Onko teillä kokemuksia teräasekeskuksen nettisivuilta tilaamisesta? Itse tilasin sieltä eilen, mutta sähköpostiin ei ole tullut vieläkään vahvistusta, ja mietin että onko sitä vielä edes lähetetty? Olisi kiire saada jouluksi tuotteet perille.
Teräasekeskuksesta!
8
205
Vastaukset
- TeräAse
Pitäis tulla aika nopeesti.. Mitä oot tilannu? Kaverilla tuli muutamassa päivässä. Tais olla viel matkahuolto (?)
- 3223
Tilasin sieltä jousiaseen, niin pirulaiset lähettivät minulle paskapökäleen paketissa.
- 2332
hei se jousi tuli mulle!!! minä nimittäin tilsin sieltä paskapökäleen!!! onko sulla se pökäle vielä tallella?
- 3223
Onhan se, tuolla ulkona vielä paketissa.
- 2332
se on se paskapökäle naamiointi väriä!! afrikassa on sellasia hottentottejen heimo mitkä käyttää omaa paskaa naamiointi värinä!! sitä pitäis pystyy tarpeentullen syömään vaikka. kun naamiointiväriin käytetään vain ripulipaskaa ja se kuivataan pökäleeks ja kun se on ripulipaskaa, ni siinä pitäis olla ravinteita vielä jäjellä.
viittitkö lähettää sen mulle, jos laitan mun osotteen??? - jepazujee
Onko paketti jo tullu?
- jonglöörijouko
Nyt se tuli melle. Voi tätä itellan touhua.
- itella1
Itella nyt on täyttä paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4163235Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1331792Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan211560Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481420- 881180
Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa651156Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta341151En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm821074Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1551030Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar209940