moro! oon saanut 3 sakkoa vuoden sisällä. viimeisestä sakosta on aikaa yli vuosi...ja nyt mua pyydetään vasta menemään poliisilaitokselle luovuttamaan korttia. luulis, että toi juttu olis menny jo vanhaks ku siitä viimisestä sakosta on tosiaan yli vuosi aikaa? mitäs mieltä ootte? mitä laki sanoo? itse en muista miten tollaset vanhenee.
3 sakkoa=kortti pois
5
1015
Vastaukset
- samajama
Itsellä ollu täsmälleen sama tilanne vuos sitte. Silloin tosin valitsin vaihtoehdoksi vuoden kestävän "koetus-ajan", eli ei mitään sakkoja vuoteen, ja viime kuussa se aika tuli täyteen. Eli vaihtoehdot on kortti pois kaheks viikkoo tai tuo koe-aika. Ihmettelin silloin tätä samaa asiaa, mutta ei ne vanhene, käsittelyaika vain on todella pitkä, joka aiheuttaa yllätyksiä varmasti monille muillekin.
- H. Moilanen
eli alkaako se koeaika siitä viimisestä sakosta vai siitä korttijutun käsittelypäivästä?
- samajama
H. Moilanen kirjoitti:
eli alkaako se koeaika siitä viimisestä sakosta vai siitä korttijutun käsittelypäivästä?
koeaika, mutta ei kai lainkuuliaisen kansalaisen ole vaikea sitä noudattaa... :)
- H. Moilanen
samajama kirjoitti:
koeaika, mutta ei kai lainkuuliaisen kansalaisen ole vaikea sitä noudattaa... :)
eli mä otin koeajan sijasta 2vk ajokieltoa. nollaa noi 3 merkintää.
- horn
samajama kirjoitti:
No ei varmaan!! Mutta joku haluaa ajaa reippaasti
ja kolaria en ole ajanut 13 vuoteen!!!Eli repikää
siitä huumoria?????. Yst.terveisin Toni Pulkkinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481