Citymarketin autopesula..

Merssu..

Citymarketin autopesulan hyvät "könttä" alet esim . 20 euroa ja kolme pesua
on käsittääkseni kadonnut. Enään en viitsi autoani tuoda sinne pesuun ..15 euroa halvin kertapesu .. hohhoh.. Opettaapahan pesemään autonsa kotona.
Citymarketin autopesula oli paras..

12

2760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryhdh

Citymarketin autopesula on huuhtelukone :D

• Merssu..

Kyllä mulla pas..t irtosi perinteiseen konepesu tyyliin. Käsin hierojat on erikseen.
        Se on priimaa..tietysti. Pasaatin pesijästä olen kuullut hyvääkin mutta itse en uskaltaisi jättää sisätiloja valvomatta auki kenellekkään vieraalle..

• rooppet
        Merssu.. kirjoitti:

Kyllä mulla pas..t irtosi perinteiseen konepesu tyyliin. Käsin hierojat on erikseen.
        Se on priimaa..tietysti. Pasaatin pesijästä olen kuullut hyvääkin mutta itse en uskaltaisi jättää sisätiloja valvomatta auki kenellekkään vieraalle..

Pasaatin pesijällä on tullut käytettyä useamman auton kohdalla jo vuosia ja joka kerta tulos aivan loistava. Asia mitä arvosta on se, että myös kangasmatot osataan puhdistaa hyvin ja vanteiden puolat pestään huolella -> Auto on siisti myös niiltäosin mitä ei pikaisella katsomisella huomaa.

• Taksari 68v

Paras harjaton kone on citymarketin pihalla.

• 20op

Joskus kymmenen vuotta sitten oli yleisessä tiedossa koodi, jolla pääsi aina pesuun. Jätkät pesi polkupyöriäkin siellä XD

• Merssu..

Polkupyränpesu on paskapuhetta mutta nyt puhe on autoista.
      Älä sekoita asoita.

• 17-6

Kyllä siellä fillareitakin pestiin.

• Huippu harjaton

Ei taksimiehet sitä turhaan käytä, jos laatu on huono.

• tojo

Onko merssu auto

• Merssu..

Räpellys ei ole laatua . Mersu on laatua joka kestää isältä pojalle ja
        hänenkin pojalle.

• 18 vuotiaalla ajava

Kun ostat uuden mersun ja huollat sitä ohjeiden mukaisesti , niin voin sanoa ,että et tarvitse koskaan vaihtaa sitä. Moottori kestää 500000km ja kori 20 vuotta, jos menet mukaan ruosteensuojaamon käsittelyohjelmaan.

• .....

Uudemman mersut ei kestä kuin 5-7 vuotta. Maalaus pettää niin konepelti, helmat, lokasuojat jne.

Mersun moottorit sen sijaan toimivat aivan kuten kaiikissa muissakin. 500.000 saattaa hyvinkin tulla täyteen.

Tosin mm. öljynkulutuksen vuoksi korjaukset saattaa olla jo paljon aikaisemmin edessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2463
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      927
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      137
      872
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      851
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      817
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      796
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      765
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      704
    Aihe