Teräasekeskuksesta!

Onko teillä kokemuksia teräasekeskuksen nettisivuilta tilaamisesta? Itse tilasin sieltä eilen, mutta sähköpostiin ei ole tullut vieläkään vahvistusta, ja mietin että onko sitä vielä edes lähetetty? Olisi kiire saada jouluksi tuotteet perille.
8262
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Pitäis tulla aika nopeesti.. Mitä oot tilannu? Kaverilla tuli muutamassa päivässä. Tais olla viel matkahuolto (?)

Äänestä

Tilasin sieltä jousiaseen, niin pirulaiset lähettivät minulle paskapökäleen paketissa.

Äänestä

hei se jousi tuli mulle!!! minä nimittäin tilsin sieltä paskapökäleen!!! onko sulla se pökäle vielä tallella?

Äänestä
  • Onhan se, tuolla ulkona vielä paketissa.

Äänestä

se on se paskapökäle naamiointi väriä!! afrikassa on sellasia hottentottejen heimo mitkä käyttää omaa paskaa naamiointi värinä!! sitä pitäis pystyy tarpeentullen syömään vaikka. kun naamiointiväriin käytetään vain ripulipaskaa ja se kuivataan pökäleeks ja kun se on ripulipaskaa, ni siinä pitäis olla ravinteita vielä jäjellä.

viittitkö lähettää sen mulle, jos laitan mun osotteen???

Äänestä

Onko paketti jo tullu?

Äänestä

Nyt se tuli melle. Voi tätä itellan touhua.

Äänestä

Itella nyt on täyttä paskaa

Äänestä

Kommentoi aloitusta

JH9 kirjoitti:

Onko teillä kokemuksia teräasekeskuksen nettisivuilta tilaamisesta? Itse tilasin sieltä eilen, mutta sähköpostiin ei ole tullut vieläkään vahvistusta, ja mietin että onko sitä vielä edes lähetetty? Olisi kiire saada jouluksi tuotteet perille.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu