Ps4/Xbox 720 vai pelitietokone?

lezalit

Kertokaas olisko järkevintä odotella seuraavan pleikkarin/boxin tulemista markkinoille vai ostaa nyt tehokas pelitietokone?

16

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sössöttäjä

      No jos ei oo varaa niin tehokkaaseen pelitietokoneeseen(mulla ei olis ps maksaa yli tonnin)niin kannattaa odottaa.... xbox:lle on paljon pelejä... ja pleikaille myös eli kannattaa odottaa

      niin ja muuten oon sitten aikamoinen sössöttäjä että...öööö

    • xSotaHauKKa

      Pelitietokone voittaa jos ei rahasta ole pula mutta ite ainakin oota xboxia koska ohain sopii käsiin ja muutenki 360 tuntunu mukavalta!

    • 678678

      nintendon wii u tietenkin.

    • joku

      nintendo wii u joka miehen pelikonsoli

    • Konsoli konkelo

      Pelaamiseen ehdottomasti pelikonsoli, eikä mitään tietokonetta.
      Pelikonsolin kanssa ei tarvi ihmetellä, että toimiiko peli, kuten tietokonepelien kanssa, joka ei välttämättä toimikaan tietokoneessa, jos tietokoneessa ei ole tarpeeksi tehoja tai väärät komponentit.
      Xbox konsolissa toimii kaikki Xboxille tehdyt pelit ja pelejä on todella paljon.
      Miks hankkia pelitietokone, kun samoja pelejä saa pelikonsolillekin.

      Kunnollista pelitietokonetta ei juuri saa alle 1000 eurolla.
      Mitään marketin valmiiksi koottua konetta ei pelikäyttöön juuri kannata hankkia, koska niissä on puutteita ja suurin osa on tehottomia pelikäyttöön.
      Lisäksi niissä on paljon turhia hyötyohjemia, joita ei pelikäytössä tarvi ja jos niitä poistaa, niin ohjeman poisto voi vaikuttaa koko tietokoneen toimintaan.
      Lisäksi pelitietokoneessakin on Windows käyttöjärjestelmä, joka muistuttaa jatkuvasti, että taas pitäs päivittää Windows.
      Pelikonsolissa ei ole mitään turhia ohjemia, eikä Windows käyttöjärjestelmiä.

      Pelaamiseen pelikonsoli ja nettiselaamiseen riittää edullisempi tietokone.

      • PCkonsoli

        Jaa ei ole pelikoneessa windowsia? Mites nämä pelit sitten oikein toimii? Linuxilla? Meidän markettikone pyörittää ihan saletisti pelejä. Eikä maksanu ku 899€. En itse kylläkään paljoa PC:llä pelaa, mutta konsoli tasosta peliä, konsoli tasosella grafiikalla pyörittää kyllä vähän halvempikin kone. Yli 1000€ koneiden grafiikoihin ja suorituskykyyn ei nykyiset konsolit pysty.

        Niin ja meidän windows päivittyy kyllä täysin huomaamatta. Ei aiheuta toimenpiteitä, kuten ei myöskään virustorjunta. Monien tiedot on tietokoneista vielä viimevuosituhannelta, XP ja raskaat virustorjunnat. On tänäpäivänä vähän toista.

        Itsellä on kaksi Xbox 360:stä, PS3 ja kaksi PC:tä joilla pyörii ne pelit joita minä pelaan.


      • Konsoli konkelo
        PCkonsoli kirjoitti:

        Jaa ei ole pelikoneessa windowsia? Mites nämä pelit sitten oikein toimii? Linuxilla? Meidän markettikone pyörittää ihan saletisti pelejä. Eikä maksanu ku 899€. En itse kylläkään paljoa PC:llä pelaa, mutta konsoli tasosta peliä, konsoli tasosella grafiikalla pyörittää kyllä vähän halvempikin kone. Yli 1000€ koneiden grafiikoihin ja suorituskykyyn ei nykyiset konsolit pysty.

        Niin ja meidän windows päivittyy kyllä täysin huomaamatta. Ei aiheuta toimenpiteitä, kuten ei myöskään virustorjunta. Monien tiedot on tietokoneista vielä viimevuosituhannelta, XP ja raskaat virustorjunnat. On tänäpäivänä vähän toista.

        Itsellä on kaksi Xbox 360:stä, PS3 ja kaksi PC:tä joilla pyörii ne pelit joita minä pelaan.

        Kyllä mä kirjotin, et pelitietokoneessa on windows.
        Pelikonsoleiden käyttöjärjestelmästä en tiedä, mutta ei niiden mukana tule mitään käyttöjärjestelmän palautus levyä, kuten yleensä tietokoneiden mukana tulee
        Mutta, eihän pelikonsolien teknisissä tiedoissa mainita sanallakaan pelikonsolin käyttöjärjestelmästä.

        Kyllähän tehokkaan pelikoneen saa rakennettua, jos hankkii tehokkaimmat komponentit "prosessori, näytönohjain, muistit, äänikortit ym." ja jos hallitsee tietokoneen rakentamisen, niin sitä tehokkaampi, mitä enenmmän on euroja varaa laittaa pelikoneeseen.
        Toisaalta mitä tehokkaampi kone, niin sitä enemmän se myös kuluttaa virtaa.
        Ei taida alle 500W virtalähde riittää.
        Playstation 2 virrankulutus näytti olevan 72W.


      • PCkonsoli
        Konsoli konkelo kirjoitti:

        Kyllä mä kirjotin, et pelitietokoneessa on windows.
        Pelikonsoleiden käyttöjärjestelmästä en tiedä, mutta ei niiden mukana tule mitään käyttöjärjestelmän palautus levyä, kuten yleensä tietokoneiden mukana tulee
        Mutta, eihän pelikonsolien teknisissä tiedoissa mainita sanallakaan pelikonsolin käyttöjärjestelmästä.

        Kyllähän tehokkaan pelikoneen saa rakennettua, jos hankkii tehokkaimmat komponentit "prosessori, näytönohjain, muistit, äänikortit ym." ja jos hallitsee tietokoneen rakentamisen, niin sitä tehokkaampi, mitä enenmmän on euroja varaa laittaa pelikoneeseen.
        Toisaalta mitä tehokkaampi kone, niin sitä enemmän se myös kuluttaa virtaa.
        Ei taida alle 500W virtalähde riittää.
        Playstation 2 virrankulutus näytti olevan 72W.

        Joo, sori, mun moka. Aamutuimaan iski lukihäiriö :)

        En itsekkään tiedä onko esim. xboxin dashboard virallisesti käyttöjärjestelmä, vaikka paljon jo muistuttaa windows 8:a ja windows puhelimien käyttistä. Ja on kyllä hienosti yhteensopiva kummankin kanssa. Smartglass ym. ominaisuudet.

        Mutta kyllähän jos suorituskykyä haetaan, pitää watteja olla. Toisaalta olen kyllä sitä mieltä ettei PC:tä ja konsoleita edes saisi vertailla. Ihan eri lähtökohdista nuo laitteet tehty. Pelikonsolina pelikonsoli on parempi, kodin tietokoneena PC, luonnollisesti. Itse en tosiaan ole PC pelaamisesta innostunut, tietokoneella tehdään kaikkea muuta. Konsolit on meillä pelaamista varten. Ja samaa mieltä tuosta konsolin helppoudesta, ei tarvitse kaupan hyllyllä katsella kotelosta ja miettiä että pyöriiköhän tämä vai meneekö kone uusiksi..... taas....

        Tottakai PC:llä pelit näyttää paremmalta, enemmän ominaisuuksia, laajempia ym. Ne on ihan jokaisen omia valintoja mitä ja millä tahtoo pelata. Niin ja paljonko euroja haluaa pelaamiseen laittaa. Toisille 200€ maksimi, toisille 3000€ on vasta alkusoittoa... Vähän sama musiikin kuuntelussa. Toinen pärjää marketin minisarjalla, toisella pitää olla jopa kymmenientuhansien High End kamat.


    • äkspoksi

      osta Xbox 360 tai 720 kun se tulee

    • pian tulee..

      ign news systeemissä sanottiin että 20 nyt helmikuuta julkaistaan uusi playstatiton niin se ilmestyy jo tänä vuonna en tiedä vaan milloin! Huhut kertoi myös että gta5:sen myöhästyminen johtuu siitä että ne joutuu tekemään myös ps4 version! Xbox rintamalla on vielä ollut hiljasempaa että en tiijä tuleeko se aivan heti perään sitte. Jossain kerrottiin myös että tällä kertaa sony aikoo julkaista oman konsolin ennen microsoftia (niinkuin näyttäisi jo tapahtuvan) haluaa varmaan että saavat enemmän myytyä konsoleita! AI AI AI Kyllä mahtaa wii U omistajia nyt harmittaa koska ne ei saanut etumatkaa nyt pas-kaakaan ja kun sony tulee niin sitte vasta näämme oikean seuraavan sukupolven hienouksineen ja grafiikkoineen. Ettei taas käy niin että pelintekijöitä ei liiemmin kiinnosta tehä huonompia versioita niin nintendolta jää jälleen vuodenpeli ehdokkaat ja kuumimmat uutuudet julkaisematta hahahaha! Tiesin tämän jo muutama vuosi sitten että näin tulee käymään wiiU on tod näk. viimeinen nintendon pelikonsoli nintendon huijaus ei mene läpi montaa kertaa perääjälkeen!

    • Maitokala

      Kyllä varmaan uusi Xbox pelikonsoli julkaistaa pian uuden Playstation pelikonsolin julkaisemisen jälkeen, koska kyllä kai ne haluaa saada uuden pelikonsolin markkinoille, eikä tulla jälkijunassa kovin kaukana.

      Pelikonsoleissa on sentään se hyvä puoli, että uudemmassa konsolissa toimii vanhemman konsolin pelit.
      Pelitietokoneissa ja tietokoneissa yleesä, kun tulee uusi käyttöjärjestelmä, niin vanhemmassa käyttöjärjestelmässä toimineet pelit ja ohjemat eivät enää toimikaan siinä uudemmassa ja tehokkaammassa tietokoneessa, jossa on uusin käyttöjärjestelmä.
      Uutta käyttöjärestelmää aina kehutaan paremmaksi, mutta mitä paremmuutta siinä on, jos uudempi käyttöjärjestelmässä ei vanhemmat ohjemat toimi.
      Sen ymmärtää, että widows 7 ohjema ei toimi XP:ssä, mutta että XP:n ohjema ei toimikaan Windows 7 käyttöjärjestelmässä, vaikka luulisi kehittyneemmässä käyttöjärjestelmässä toimivan alkeellisemmassa käytöjärjestelmässä toiminut ohjelma.

      Esim. minulla on XP ja siinä Cubase Essentian 5 musasota ja Atmosphere musasofta, joka toimii hyvin.
      Jos hankin paremman softan Cubase Artist softan, niin se ei toimi XP:ssä, vaan se vaatii Windows 7.
      Jos hankin tehokkaamman tietokoneen, jossa on Windows 7 tai 8, niin silloin ei välttämättä Atmosphere toimikaan siinä.
      Silloin joutuisi päivittämään Atmosphere Omnisphereen, joka toimii Windows 7 ja 8 käyttöjärjestelmässä.
      Ei toiminut eräs musasofta Windows Vistassa ja asensin siihen sitten XP:n ja siinä se toimii.

      Jos tilanne on myös pelien osalta sama, että vanhemmat pelit, jotka on tehty XP:lle ei toimikaan Windows 7 tai 8 käyttöjärjestelmässä.

    • PS FANII

      SIIS MONES PÄIVÄ/VUOS PS4 JULKAISTAAN?

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        20 tätä kuuta ja konsoli varmaan tänä vuonna myös! Seuraa youtubesta ign sivustoa sielä pitäs tiedot päivittyä.


    • PC on

      masokistin ja byrokraatin unelma.
      Jos mutkattomuutta ja 100% toimivuustakuuta haluaa, niin konsoli
      on ainoa vaihtoehto.
      Lisäksi kaikki peligenret eivät istu PC:lle vaikka master race-väki
      näin väittäisi.
      God of warit, MGS:t ja kumppanit pelataan vain ja ainoastaan
      konsoleilla.
      PC:llä räiskinnät, strategia, seikkailu ja simulaatiopelit.

      • lukkkk

        Itse olen konsoli pelaaja mutta usko pois että tuo internet on niin ihmeellinen paikka että jos tiedät mitä etsit niin myös nuo pc:lle ei julkaistut pelit löytyy ja pystyy pelaan pcllä.


    • xleinonen

      Pelitietokone !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe