Hiukan hengellistyä.
Nykyäänhän on trendikästä olla hengellinen. Kertoa omaanvansa vaikkapa henkioppaita tai ainakin nyt rauhaa huokuvan buddha-patsaan takan reunustalla.
Trendikästä on myös kertoa etsivänsä syvempiä ulottuvuuksia vaikkapa joogameditoimalla.
Kirkossa hiljentyminenkin voi olla trendikästä silloin tällöin, kun nyt ei mene liiallisuuksiin ja kerro uskovansa varsinaisesti mihinkään.
Joten ateismi ei ole nyt oikein trendiksätä näinä aikoina.
Ei ole trendikästä olla uskovainenkaan.
Mutta yhtä vähän trendikästä on pamauttaa olevansa ateisti :/
Ollakseen trendikäs..ateistin täytyisi nyt ..
12
69
Vastaukset
Aloittaja on täysin oikeassa siinä, että monet kieppuu vakaumuksineen trendien mukaan, kuin tuuliviiri.
>>>Mutta yhtä vähän trendikästä on pamauttaa olevansa ateisti :/"Joten ateismi ei ole nyt oikein trendiksätä näinä aikoina."
Miten joogameditointi, buddhalaisuus, henkioppaat, hengellisyys ym. olisivat ristiriidassa jumaliinuskomattomuuden kanssa?
Ja muuten ainoastaan idiootti valitsee uskomuksensa trendien mukaan.- Nasse.
Uskiksen aivopierut on hauskoja. Tai tässä tapauksesa kyse on rakkaasta multinikistä joka tekee erittäin hyvää taikauskon vastaista työtä trollaamalla ateismia vastaan.
Ne ihmiset jotka eivät kovin paljoa pohdi, seuraavat massoja ja he luulevat massan olevan sitä joka on eniten esillä. Nostamalla avauksineen ateismin esiin, hän vetoaa näihin massoihin, mutta lopputulos on hiukan eri kuin odotettu.
No eipä tarvitsekaan olla "trendikäs". Muut saa olla mitä haluavat, mutta minä jatkan entiseen malliin, eli en usko jumaliin enkä tarvitse muitakaan "syvempiä ulottovuuksia". Jos on juntin maineessa, niin sitten on.
- en usko.....
Onneksi en seuraa trendejä tässäkään asiassa. Olisi vaikeaa yhtäkkiä alkaa hengelliseksi kun ei ole koskaan sellainen ollut :D
Mä oon miettinyt tuota. Jehovan todistajilla on näteimmät tytöt. Selkeesti on laatua. VL-liikkeen parissa toisaalta määrä kompensoi laatua. Suuresta määrästä massaa löytyy aina helmiä. Mavetismilauuden ylipappina pitäisi päästä heti hyvään vakanssiin joissa kristillisessä yhteisössä, kun on nyt alkanut tottumaan tekemään omat ratkaisunsa. Onko sinulla jotain hyvää kioskia tiedossa, missä olisi nättejä naisia? Ryttyiset ja rumat ei kiinnosta, joten pikkasen pitää olla korea. Älyllä ei niin väliä ole. Oikeastaan mitä tyhmempi, niin sitä parempi. Toisaalta hengellisissä porukoissa tuo on aikalailla itsestäänselvyys. Kauppaa nyt jotain hyvää hengellistä kotia. Eiks se oo niin, että mitä syntisempi, niin sitä parempi on hengellisessä yhteisössä?
mave. Luulen että Jehovan todistajaksi pääsee ulkonäön perusteella. Onhan ne miehetkin hyvän näköisiä. Tosin Espanjassa mun luokse tuli vähemmän hyvännäköisiä naisia. He olivat suomalaisia jehovalaisia. Organisaatio onkii kai ulkomaillakin asuvien suomalaisten osoitteet.
- Thronos
Voisitko kertoa mitä hyötyä, iloa tai etua on siitä että on trendikäs?
Minun käsittääkseni trendikkyys kertoo ihmisestä vain sen että hän osaa lukea ja kastella kuvia tai muulla keinoin saa selville mitä nykyään on tapana tehdä ja sitten osaa matkia sitä tekemistä, tarvitsematta pohtia tai perustella sen parempia syitä tekoihinsa. Mitä se kertoo ihmisen sisimmästä?
Minusta ei mitään kovin positiivista. - Ma5a
Aloittaja on vitsikkäällä päällä näköjään.
En pyri olemaan trendikäs.
Haluan olla minä.- johan on ...;)
No onpas täällä epätrendikästä porukkaa :)
Kukaan ei ilmoita haluuvansa olla trendikäs.Minähän ilmoitin haluavani olevan hengellinen. Mä oon varmasti yhtä hengellinen kuin VL-liikkeen pomot. Tosin mä en olisi peitellyt hyväksikäyttöjä ja syyllistänyt uhreja. Mutta minähän en olekkaan vielä löytänyt kristillisestä maailmasta sitä henkistä kotia, joten varmaan minä tuonkin opin. Onks toi VL hyvä vai onks sulla parempaa paikkaa tiedossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446396Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens393963- 542099
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361758Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151059Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671057- 241034
- 67988
- 8939