Kertokaas, olisiko tämä loistava lahja vanhemmille jotka eivät osaa puhua englantia yhtään ja ovat lähdlssä ulkomaille... http://www.verkkokauppa.com/fi/product/9547/cvhtk/Traveltech-Talking-27-kielen-sahkoinen-puhuva-sanakirja
Elektroninen kääntäjä
10
3367
Vastaukset
- kbh50
Kiitos vinkistä! Tilasin kokeeksi, tuon paremman version, näyttää toimivan AA paristoilla, painaa hieman enemmän, mutta puhe löytyy ja paristojakin saa helposti. Aika näyttää, onko "hintansa väärti"?. Hexaglot Traveller ei vastannut kylläkään toiveitani, on kuitenkin aika "vähävirtanen". Worldmate oli ensimmäinen kääntäjäni, jossa ei kylläkään ollut thaikieltä, olematon paristosieppo, useilla CR2032 paristoilla.
- klupiton
Olipahan hieno vastaus, avarsi kyllä toidella paljon muailman katsomustani!!!
Parempi kun et mitään kommentoi täällä ja lippisLasse ei tänne kylläkään halua toisten kertomia todennäköisesti kommentoida.
Syvälle maahan voit kylläkin häipyä olemattomine vastauksinesi.
- klupista eronnut
Paremmin alkuun vaikkapa sanakirjalla, tästähän ei liene mitään hyötyä.
Toki auttaa, mikäli on täysin avuton ja löytää netin nopeasti;)
Kunnon kääntäjä helppii kuitenkin hieman. Ihan hyvä kääntäjä,ainakin toimii viro-suomi.Auttaa tosi
paljon sillä opiskelen samalla viron kieltä,siksi myös
sanavarastoni olematon.Parempi ja ennenkaikkea
nopeampi kuin sanakirjan selaaminen.- kääntäjäääää
ei taida löytyä suomi thai kääntäjää ja suomi englanti kääntäjällä ei juuri mitään tee thaimaassa ,koska thaikut ei juuri englantia osaa lukea. poikkeuksia lukuunottamatta
- vanhempi matkalainen
Olen etsinyt kunnollista kielen kääntäjä konetta,mutta en löydä sellaista mistään.Ainakaan joka kääntäisi suomeksi,vaikkapa saksan,tai englannin.Ja päin vastoin.Myös kone saisi olla puhuva.Tietääkö kukaan sellaista merkkiä joka kannattaisi ostaa.?Neuvokaa hyvät ihmiset.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197