Aika ajoin tulee ilmi poliiseista sekä vartijoista kuvattuja videoita, joissa he käyttävät asemaansa sairaalla tavalla hyväksi.Tai kaikkihan senkin tietää, että pahoinpitelytapauksissa kamerat suunnataan muualle. Sen voin sanoa, että jos joskus tulen heidän mielitekojensa uhriksi niin kas kummaa heebot ei ilmestykään töihin ja saa poliisisedät etsiä poliisisetiä siinä kuitenkaan onnistumatta.
Poliisien väkivalta
Non violence
1
190
Vastaukset
- HesanGimma--
Ihan samaa mieltä, varsinkin järjestyksenvalvojien väkivalta on nykyään ihan tajutonta, luulevat olevansa poliiseja 3 viikon kurssillansa ja suurin osa heistä on hulluja, jotka hakeutuvat työhönsä vain saadakseen pahoinpidellä ihmisiä. Minkäänlaisia taustatarkastuksia ei ilmeisesti tehdä, itse todistin kerran poken kuristavan kepeillä kävelevää vammaista miestä, ja kyseisellä pokella oli vankilasta tuttu kyynel tatuointi silmän alla. Itse en nykyään juurikaan baareissa käy, koska niin usein olen nähnyt pokejen käyttävän liiallista väkivaltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891