Eli mulla on Carina e, ja olen hankkimassa siihen aluvanteita. Kyselisinkin, että mahtuuko siinä pyörimään 16" tuuman vanteet? leveys 7", ja et35. Ja minkähän kokoiset kumit niille mahtuis maksimissaan? Mahtuuko esim. 205/55-16 kumit? Vanteet olleet kiinni Toyota Avensiksessa.
Minkä kokoset vanteet Carina E:hen?
5
1991
Vastaukset
- Jekatalapulitas
Älä viitti noiden vanteiden kanssa pelleillä tuohon autoon, siitä menee ajo-ominaisuudet . Käy kysymyssä katsastuskonttorissa, mitä antavat laittaa, vaatii varmaan muutoskatsastuksen, jos välttämättä tollaset haluat, ei se siitä mahtumisesta ole kiinni.
- Kyllä kai
16" vanteet ja 205/55-16 renkaatkin käy mutta kannattaako? Itsellä oli 7 x 15 vanteet
Et 35 ja 195/60 renkaat Carina II :ssa ja ne ainakin toimivat hyvin ajossa. - jonessi
Mutta jos ajo-ominaisuus ei ole pääasia vaan ulkonäkö niin menee 17" vanteetkin. Et täytynee olla jotain 35-38 ja renkaaksi matalampi sarjalainen vaikka, 205/45-17. Ja jotta auto ei näytä traktorilta,niin hillytty madallussarja siihen lisäksi, samalla ajo-ominaisuuskin paranee.
Tästä asiasta ollaan varmaan montaa mieltä,mutta tämä nyt oli mun mielipide. :) - esko101
Kannattaa myös huomioida, että matalalla rengasprofiililla myös ennestään kova rengasmelu voimistuu huomattavasti.
- Jekatalapulitas
Siellä on aika paljon tyhjää tilaa lokarien ja pyörän välissä, toisin kuin nykyautoissa.
Autoa tarttis vissiin sitten jollain tapaa madaltaa, tulee muutoin koomisen näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875