Annusta tulee mieleen mun kissan kakkapökäle. Vaikka kuinka yrittää vetää vessanpöntöstä alas sitä pökälettä niin aina se pulpahtaa takasin pintaan. Semmonen just Annukin on. Just kun luulee että siitä on päästy eroon se pulpahtaa tänne kirjoittelemaan ja ärsyttämään. Aina se löytää Tapsan käytöksestä sanomisista motkotettavaa. Kai Annun mielestä kaikkien artistien pitäis olla semmosia nössömössöjä kun hänen omat idolinsa ovat. Semmosia helkkarin tekopyhiä puudeleita, joissa ei ole hitustakaan särmää eikä persoonaa. Joka suuntaan vaan nöyristellään ja ollaan mielin kielin ja makeillaan niin että sokerivesi valuu suupielistä. Taitavat vielä kustakkin hunajaa. Äklöä !
Tympäsee kun....
6
277
Vastaukset
- Annu.
Voisit kirjoittaa suoraan mulle etkä noin vain yleisesti koska selkeästi toivot että vastaan.
Mitä sä sille kissaparallesi syötät? Styroksi ei ole parasta kissanruokaa. Lopeta ihmeessä sen syömmäminen katillesi. Sinusta pitäis tehdä ilmoitus eläimen huonosta kohtelusta. - Anti Liinilä
Justiinax Liinilästä tulee puolestaan mieleen seuraava p*skan määritelmä:
"Kummitusk-akka: Tiedät kakanneesi. Vessapaperissa on k-akkaa, mutta pönttö on tyhjä". SUOMENNETTUNA: Paljon melua tyhjästä. Wanhapiika-Justiinaxen jutuissa ei ole substanssia. Korvien väli ja jutut ovat sitä tasoa, että hulluakin heikottaa. NIH!
PIDÄ PUOLESI ANNU!- Annu.
Kiitos Anti Liinilä ;D
Ei joku Justiinaxi minua hetkauta suuntai tai toiseen. Tulee vain vatsalihakset kipeeksi nauramisesta jos sitäkään. Täältä pesee aina kun tarttee.
- tosi on
Voi sinua pikku Justiina !
Kyllä sinun omat, typerät kirjoituksesi provosoivat ihmisiä heittämään tänne läppää Tapanista.
Vaikka en ko.herran levyjä ostakaan ja häntä käy katsomassa keikoillakaan, niin pitkää uraa on pakko arvostaa ja siksi hänelläkin on oma paikkansa Suomen viihdetaivaalla. Omassa mielessäni hän on ihan tavanomainen, vanheneva iskelmälaulaja, jolle se oma kuulijakuntansa löytyy.
MUTTA, MUTTA. Ne sinun täysin överiksi menevät juttusi idolisi palvonnasta ovat kyllä niin naiveja, että millään muulla artistipalstalla ei vastaavaa saa lukea ja siksi saat lunta tupaan joka kerta kun suusi aukaiset.
Tämä palstan taso nousisi huomattavasti, jos sinä lopettaisit tänne kirjoittelun, mikään Annu ei ole se ongelma, vaan SINÄ !- Piut paut
Te ootte kaikki tääl iha DORKIA höh höh
- oliskohan jo aika ?
Piut paut kirjoitti:
Te ootte kaikki tääl iha DORKIA höh höh
.... se koira älähtää johon kalikka kalahtaa ......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483