...on mieleltään sairas tai jostain närkästynyt ,että jos kukin niitä lukee voi itse päätellä mikä on ihmisen mielntila! Yksikään asia ei pidä paikkaansa ja asiasta tehdään rikosilmoitus jos kyseinen sonnan jauhanta ei lopu.
Tämä joka kirjoittelee meijerin "asioista"
2
191
Vastaukset
- TiukkaOnPipo
Ja nyt sä sitten kirjoitit meijerin asioista... nostatko itseäsi vastaan rikossyytteen? Vai oletko siis asianomistaja, meijerin omistaja? Tuskin, tunnen sen miehen ja se tuskin tänne kirjoittelee.. Olet siis joku sivullinen jota vain jotenkin asia kiinnostaa tai itse kirjoittelet paikkaansapitämättömiä.
Eiköhän kannata sivuuttaa asia vaikenemalla, ei kukaan varmaan jaksa tuosta sen enepää kirjotella, siirtyy muihin kohteisiin.
Minusta noissa meijerijutuissa on ollut hyvä annos huumoria ja sarkasmia, ihan hauskaa ja harmitonta viihdettä siis. - huumorii huumorii
totta stockmann jutut parhaita !!! lisää vaa huumoria!!! ja ei täällä kenenkää nimiä ole julkisesti mikä on ja hyvä juttu !!! jos joku kirjoittelee jostaa fuckinin meijeristä niin mitä sitte??? ketä haittaa?? tuskin omistajaa ainakaan siintä ole aivan varma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875