. En haluaisi valittaa mutta tämä menee jo vähän yli. Pakkastakin oli jo aika paljon, ei ollut kyseisellä hetkellä mittaria mukana, mutta oli varmaan yli 15 pakkasastetta. Huomasin, että he olivat jo ihan punaisia, mutta eivät silti oikeen tuntuneet välittävän asiasta. Varmasti paleltuvat vielä, eivät ehkä heti kuole mutta kylmä tuntuu varmasti. Minun mielestä tämä on jo aika vastuutonta. Ei tyttörukat varmaan tiedä, kuinka vakavaa tuollainen saattaa olla.

15

1674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • assfrr

      Heh... heikot sortuu elon tiellä ja tyhmät varsinkin... omapa on tyhmyytensä.

    • metalliturpa

      Mutta eikö tässä nykymaailmassa pidä kärsiä kauneuden eteen?

      • Mä ainakin kärsin kauneuden eteen☺ kuka ei😂


    • girll_

      Jokainen pukeutuu miten haluaa, itse en ole enää mikään teini mutta silti pukeudun vähäisesti näin talvella. Esim mulla saattaa olla päällä revityt farkut joku toppi tai tunika sitten neuletakki, talvella aina käytän villakangastakkia ja mustia pitkiä saappaita. Tiedän että pitäisi pukeutua lämpimästi mutta mä vaan en jaksa tunkea monta vaatekerrastoa päälle mielummin sitten vaikka palellun..

      • laiskuuden huippu

        Ai et jaksa pukea kunnolla päälle :D Jos jaksamisesi loppuu siihen, miten ylipäätään jaksat lähteä pihalle?


    • I'm just like them

      Olen itsekkin tuollainen :D Ulkonäön vuoksi pitää kärsiä. Mieluummin palelen kuin toppaudun miljoonaan eri kerrokseen niin että näyttäisin läskiltä. But hey, it's my own bussiness!

      • pipopäässätalvisäässä

        Oon 13 ja käytän pipoo aina talvella
        Pipot on ihanio eiks vaa ookki?!!


      • iopåä

        *business


    • asdefrgthyju

      Huomasin, että kukaan ei käytä pipoa talvisin. Siksipä aloin käyttämään pipoa. Erilaisuus. Check! Käytännöllisyys. Check!

    • Ronskyy-HD

      Mä kyll pidän armeija ylijäämä hienoja,erillaisia ja lämpimäitä

      • LiigaLove

        En mä ainakaan selviä talvella ilman mun valkoista tupsupipoa


    • tyttö 13v

      En käytä koskaan mitää ulkohousuja, ne on tarkoitettu pikkulapsille jotka konttaa lumihangessa!!
      Mulla on yleensä aina legginsit/pitkikset farkkujen alla kun on pakkasta,
      pipo päässä, tumput kädessä, lämmin takki jossa on karvahuppu, kaulahuivi...
      Kuullostaako siltä että jäädytän itseni?

    • Mä talvella en pidä hanskoi en pipoo en kaulahuivii paitsi joskus mut en todellakaa pidä ulkohousui kosk ne on nolot. Pidän talvel kenkinä muodis olevii tai nuit hienoi ja takkina kans jotai muodikast et mua ei pidetä nolona ja pukeudun parhaimpani mukaan muodin mukasesti ja yritän ostaa kaikkee mitä on muodis kosk oon jo 13

      • Anonyymi

        Lol


    • Ja yleensä takki auki jos sopii paitaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3163
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3004
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2225
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1982
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1795
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1572
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      101
      1295
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1185
    Aihe